quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandstalig gesproken Spongebob eigenlijk zelfs beter dan de Engelstalige. De Nederlandse stemmen passen beter bij de personages imo.
Uhm, die user heeft gewoon gelijk, humorloze zuurpruimquote:
Als je denkt dat die Nederlandse pruters beter zijn dan artiesten als Tom Kenny en Rodger Bumpass dan ben jij de onderontwikkelde hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Want? Verklaar je nader, geestelijke zuigeling.
Ah, meneer is snob. Jouw meninkje zal me aan me reet roesten. De Engelstalig gesproken spongebob is gewoon inferieur aan de Nederlandstalige.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Writersright het volgende:
[..]
Als je denkt dat die Nederlandse pruters beter zijn dan artiesten als Tom Kenny en Rodger Bumpass dan ben jij de onderontwikkelde hier.
[ afbeelding ]
Doe yu com heer often?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:06 schreef linpunt het volgende:
I would love spongebob even if it was in korean..
Als je ouders blijven hangen bij die serie dan hoef je je pas zorgen te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:55 schreef Nass het volgende:
Hallo,
Ik ben fucking 18 jaar, maar elke keer als Spongebob op teevee is, blijf ik kijken!
Waarom is dat zo een verslavende en leuke tekenfilm1?!?!?!!
(Graag geen reacties van BNW idioten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |