wanneer was hij een ramp dan? Hij speelde in oranje vrijwel altijd op dit niveau.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:29 schreef DeTolk het volgende:
In het begin was Mathijsen een ramp, maar onder Bert heeft hij zich echt goed ontwikkeld. Al jaren vaste keus bij HSV
En reserve-aanvoerder na Jarolim, dus zal ergens wel wat goed doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:29 schreef DeTolk het volgende:
In het begin was Mathijsen een ramp, maar onder Bert heeft hij zich echt goed ontwikkeld. Al jaren vaste keus bij HSV
Nee ok maar daar noem je ook iemand, ook dit toernooi heb ik weer erg genoten van die geweldenaar...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is geen John Terry, maar wel een erg goede verdediger.
Heb je echt zitten slapen volgens mij al die wedstrijden, Mathijsen > Terry op dit WKquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef schuimjosti het volgende:
[..]
Nee ok maar daar noem je ook iemand, ook dit toernooi heb ik weer erg genoten van die geweldenaar...
Nog niet duidelijk, maar het was een steekje in zn knie (waar hij al eerder last van had, maar de laatste dagen niet meer). Uiteindelijk heeft Bert het zekere voor het onzekere genomen, op het allerlaatste moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:18 schreef Montov het volgende:
Von Bomml zei tegen de Duitse pers dat ze 3/4 seconden voor het betreden van het veld zagen dat Mathijsen geblesseerd was. Wat was daar precies aan de hand? Iemand al meer info?
reactie afwachten van de kniequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij wordt overmorgen pas onderzocht, geen idee waarom 't morgen niet kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |