abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83439048
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Antiklacht: vanavond squatten [ afbeelding ]
Sheila Bratten hoeft niet meer te squatten!
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
pi_83439094
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

En het feit dat degene een kamper is, is relevant hoe?
Dat viel me gewoon op. Al die quadrijders zijn van dat ordinaire blanke volk. Je weet wel, met tribalshirts en namaak armani uit Turkije.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:06:58 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_83439124
Ik snap ook niet zo goed wat je er hier in Nederland mee moet. Het zou mij alleen maar irriteren. Op onze camping in Lapland hebben we onder andere een aantal Polaris quads en ik vermaak me er iedere dag met barre tochten door de bergen. Met hetzelfde gemak als dat je door smalle hobbelige bochtjes manoeuvreer schiet je op de open velden met een goede 100km/h vooruit, de hele wereld in een vibrerende waas achterlatend om uren later met spierpijn en onder de modder weer terug te keren van een helse tocht, mooier kan niet!

En dan zit je op zo'n ding file te rijden door de smoggerige stad Waar is de belevenis?!?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:07:44 #29
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83439153
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat viel me gewoon op. Al die quadrijders zijn van dat ordinaire blanke volk. Je weet wel, met tribalshirts en namaak armani uit Turkije.
Oh dat vind ik wel apart dat je dat zegt, aangezien ik zelf op het kamp woon en nog nooit zo iemand heb gezien in mijn omgeving. Maarja, het is natuurlijk altijd makkelijk om voor 'een buitenstaander' de ogen te sluiten en blindelings iemand te beoordelen op basis van kleding dat diegene wel een kamper moet zijn.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_83439387
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wtf man, waarom worden hier op FOK! alle doodnormale dingen (naar het strand, een quad huren, op een terras zitten, een bootje huren) hier als dingen voor kampers/aso's gezien?

Wat doen normale mensen dan? WoW spelen?
-
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:15:41 #31
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_83439511
Quads zijn tof!

Maar als je zo'n ding koopt als je in de stad woont ben je inderdaad wel een klapjosti.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:17:15 #32
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83439597
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wtf man, waarom worden hier op FOK! alle doodnormale dingen (naar het strand, een quad huren, op een terras zitten, een bootje huren) hier als dingen voor kampers/aso's gezien?

Nee die gaan erover zitten klagen op FOK!
pi_83439718
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Koeketrommel het volgende:

[..]

Oh dat vind ik wel apart dat je dat zegt, aangezien ik zelf op het kamp woon en nog nooit zo iemand heb gezien in mijn omgeving. Maarja, het is natuurlijk altijd makkelijk om voor 'een buitenstaander' de ogen te sluiten en blindelings iemand te beoordelen op basis van kleding dat diegene wel een kamper moet zijn.
ik zat er bij twee in de klas de hele basisschool en die waren juist zoals ik beschreef. Maarja, het hoeven niet per se kampers te zijn nee, kunnen ook mensen zijn uit volksbuurten en dergelijke.
pi_83439809
quote:

[..]

Ik was zondag ook op het strand en een terras en heb ook regelmatig in een bootje door de grachten van Amsterdam gevaren. En ik heb ook wel eens een quad gehuurd in het buitenland.

Maar het valt me gewoon op dat al het volk wat hier op een quad rijd 16 jarige tokkiekids zijn.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:21:43 #35
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83439810
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

ik zat er bij twee in de klas de hele basisschool en die waren juist zoals ik beschreef. Maarja, het hoeven niet per se kampers te zijn nee, kunnen ook mensen zijn uit volksbuurten en dergelijke.
Ach ja, ik laat mensen zoals jij altijd maar. Die geloven toch alleen hun eigen mening en staan nergens voor open. In MIJN omgeving is iedereen welbespraakt, intellectueel en niet te onderscheiden van 'de normale mens'. Maar ach, alsof de mensen die in rijtjeshuizen wonen allemaal zo netjes zijn. Zijn meestal de grootste viezerikken/asocialen maar gebeurt het meer achter gesloten deuren.
pi_83441819
Ik dacht quads

Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:18:51 #37
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83442266
quote:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')