Die bezorgdienst die Nike.com pakketjes aflevert. Wat een mongool hebben die in dienst zeg

Ze zijn bezig met de riolering hier, dus moet je via een andere straat mijn straat in. Nu is het ook zo dat je gewoon over wat planken kan lopen, en dus via de normale manier de straat in komt.
1e keer komt hij m'n zaalvoetbalschoenen brengen, zegt ie doodleuk: "Je hebt geluk dat ik het ben komen brengen want ik kan er niet door." Ik had zoiets van "wat?

". En zei: "Oh ja oke klopt." Het zal wel joh, ik heb mn schoenen. Bij het tweede pakketje zat ik in de bus naar huis, toen hij belde. Hij kon er weer eens niet door, het pakketje ligt bij de sigarenboer die tot 1 uur open was. M'n vader was gewoon thuis, hij nam dus totaal geen moeite.
Ik ga vanavond voetballen, en het zou wel tof zijn als ik m'n rode veters en nieuwe sokken zou hebben, dus gisteren keek ik bij Order Tracking. Stond er: Delivery attempt not succesful. Dat was om 11.26, toen m'n moeder thuis was. Wéér geen moeite gedaan dus, sterker nog, nu hoef je niet eens meer moeite te doen. Je zet je busje even neer en loopt de straat in. Maar meneer is te begodverredomd om te lopen, want als hij er met z'n bus niet in kan heb je pech.
Vanmiddag dus maar even bellen, dat ze hun bezorgers meer op de hoogte moeten stellen van werkzaamheden en alternatieve routes. Of dat ze geen luie negers meer aan moeten nemen.
Klacht: Luie neger die bij DPD werkt.