Als het goed is heb je nu een front meegekregen dat specifiek "vaatwasser front" heet... en de "oude" is een gewoon deurtje van 60x70... (dat maakt ook het verschil met die gaten aan de achterzijde)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef rupicola het volgende:
Nee, ik rook niet, het is geen kleurverschil dat ontstaat met de jaren.
Heb een beetje verder in mijn papieren zitten snuffelen en heb gezien dat het frontje van toen een totaal ander artikelnummer heeft dan het frontje van nu, maar het gaat dus wel om hetzelfde onderdeel, zelfde afmetingen, en zelfde kleur.
Lekker dan, meteen alle voordelen van zo'n Ikea keuken verdwenenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh APPLAD wit is vorig zomer (2009 of die zomer daarvoor, 2008) vervangen voor een wittere versie inderdaad. Als het goed is zijn van de oude fronten nog enkele te bestellen, dat zouden ze bij de klantenservice voor je na moeten kunnen kijken/bestellen.
Want? Als het niet na te leveren is, ga ik ervan uit dat IKEA wel met een andere oplossing komt...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef rupicola het volgende:
[..]
Lekker dan, meteen alle voordelen van zo'n Ikea keuken verdwenen![]()
Zal dan maar eens naar de klantendienst gaan om te kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.
Er komen in oktober in ieder geval geen vervangers voor. Wellicht in augustus, maar dat heb ik helaas niet nagekeken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Mula het volgende:
De komplement-opbergers schijnen per oktober uit het assortiment te gaan. Heeft een van de medewerkers een idee of er iets vergelijkbaars (wat past in de Hemnes ladenkast) voor terugkomt?
Het gaat dan om deze opbergers;
[ afbeelding ]
nee cash betaald toenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je aan afschriften komen van de bank? Via telebankieren of zo?
Volgens mij kunnen ze daar ook heel veel mee bij de klantenservice... Je kunt dat het beste denk ik even voorleggen bij de landelijke klantenservice (0900-2354532) of bij de klantenservice in je winkel...
De stevigheid van het matras dat u kiest is van groot belang, de juiste stevigheid zorgt voor een goede ondersteuning van uw lichaam. Kuilvorming in uw matras is niet altijd een kwaliteitsprobleem, maar kan er ook op duiden dat u een matras heeft dat niet goed past bij uw postuur of uw slaaphouding en daarmee niet voor u geschikt is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:21 schreef MissHobje het volgende:
Hmm vraagje aan de medewerkers ikea:
Ik zit met een probleem.. heb in januari 2009 een ikea matras HAMNÖ gekocht 160 breed 2 persoons.
Afijn ik draai het matras elke week, liefst nog een keer want het slaapt gewoon rond uit bagger, het kuilt enorm en het midden, rugpijn krijg je ervan, mijn partner heeft hetzelfde,. en als ik niet met die regelmaat draai is het niet te houden.
Eerst ging het nog maar we hebben nu sterk het idee dat er iets mis is met dit matras.
Hebben al gevraagd in de winkel hoe of wat, hoorde dat het matras uit de handel is..
Nu het grootste probleem.. ik heb geen bon meer! heb onlangs een brand gehad en er is teveel verloren gegaan en dat is nu net ff heel onhandig
Maargoed.. maak ik een kans tot omruilen? hoe moet ik dat aanpakken, aangezien dit matras echt niet meer kan en nog zo jong is, baal er wel enorm van.
Iemand een idee? mailen naar het hoofdkantoor ofzo met uitleg? van die brand heb ik uiteraard verzekerings papieren en aangifte enzo
Zoek op de internetsite naar de stoel die je thuis hebt. Rechts naast de afbeelding vind je een 'dropdown-menu' waarin je de beschikbare stoelhoezen kunt bekijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Merel het volgende:
Ik zal wel blind zijn, maar waar kan ik op de site vinden wat voor hoezen er bestaan voor om een Henriksdal-stoel?
Wat een super antwoord, bedanktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:39 schreef Jurr_on het volgende:
[..]
De stevigheid van het matras dat u kiest is van groot belang, de juiste stevigheid zorgt voor een goede ondersteuning van uw lichaam. Kuilvorming in uw matras is niet altijd een kwaliteitsprobleem, maar kan er ook op duiden dat u een matras heeft dat niet goed past bij uw postuur of uw slaaphouding en daarmee niet voor u geschikt is.
Klanten krijgen de laatste jaren 25 jaar garantie op de Sultan matrassen serie. Het Sultan Hamnö matras valt daar ook al onder. Omdat de Sultan Hamnö niet zo'n oud model is valt deze zeker binnen de 25 jaar garantie. Op deze wijze is het aantoonbaar dat het matras nog garantie heeft.
Ik adviseer u om foto's te maken van het 'mankement' en met deze foto's langs de IKEA klantenservice bij u in de buurt te stappen. Ik ben ervan overtuigd dat er dan naar een passende oplossing wordt gezocht.
Hieronder extra info in het geval u een nieuw matras mag uitzoeken.
De Sultan matrassen serie wordt gemiddeld elke 2 jaar ververst dit betekent dat om de 2 jaar nagenoeg alle matrassen worden vervangen voor nieuwe modellen. Dit is nu ook het geval met de Sultan Hamnö. Een nieuwe Sultan Hamnö kunt u dus niet verwachten. Een vergelijkbaar matras met de Sultan Hamnö is de Sultan Hagavik. Let op, dit is niet een en hetzelfde matras; de Hagavik is in vergelijking met de Hamnö een slagje soepeler en iets minder hoog (22cm). De stevigere variant is de Sultan Hamnvik, deze is een stukje steviger dan de Hamnö. Heeft u liever nog iets meer comfort dan kiest u voor de iets luxere klasse waarin de matrassen Sultan Hjartdal en Sultan Hjelmås vallen (26cm, met comfortzones en geintegreerd dekmatras).
In veel IKEA winkels vind u op de slaapkamer afdeling een tabel op de wand waar u aan de hand van uw lengte en gewicht / uw postuur kunt nagaan welke stevigheidsklasse voor u geschikt is.
Soms kan het zo zijn dat u in de stevigheidsklasse 'middel' valt maar niet ver verwijderd zit van de stevigheidsklasse 'stevig'. Ga dan voor uzelf na of u een buik-, rug- of zijslaper bent. In het geval dat u een rug- en/of buikslaper bent dan mag het matras wel iets steviger zijn dan dat de standaard tabelinformatie u adviseert. Bent u een zijslaper, houd u dan aan de aanbevolen stevigheid.
Ik hoor nog graag van u hoe de afhandeling van het probleem is verlopen.
Mvgr, Jurriaan
(Medewerker Slaapkamers, IKEA Barendrecht)
Ja dat was echt mega balen, omdat we al bezig waren met wat spullen uit te zoeken, op te slaan, mijn inboedel dingen er ook nog stonden zijn we enorm veel kwijt geraakt, een hoop is vervangbaar maar ook een hoop niet, en dan loop je ook ineens nog tegen dit soort zaken aan, zul je net zien dacht ik nogquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:13 schreef mascarpone het volgende:
Wat erg, van de brand. Heb het verhaal in CUL net even teruggelezen. Is er nog bekend waar het door is gekomen?? Hoop dat e.e.a. goed is opgelost door de verzekering.
Ik denk dat je zonder bon ook echt wel kunt bewijzen dat het matras nog geen 25 jaar oud is. Zou even met de klantenservice overleggen.
@Jurr_on helemaal top dat je zo reageert![]()
![]()
![]()
ga morgen vooral als je de tijd hebt, laatste week is het heul druk (20+ wachtenden enzo)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat een super antwoord, bedankt
Ik was al op de slaap afdeling Utrecht geweest en had al iets info ingewonnen, maar van die foto's is ook een hele goede, ga ik morgen meteen achteraan.
Toendertijd ( net 1,5 jaar geleden) ben ik heel goed geadviseerd en lag dit matras het stevigst en prettigst eigenlijk van alle andere opties die er toen waren en wat bij mij goed aansloot, maargoed zoals ik het uitlegde in de winkel denken ze aan een probleem met het matras ( mogelijkerwijs) en zou dit niet moeten kunnen.
Ik ga denk ik morgen een bezoek aan de klantenservice wagen, met het hele verhaal erbij eens kijken wat daar mogelijk is, wil gewoon weer goed slapen, dat zou echt super zijn.\
Kortom wordt vervolgd.
Ohhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga morgen vooral als je de tijd hebt, laatste week is het heul druk (20+ wachtenden enzo)
]vorige week was het ook sowieso rustiger, laatste dagen is t echt niet meer leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohheuhm dan kan ik pas woe of donderdag, vorige week was het trouwens vrijdags heel rustig
!
Het onderstel is (uit m'n hoofd) 49.- euro. Dus als je dat van de prijs op internet afhaalt dan heb je de prijs van de bekleding...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Merel het volgende:
Thanks Jurr_on! Weet je toevallig ook hoe duur die hoezen zijn? Want dat kan ik er dan weer niet uit afleiden...
Jeej voor de bouwvakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]vorige week was het ook sowieso rustiger, laatste dagen is t echt niet meer leuk
Ja zooooo leuk inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een grappig kinderspeelgoed nu bij NIEUW!
Oh dan zijn ze dus best cheap!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het onderstel is (uit m'n hoofd) 49.- euro. Dus als je dat van de prijs op internet afhaalt dan heb je de prijs van de bekleding...
Als je op voorraad informatie klinkt op de site krijg je sowieso te zien of en hoeveel voorraad we hebben, maar ook waar de hoezen in het zelfbedieningsmagazijn liggen. Je hoeft dan niet perse over de showroom, maar kunt gelijk doorlopen naar het magazijn.
De duurste bekleding is 20.- euro geloof ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |