quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook
f*ck zo'n meet in Utrecht.. veel te standaard
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Inderdaad
Ik kan trouwens niet vrijdagWe gaan BBQ-en
Dus een strandmeet met ondergaande zon, margherita's, wijn, bier en slaapzakken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja rotzakken, nou ga ik in Utrecht wonen en dan opeens nooit meer meets in Utrecht!
Trek zelf je conclusiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja rotzakken, nou ga ik in Utrecht wonen en dan opeens nooit meer meets in Utrecht!
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stiekem is dat ook de reden, maar dat zeggen we maar niet hardop
schropiesooquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind Utrecht schropiesoo het saaiste van de grote steden
Waarom Utrechtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind jullie heul niet meer zo aardig!
Ja, maar na drie jaar op en neer reizen voor studie is het wel welletjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom Utrecht
Eindhoven is toch veeeel beter
Too little too latequote:
ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar na drie jaar op en neer reizen voor studie is het wel welletjes.
quote:
2. Tenzij ik een tweejarige master doe dan 3. of als ik weer eens faal met dingen dan nog langerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waarHoeveel jaar moet je dan nog?
Ik ben 1 keer in Enschede geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op een klein half uurtje snelweg. Zus wel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rotterdam
ok daar zou ik niet willen wonenMaar we hebben hier mooie dorpjes
Rockanje bijvoorbeeldLekker rustig en aan zee
Niet woar!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Rotterdam is zo'n lelijke ongezellige sfeerloze kutstad!
In je groupie-periode.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ging naar de verjaardag van Nils (popstars the rivals)
Ik heb liever een stad die overal gezelligheid uitstraalt en daarbij ook nog extragezellige plekjes heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar!
Jij kent de goeie plekjes gewoon niet.
modern is niet sfeerloos
Betondorp is niet modern en toch sfeerloos.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar!
Jij kent de goeie plekjes gewoon niet.
modern is niet sfeerloos
Ik heb liever een stad met Internationale Allure en Aanzienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb liever een stad die overal gezelligheid uitstraalt en daarbij ook nog extragezellige plekjes heeft.
Ohja, want ROTTUHDAAAAAAAAMMMMM is veel beterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb liever een stad met Internationale Allure en Aanzien![]()
En die niet gevuld is met mensen die als ze lam zijn nog maar 3 tonen kunnen produceren:
EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH. EINDHOVUH, EINDHOVUH, EINDHOVUUUUH.
Cool.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was wel gezellig, nog steeds contact trouwens hoor
ROT-TER-DAMquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, want ROTTUHDAAAAAAAAMMMMM is veel beter? Met je kuthooligans die relschoppen en vernielen? Die zelfs naar Eindhoven komen om daar de boel te vernielen?
Maar Almere is wel heul erg hoor...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg dat in een Almere-bashtopic en ze lachen je vierkant uit
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Almere is wel heul erg hoor...
Net alsof een of ander iemand een doos reuzenblokken heeft om laten vallen en daar ramen en deuren in gemaakt heeft
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij geldt voor elke stad wel dat het voor buitenstaanders groot ongezellig en lelijk lijkt, en voor bekenden die de goede plekjes kennen is het mooier![]()
Dorpen daarentegen zijn voor iedereen mooi
Zes keer zo kut dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ROT-TER-DAM
HOO-LI-GANS
6 TONEN JA!
ZES!
Daar gaat het ook om, geen tijd om spijt van te hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Was een leuke tijd, leuke mensen ontmoet, en contacten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |