abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85409577
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef tomegel het volgende:
Ik wil gebruik maken op de Ikea site van de nieuwe keukenplanner, maar die werkt niet bij mij. Nog meer iemand last van?
Heb je alle plug-ins gedownload?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85411002
Hallo,

Ik heb interesse in de Aneboda slaapkamerserie.
Iemand op de hoogte of deze uit het assortiment verdwijnt aangezien ik nergens meer de enkel kast of het nachtkastje kan vinden?
Alvast bedankt!
pi_85424539
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef pinklunarstar het volgende:
Hallo,

Ik heb interesse in de Aneboda slaapkamerserie.
Iemand op de hoogte of deze uit het assortiment verdwijnt aangezien ik nergens meer de enkel kast of het nachtkastje kan vinden?
Alvast bedankt!
Geen idee, maar ik vindt het niet erg stevige kasten. Helaas.
Hier staan ze ook, en achteraf echt een van de mindere aankopen van de Ikea geweest.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:03:15 #254
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_85426509
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je alle plug-ins gedownload?
Welke plug ins? waar kan ik die downloaden? Ik heb windows 7 en kan geen nieuwe updates downloaden.
Look who's back in the wrong place at the right time
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:28:41 #255
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_85427162
Morgen mijn nieuwe matras halen *O* vandaag informeer ik even hoe of wat ivm omruilen andere matras, beetje gedoe maar komt goed, het gaat trouwens de Sultan Hjartdal worden, goede keus lijkt me. Of zijn er nog betere van zelfde soort matras?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_85430282
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:14 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vindt het niet erg stevige kasten. Helaas.
Hier staan ze ook, en achteraf echt een van de mindere aankopen van de Ikea geweest.
Bodem valt er nog wel eens uit als je er teveel indoet...

Enne, vraagje @ ikea medewerkers:

Ik wilde de voorraad checken van de Egeby vloerkleed, die nu in de opruiming is, maar op ikea.nl is niks meer te vinden over dit artikel, ik wil morgenavond naar Barendrecht, maar beetje zonde als ik voor niks ga...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:54:32 #257
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85434325
Is hier ook een medewerker van Amsterdam?

In Amsterdam ligt een tegoedbon voor mij klaar naar aanleiding van een klacht. Die bon moet ik deze maand ophalen, maar ik kom amper in Amsterdam

Nu ben ik in Groningen geweest en geinformeerd, maar die willen de bon niet aan mjij geven omdat het in Amsterdam ligt en opsturen doen ze niet aan?

Ik kan via pm wel het klachtnummer geven die ik moest geven om die bon te krijgen.
I intend to be formidably armed
pi_85436803
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef tomegel het volgende:
Ik wil gebruik maken op de Ikea site van de nieuwe keukenplanner, maar die werkt niet bij mij. Nog meer iemand last van?
ja me 2. plug in gedownload (ik was al blij, eindelijk op de mac :) )

maar hij doet het niet, moet het iedere keer opnieuw downloaden
~ Bonito La Risa ~
pi_85438213
Beste IKEA medewerkers,

Allereerst bedankt voor de gratis koffie altijd :D

Maar de vraag: wat is er met de 1-zitter met armleuningen TYLOSAND gebeurd? Mijn zus heeft een jaar of 6 geleden er 1 gekocht maar ik zie hem niet meer staan in het assortiment!
pi_85438872
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef kahlanamnell het volgende:

In Amsterdam ligt een tegoedbon voor mij klaar naar aanleiding van een klacht. Die bon moet ik deze maand ophalen, maar ik kom amper in Amsterdam

Nu ben ik in Groningen geweest en geinformeerd, maar die willen de bon niet aan mjij geven omdat het in Amsterdam ligt en opsturen doen ze niet aan?

Ik kan via pm wel het klachtnummer geven die ik moest geven om die bon te krijgen.
Ik ben dan wel geen medewerker..
Ik ga volgende week ergens naar de Ikea.. Mocht je voor die tijd nog niets gevonden / geregeld hebben en het kan ook door een niet medewerker gehaald worden.. ;)
pi_85445698
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef tomegel het volgende:

[..]

Welke plug ins? waar kan ik die downloaden? Ik heb windows 7 en kan geen nieuwe updates downloaden.
Eh dat moet het programma dan zelf ook aangeven al...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_85445735
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Bodem valt er nog wel eens uit als je er teveel indoet...

Enne, vraagje @ ikea medewerkers:

Ik wilde de voorraad checken van de Egeby vloerkleed, die nu in de opruiming is, maar op ikea.nl is niks meer te vinden over dit artikel, ik wil morgenavond naar Barendrecht, maar beetje zonde als ik voor niks ga...
jJe zou even kunnen bellen naar het 0900 nummer, zij kunnen actuele voorraad zien
pi_85445821
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef kahlanamnell het volgende:

Waarom ligt die bon in Amsterdam dan? Je zou met de landelijke klantenservice kunnen kijken of je iets kunt regelen. (en waarom moet deze perse deze maand opgehaald worden?)

Maar de kans is aanwezig dat een ander je tegoedbon niet meekrijgt omdat we een legitimatie bewijs willen zien...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:19:45 #264
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85455815
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom ligt die bon in Amsterdam dan? Je zou met de landelijke klantenservice kunnen kijken of je iets kunt regelen. (en waarom moet deze perse deze maand opgehaald worden?)

Maar de kans is aanwezig dat een ander je tegoedbon niet meekrijgt omdat we een legitimatie bewijs willen zien...
ik had een kast en daarvan viel een deur af, bijna op mijn zoon en ik heb toen ikea gebeld dat de kast gevaarlijk was. Dit werd heel goed behandeld door ikea, men vroeg gelijk hoe het met mijn kind was en dergelijke, echt top. Ze boden aan om timmerman te laten komen of ik kon het zelf laten repareren door een bedrijf en het geld door ikea laten betalen.

Ik kon het zelf wel repaereren en heb dat gedaan en toen wilde ze mij een vergoeding geven en ik mocht iets uitzoeken. Maar ik was net bij ikea geweest en wilde alleen nog een automatje voor de kinderkamer, maar die was maar 3 euro en dat vonden ze te goedkoop. Toen besloot ikea mij een bon te geven en ik kon een zaaknummer / klachtnummer opgeven bij de klantenservie en daar kon ik dan een bon ophalen. Omdat de kast uit Amsterdam kwam besloten ze in overleg met mij dat de bon daar wel opgehaald kon worden.

Achteraf niet zo slim omdat ik nooit meer in amsterdam kom... maar ik zal wel even bellen en anders geef ik het wel door aan diegene hierboven die er binnekort komt, kan die persoon misschien het maar gebruiken, ik heb momenteel ook niet iets van ikea nodig namelijk.

Ze hebben trouwens niks over een legetimatiebewijs gezegd meen ik en ze zouden de bon 6 maand voor ij bewaren en die 6 maand zijn bijna om. Ik kan wel naar Amsterdam, maar dan ben ik 30 euro aan beznzine wktij en dat is ook niet de bedoeling voor een bon van ik meen 20 euro.
I intend to be formidably armed
pi_85456204
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:19 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik had een kast en daarvan viel een deur af, bijna op mijn zoon en ik heb toen ikea gebeld dat de kast gevaarlijk was. Dit werd heel goed behandeld door ikea, men vroeg gelijk hoe het met mijn kind was en dergelijke, echt top. Ze boden aan om timmerman te laten komen of ik kon het zelf laten repareren door een bedrijf en het geld door ikea laten betalen.

Ik kon het zelf wel repaereren en heb dat gedaan en toen wilde ze mij een vergoeding geven en ik mocht iets uitzoeken. Maar ik was net bij ikea geweest en wilde alleen nog een automatje voor de kinderkamer, maar die was maar 3 euro en dat vonden ze te goedkoop. Toen besloot ikea mij een bon te geven en ik kon een zaaknummer / klachtnummer opgeven bij de klantenservie en daar kon ik dan een bon ophalen. Omdat de kast uit Amsterdam kwam besloten ze in overleg met mij dat de bon daar wel opgehaald kon worden.

Achteraf niet zo slim omdat ik nooit meer in amsterdam kom... maar ik zal wel even bellen en anders geef ik het wel door aan diegene hierboven die er binnekort komt, kan die persoon misschien het maar gebruiken, ik heb momenteel ook niet iets van ikea nodig namelijk.

Ze hebben trouwens niks over een legetimatiebewijs gezegd meen ik en ze zouden de bon 6 maand voor ij bewaren en die 6 maand zijn bijna om. Ik kan wel naar Amsterdam, maar dan ben ik 30 euro aan beznzine wktij en dat is ook niet de bedoeling voor een bon van ik meen 20 euro.
Ow vandaar. Maar gezien je verhaal zou ik me er niet over verbazen dat ze bij de landelijke klantenservice gewoon kunnen regelen dat je die bon ergens anders op zou kunnen halen...

Je legitimatiebewijs heb je (normaal gesproken) toch al bij je, dus dat wordt niet zozeer nog specifiek genoemd...
pi_85466849
Ik was het legitimatiebewijs vergeten toen ik voor 1250 euro spullen terug ging brengen, ( nouja, met een klacht over vervoersbedrijf, die spullen nooit had afgeleverd, en ik geen spullen meer had, en ook geen geld terug) toen kreeg ik ook al mijn geld terug, zonder legitimatie O-)

Anders had ik weer van Ikea Delft naar Middelburg en weer terug kunnen rijden...
pi_85485950
De Dröna boxen zijn uit het assortiment :'(

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_85488456
Heeft de ikea nog het houten sleutelkastje in het assortiment zitten? Wie weet dat?
pi_85501448
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was het legitimatiebewijs vergeten toen ik voor 1250 euro spullen terug ging brengen, ( nouja, met een klacht over vervoersbedrijf, die spullen nooit had afgeleverd, en ik geen spullen meer had, en ook geen geld terug) toen kreeg ik ook al mijn geld terug, zonder legitimatie O-)

Anders had ik weer van Ikea Delft naar Middelburg en weer terug kunnen rijden...
Is er in zeeland geen Ikea?
pi_85504199
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is er in zeeland geen Ikea?
Wat is er wel in Zeeland :P Zelf Groningen heeft nog een IKEA
pi_85505574
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Wat is er wel in Zeeland :P Zelf Groningen heeft nog een IKEA
zee...

en land...
pi_85506358
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

zee...

en land...
Deltawerken *O*

Een vraagje over de Expeditkasten. Het beslag waarmee je hem met de smalle kant tegen de muur zet, zit dat bij de kast inbegrepen of moet je dat los kopen (bij IKEA)?
En als je het los moet kopen, heeft iemand dan de precieze afstand tussen die twee schroeven? Dan kan ik langs de bouwmarkt om het te kopen (de kast is al gekocht door mijn vriendin, maar ik kan er nu niet bij om het zelf te controleren).

Het gaat om het beslag dat op pagina 2 en 3 van deze handleiding (pdf) staat. Het staat nl niet bij het onderdelenlijstje van de handleiding.
pi_85507187
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:49 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Deltawerken *O*

Een vraagje over de Expeditkasten. Het beslag waarmee je hem met de smalle kant tegen de muur zet, zit dat bij de kast inbegrepen of moet je dat los kopen (bij IKEA)?
En als je het los moet kopen, heeft iemand dan de precieze afstand tussen die twee schroeven? Dan kan ik langs de bouwmarkt om het te kopen (de kast is al gekocht door mijn vriendin, maar ik kan er nu niet bij om het zelf te controleren).

Het gaat om het beslag dat op pagina 2 en 3 van deze handleiding (pdf) staat. Het staat nl niet bij het onderdelenlijstje van de handleiding.
Bij mijn Expedit zat dat in de verpakking.
pi_85508678
iemand ervaring met de Framsta wandpanelen ?

wij zijn nu een Besta kast in elkaar aan het schroeven en willen de panel op gaan hangen.. maar waar laat je de kabels? we hebben de glazen panelen.. daar zit in het midden een uitsparing om de kabels naar de achterkant toe te halen.. maar dan moeten ze dus naar beneden, maar daar staat het basiselement van de panelen in de weg om ze door de trekken naar het tv meubel wat eronder staat..

iemand idee? gat in het alluminium boren lijkt me ook weer zo wat?
pi_85508812
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Bij mijn Expedit zat dat in de verpakking.
Bedankt, dan kan ik morgen met gerust hart (en kabelzoeker + boor) aan de slag :)
pi_85508872
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef Cerbie het volgende:

[ afbeelding ]
Echt? Wat belachelijk!
Ik moet nog 2 roze en 2 zwarte hebben!
Hebben ze zeker nu die lelijke rode voor in de plaats :(
Screw them.
We're going home.
pi_85509538
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

zee...

en land...
Het is ongeveer 100 km naar Breda en/of Barendrecht voor ons, red je makkelijk in n uurtje.

En dan is er nog Ikea Gent (die weer andere prijzen heeft dan NL) en dat is nog dichter bij, 85 km, maar wel door de tunnel heen...

Voordeel van geen ikea in Zeeland: niet iedereen heeft zn huis volgestouwd met Ikea spullen :)
pi_85526969
quote:

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die informatie? :?

Volgens de gegevens in ons systeem zitten ze gewoon nog in het assortiment hoor. Er is niet eens een eind datum voor bekend...
pi_85530268
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens de gegevens in ons systeem zitten ze gewoon nog in het assortiment hoor. Er is niet eens een eind datum voor bekend...
:o *O*
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:43:41 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_85531123
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85531584
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mijn vriendin belde beteuterd vanuit de IKEA in Duiven, waar ze niet meer in de winkel stonden en een medewerker had verteld dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik heb toen nog even op de site gekeken en de voorraadindicator gaf ook oranje / 0 stuks aan voor de komende dagen.

Is het dan alleen iets in Duiven :? Die hebben wel meer artikelen niet.

-edit- Ze staan inmiddels ook in Duiven weer in voorraad.. Leuke informatie dan, we hebben inmiddels al andere boxen gekocht. Die blijven nog even in de verpakking dus.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:00:31 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_85531773
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Mijn vriendin belde beteuterd vanuit de IKEA in Duiven, waar ze niet meer in de winkel stonden en een medewerker had verteld dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik heb toen nog even op de site gekeken en de voorraadindicator gaf ook oranje / 0 stuks aan voor de komende dagen.

-edit- Ze staan inmiddels ook in Duiven weer in voorraad.. Leuke informatie dan, we hebben inmiddels al andere boxen gekocht. Die blijven nog even in de verpakking dus.
Duiven voert vanwege de kleine oppervlakte van die winkel niet het volledige assortiment. Dus kan een bewuste keus zijn dat artikel niet meer te verkopen. Nog drie jaartjes wachten en dan is Duiven enorm vergroot en hebben ze weer plek voor alle artikelen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85534218
Zag trouwens dat ze twee Expedit inzetten had gekocht die ik niet op de site terug kan vinden. Hiermee kun je een expeditvak verdelen in 4 kleinere vakken. Zal wel iets uit de nieuwe collectie zijn :)
001.700.83 - EXPEDIT

Dubieus kastje hoor tijdens het in elkaar zetten ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Cerbie op 21-08-2010 01:39:58 ]
pi_85536552
Het is een heuse expeditie om die kast in mekaar te zetten?
pi_85536704
Hmm, inderdaad...

Ik zou ze als ik jou was niet in een rode Expedit kast zetten ;)
pi_85539904
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef Cerbie het volgende:
Zag trouwens dat ze twee Expedit inzetten had gekocht die ik niet op de site terug kan vinden. Hiermee kun je een expeditvak verdelen in 4 kleinere vakken. Zal wel iets uit de nieuwe collectie zijn :)
001.700.83 - EXPEDIT

[ afbeelding ]

Dubieus kastje hoor tijdens het in elkaar zetten ;)
die stonden wel op de site... geen uitgaand artikel hoop ik??
pi_85540081
ik heb eigenlijk eeen vraagje aan de medewerkster... haha
die paxkasten, zijn die weleens in de aanbieding ofzo? (behalve dan die actie dat je geld toe krijgt, wij komen niet aan dat bedrag geloof ik haha)

ennuhmm

weet iemand hoe hoog/breed dit handdoekenrekje zou kunnen zijn? O+ hij is zo mooi :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85540166
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:59 schreef wendy79 het volgende:
iemand ervaring met de Framsta wandpanelen ?

wij zijn nu een Besta kast in elkaar aan het schroeven en willen de panel op gaan hangen.. maar waar laat je de kabels? we hebben de glazen panelen.. daar zit in het midden een uitsparing om de kabels naar de achterkant toe te halen.. maar dan moeten ze dus naar beneden, maar daar staat het basiselement van de panelen in de weg om ze door de trekken naar het tv meubel wat eronder staat..

iemand idee? gat in het alluminium boren lijkt me ook weer zo wat?
gut dat is wel slim jah, wij willen die kast ook kopen, dus ik weet pcies welke je bedoel.

Hmm dat is best lastig
~ Bonito La Risa ~
pi_85555013
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik heb het vandaag even voor je nagevraagd, was zelf wel even nieuwsgierig ook... De DRONA bakken blijven ook in Duiven gewoon in het assortiment. Dus dat scheelt!
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:23:50 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85563583
Mijn rolgordijnen zijn te kort. -O-
Resistance is futile.
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:32:57 #291
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_85563600
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 08:23 schreef Seven. het volgende:
Mijn rolgordijnen zijn te kort. -O-
Eww dat had ik ook, ik heb er een 'kek' stukje stof aan vast gemaakt. Maar ook dat was ik zat dus ik ga nu rolgordijnen aanschaffen die wél passen.
With the stars as her umbrella
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:06:59 #292
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85569309
Ik ga binnenkort een keuken bestellen.

M'n ouders hebben een paar jaar geleden een FAKTUM keuken ingebouwd met rol-lades (dus niet rollades ;) ) en dat lijkt mij ook wel wat. Ik heb maar een klein keukentje dus ik moet creatief met de ruimte omgaan ( 90 / 92 cm hoge kastjes etc)

Maar nu twijfel ik over het aanrechtblad. Ik heb nu een lelijke standaard RVS'er maar das niks meer
pi_85571518
quote:

[ afbeelding ]
Edit: Ik moet gewoon hele pagina's lezen en niet losse posts ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2010 15:21:55 ]
pi_85574955
De tering net gewoon echt uren achter elkaar bezig geweest om een Pax kast in elkaar te zetten van 2,50 meter. Gewoon zonder problemen alles in elkaar gezet in een hoog tempo maar toch gaat er echt veel tijd inzitten. Vooral die glazen deuren, dat je die zelf in elkaar moet zetten is ook een beetje onzin.
pi_85574995
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
De tering net gewoon echt uren achter elkaar bezig geweest om een Pax kast in elkaar te zetten van 2,50 meter. Gewoon zonder problemen alles in elkaar gezet in een hoog tempo maar toch gaat er echt veel tijd inzitten. Vooral die glazen deuren, dat je die zelf in elkaar moet zetten is ook een beetje onzin.
Hoe had je die deuren anders thuis willen krijgen?
pi_85576340
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb het vandaag even voor je nagevraagd, was zelf wel even nieuwsgierig ook... De DRONA bakken blijven ook in Duiven gewoon in het assortiment. Dus dat scheelt!
Bedankt :)
We hebben besloten de andere boxen te houden, maar de andere Expedit kan nog wel een DRONA gebruiken.
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Edit: Ik moet gewoon hele pagina's lezen en niet losse posts ;(
:@ Ik kan het bericht niet meer editten.

Hebben vandaag een 5x5 EXPEDIT in elkaar gezet, ging verrassend snel en doet nu dienst als roomdivider. Alleen de inzetdeurtjes moeten nog vastgezet worden, zonde eigenlijk dat dat met schroeven gaat en niet met plastic clipjes zoals die ik hierboven postte.
pi_85584836
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben ook 2 dagen bezig geweest met een kast van 3 meter bij 2,35. Er gaat inderdaad ongelooflijk veel tijd inzitten. Zeker omdat bij 1 van de kasten de zakje met schroeven gewoon niet aanwezig was en ik terug moest rijden om te halen. Zou een schadevergoeding ervoor moeten krijgen van benzine en tijdsverspilling. :(
pi_85589802
Als je dat vraagt, krijg je evt je benzinekosten vergoed, of KM-vergoeding, ik in ieder geval wel w/ (maar dan met Zweeds vlaggetje)
pi_85590064
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef JohnB52 het volgende:
Als je dat vraagt, krijg je evt je benzinekosten vergoed, of KM-vergoeding, ik in ieder geval wel w/ (maar dan met Zweeds vlaggetje)
Normaal niet als er 1x een zakje schroeven mist...
pi_85594066
Oefening baart kunst zeg ik.

Binnen 1,5 uur een pax kast in elkaar gefietst, en ook nog een klein stukje in gekort, (lullig dat je plafond nar net niet dat kleine stukje van 2 cm meegeeft omhoog).
En van de week in 4 dagen de keuken geplaatst, inclusief alle apparatuur gebruiksklaar. De meeste tijd waren we kwijt aan het wachten in de ikea delft bij de keukenafdeling, de discussie met de kassiere die vol bleef houden dat ik de verkeerde lades had gepakt, (uiteindelijk maar terug gelopen en 3 dezelfde gepakt, niets meer gehoord van Truus), en het uitvogelen hoe de afvoer aangesloten moest worden, maar dat kwam meer door het krappe passen en meten met je hoofd half in een kastje.

Trouwens weet iemand hoe je de lades van de keuken, er makkelijk uit kan halen? Nu doen we enigzind moeilijk met er half onder liggen en een schroevendraaier op het plasticje indrukken. Maar bij een ladeblok met 5 lades, gaan de bovenste 4 wel redelijk, de onderste wordt heel wat lastiger met je neus tegen de onderkant van het laatje en dan proberen te focussen op dat kleine witte plasticje. Dit moet toch makkelijker kunnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')