Gaan mensen hier echt mee naar buiten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet huilen en kotsen en huilen.
Die benen kan ze niet echt wat aan doen die zijn gewoon stevig, maar ga onder de zonnebank en draag geen nude kleurtjesquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat broekje bij een normaal iemand lijkt me best mooi.(als hij dan tenminste goed zit, want hier zit hij vreemd maar dat komt denk ik door haar)
quote:
Ze staat buiten, dus ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan mensen hier echt mee naar buiten?
Dat is toch een slaapshirt?
Nee, ze moet afvallen. En ze moet kleding kopen voor dikke mensen. Want de kleding van de H&M mag er dan in grote maten zijn, it's made for skinny bitches.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die benen kan ze niet echt wat aan doen die zijn gewoon stevig, maar ga onder de zonnebank en draag geen nude kleurtjes
Ja die heb ik ook maar dan de blauwequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
H&M garden collection. GO BUY IT.
Heeft iemand dat verhaal van een jaar of 10 geleden van die Engelse homos en die fredjes wel eens gehoord?quote:
quote:
Ja afvallen, maar die brede benen blijft ze houden hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze moet afvallen. En ze moet kleding kopen voor dikke mensen. Want de kleding van de H&M mag er dan in grote maten zijn, it's made for skinny bitches.
O, zonde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik maak er ook alleen grapjes over.
Nou het kan wel, maar zij heeft net allemaal dingen die alleen staan als je niet dik bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze moet afvallen. En ze moet kleding kopen voor dikke mensen. Want de kleding van de H&M mag er dan in grote maten zijn, it's made for skinny bitches.
NOHHH, check die putten vriend. Als ze een trilplaat koopt gaat die cellulitis na een aantal maanden weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja afvallen, maar die brede benen blijft ze houden hoor.
Sowieso al die vormen van seks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik maak er ook alleen grapjes over.
Hoezo houdt ze die boekentas vast? Gaat ze voor de intellectuele look?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat broekje bij een normaal iemand lijkt me best mooi.(als hij dan tenminste goed zit, want hier zit hij vreemd maar dat komt denk ik door haar)
Ze shopt op de trend afdeling.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou het kan wel, maar zij heeft net allemaal dingen die alleen staan als je niet dik bent.
Nee. Vertel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft iemand dat verhaal van een jaar of 10 geleden van die Engelse homos en die fredjes wel eens gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |