Walgelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef NielsopFOK het volgende:
Mijn desktop is standaard Windows 7 , er staat zelfs nog de default wallpaper op, heb wel zojuist mijn mediaspeler geconfigureerd![]()
[ afbeelding ]
Doe dan die groene achtergrond van windows 95quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Dikke_Henk het volgende:
mijn nieuwe, heb hem zelf een beetje bewerkt
[ afbeelding ]
http://lifehacker.com/550(...)ws-phone-7+style-hudquote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef OlivierV het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n programma voor je desktop? Dat zou ik ook wel willen....
Btw:
[ afbeelding ]
CoD2+Winamp=baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt heel breed, maar het zijn twee schermen
Cod2 hacks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:09 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik weer achter mijn laptop zit zal ik je even PMen.quote:
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.![]()
Alvast bedankt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik weer achter mijn laptop zit zal ik je even PMen.
Hoezo bijna 80%?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.
Hij bedoelt 78,3%, maar als je dat post dan ben je autist.quote:
Ja ik ook maar ik heb niet op mijn scherm staan "Dit exemplaar is niet legitiem."quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef rubje het volgende:
[..]
zeuren is zeker je favoriete hobby he? Bijna 80% van de fokkers heeft een niet legale windows versie op hun laptop of desktop.
Maakt dat uit dan? Daar wordt ie ineens nog minder legitiem van?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik heb niet op mijn scherm staan "Dit exemplaar is niet legitiem."
Jammer zeg ik je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Jammer van die matige overgang naar blauw, voor de rest wel mooie wallpaper.
misschien zijn dat wel foto's van hun moeder.. weet jij veelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:42 schreef wimjongil het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die een (half)naakte vrouw als achtergrond hebben, maar bij mij rijst dan de vraag: weten jullie moeders wel dat jullie dat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |