dastardly and Muttleyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef linpunt het volgende:
Spongebob is leuk..
Maar series als Cow & Chicken, Powerpuffgirls en Johnny Bravo blijven koning
Cow & Chicken sucks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef linpunt het volgende:
Spongebob is leuk..
Weet je wat ik zeg wat, hmm wat zal ik eens zeggen, ja weet het hilarisch:quote:
En natuurlijk Brum, Budgy de helicopter, Barbapappa, Boesboesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef linpunt het volgende:
Spongebob is leuk..
Ik vind de Nederlandstalig gesproken Spongebob eigenlijk zelfs beter dan de Engelstalige. De Nederlandse stemmen passen beter bij de personages imo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef poo het volgende:
Ik vind het ook zo top dat ze alles in het Nederlands vertaald hebben. Nu hoef ik tenminste geen ondertitels te lezen!
Bij Spongebob valt het wel mee ja, maar bij Cow&Chicken daarentegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandstalig gesproken Spongebob eigenlijk zelfs beter dan de Engelstalige. De Nederlandse stemmen passen beter bij de personages imo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Broder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte Cartoons.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandstalig gesproken Spongebob eigenlijk zelfs beter dan de Engelstalige. De Nederlandse stemmen passen beter bij de personages imo.
Uhm, die user heeft gewoon gelijk, humorloze zuurpruimquote:
Als je denkt dat die Nederlandse pruters beter zijn dan artiesten als Tom Kenny en Rodger Bumpass dan ben jij de onderontwikkelde hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Want? Verklaar je nader, geestelijke zuigeling.
Ah, meneer is snob. Jouw meninkje zal me aan me reet roesten. De Engelstalig gesproken spongebob is gewoon inferieur aan de Nederlandstalige.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Writersright het volgende:
[..]
Als je denkt dat die Nederlandse pruters beter zijn dan artiesten als Tom Kenny en Rodger Bumpass dan ben jij de onderontwikkelde hier.
[ afbeelding ]
Doe yu com heer often?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:06 schreef linpunt het volgende:
I would love spongebob even if it was in korean..
Als je ouders blijven hangen bij die serie dan hoef je je pas zorgen te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:55 schreef Nass het volgende:
Hallo,
Ik ben fucking 18 jaar, maar elke keer als Spongebob op teevee is, blijf ik kijken!
Waarom is dat zo een verslavende en leuke tekenfilm1?!?!?!!
(Graag geen reacties van BNW idioten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |