Heb je alle plug-ins gedownload?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef tomegel het volgende:
Ik wil gebruik maken op de Ikea site van de nieuwe keukenplanner, maar die werkt niet bij mij. Nog meer iemand last van?
Geen idee, maar ik vindt het niet erg stevige kasten. Helaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:22 schreef pinklunarstar het volgende:
Hallo,
Ik heb interesse in de Aneboda slaapkamerserie.
Iemand op de hoogte of deze uit het assortiment verdwijnt aangezien ik nergens meer de enkel kast of het nachtkastje kan vinden?
Alvast bedankt!
Welke plug ins? waar kan ik die downloaden? Ik heb windows 7 en kan geen nieuwe updates downloaden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je alle plug-ins gedownload?
Bodem valt er nog wel eens uit als je er teveel indoet...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:14 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vindt het niet erg stevige kasten. Helaas.
Hier staan ze ook, en achteraf echt een van de mindere aankopen van de Ikea geweest.
ja me 2. plug in gedownload (ik was al blij, eindelijk op de macquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef tomegel het volgende:
Ik wil gebruik maken op de Ikea site van de nieuwe keukenplanner, maar die werkt niet bij mij. Nog meer iemand last van?
Ik ben dan wel geen medewerker..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef kahlanamnell het volgende:
Is hier ook een medewerker van Amsterdam?
In Amsterdam ligt een tegoedbon voor mij klaar naar aanleiding van een klacht. Die bon moet ik deze maand ophalen, maar ik kom amper in Amsterdam
Nu ben ik in Groningen geweest en geinformeerd, maar die willen de bon niet aan mjij geven omdat het in Amsterdam ligt en opsturen doen ze niet aan?
Ik kan via pm wel het klachtnummer geven die ik moest geven om die bon te krijgen.
Eh dat moet het programma dan zelf ook aangeven al...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef tomegel het volgende:
[..]
Welke plug ins? waar kan ik die downloaden? Ik heb windows 7 en kan geen nieuwe updates downloaden.
jJe zou even kunnen bellen naar het 0900 nummer, zij kunnen actuele voorraad zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bodem valt er nog wel eens uit als je er teveel indoet...
Enne, vraagje @ ikea medewerkers:
Ik wilde de voorraad checken van de Egeby vloerkleed, die nu in de opruiming is, maar op ikea.nl is niks meer te vinden over dit artikel, ik wil morgenavond naar Barendrecht, maar beetje zonde als ik voor niks ga...
Waarom ligt die bon in Amsterdam dan? Je zou met de landelijke klantenservice kunnen kijken of je iets kunt regelen. (en waarom moet deze perse deze maand opgehaald worden?)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef kahlanamnell het volgende:
Is hier ook een medewerker van Amsterdam?
In Amsterdam ligt een tegoedbon voor mij klaar naar aanleiding van een klacht. Die bon moet ik deze maand ophalen, maar ik kom amper in Amsterdam
Nu ben ik in Groningen geweest en geinformeerd, maar die willen de bon niet aan mjij geven omdat het in Amsterdam ligt en opsturen doen ze niet aan?
Ik kan via pm wel het klachtnummer geven die ik moest geven om die bon te krijgen.
ik had een kast en daarvan viel een deur af, bijna op mijn zoon en ik heb toen ikea gebeld dat de kast gevaarlijk was. Dit werd heel goed behandeld door ikea, men vroeg gelijk hoe het met mijn kind was en dergelijke, echt top. Ze boden aan om timmerman te laten komen of ik kon het zelf laten repareren door een bedrijf en het geld door ikea laten betalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom ligt die bon in Amsterdam dan? Je zou met de landelijke klantenservice kunnen kijken of je iets kunt regelen. (en waarom moet deze perse deze maand opgehaald worden?)
Maar de kans is aanwezig dat een ander je tegoedbon niet meekrijgt omdat we een legitimatie bewijs willen zien...
Ow vandaar. Maar gezien je verhaal zou ik me er niet over verbazen dat ze bij de landelijke klantenservice gewoon kunnen regelen dat je die bon ergens anders op zou kunnen halen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:19 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik had een kast en daarvan viel een deur af, bijna op mijn zoon en ik heb toen ikea gebeld dat de kast gevaarlijk was. Dit werd heel goed behandeld door ikea, men vroeg gelijk hoe het met mijn kind was en dergelijke, echt top. Ze boden aan om timmerman te laten komen of ik kon het zelf laten repareren door een bedrijf en het geld door ikea laten betalen.
Ik kon het zelf wel repaereren en heb dat gedaan en toen wilde ze mij een vergoeding geven en ik mocht iets uitzoeken. Maar ik was net bij ikea geweest en wilde alleen nog een automatje voor de kinderkamer, maar die was maar 3 euro en dat vonden ze te goedkoop. Toen besloot ikea mij een bon te geven en ik kon een zaaknummer / klachtnummer opgeven bij de klantenservie en daar kon ik dan een bon ophalen. Omdat de kast uit Amsterdam kwam besloten ze in overleg met mij dat de bon daar wel opgehaald kon worden.
Achteraf niet zo slim omdat ik nooit meer in amsterdam kom... maar ik zal wel even bellen en anders geef ik het wel door aan diegene hierboven die er binnekort komt, kan die persoon misschien het maar gebruiken, ik heb momenteel ook niet iets van ikea nodig namelijk.
Ze hebben trouwens niks over een legetimatiebewijs gezegd meen ik en ze zouden de bon 6 maand voor ij bewaren en die 6 maand zijn bijna om. Ik kan wel naar Amsterdam, maar dan ben ik 30 euro aan beznzine wktij en dat is ook niet de bedoeling voor een bon van ik meen 20 euro.
Is er in zeeland geen Ikea?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was het legitimatiebewijs vergeten toen ik voor 1250 euro spullen terug ging brengen, ( nouja, met een klacht over vervoersbedrijf, die spullen nooit had afgeleverd, en ik geen spullen meer had, en ook geen geld terug) toen kreeg ik ook al mijn geld terug, zonder legitimatie![]()
Anders had ik weer van Ikea Delft naar Middelburg en weer terug kunnen rijden...
Wat is er wel in Zeelandquote:
zee...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat is er wel in ZeelandZelf Groningen heeft nog een IKEA
Deltawerkenquote:
Bij mijn Expedit zat dat in de verpakking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Deltawerken
Een vraagje over de Expeditkasten. Het beslag waarmee je hem met de smalle kant tegen de muur zet, zit dat bij de kast inbegrepen of moet je dat los kopen (bij IKEA)?
En als je het los moet kopen, heeft iemand dan de precieze afstand tussen die twee schroeven? Dan kan ik langs de bouwmarkt om het te kopen (de kast is al gekocht door mijn vriendin, maar ik kan er nu niet bij om het zelf te controleren).
Het gaat om het beslag dat op pagina 2 en 3 van deze handleiding (pdf) staat. Het staat nl niet bij het onderdelenlijstje van de handleiding.
Bedankt, dan kan ik morgen met gerust hart (en kabelzoeker + boor) aan de slagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bij mijn Expedit zat dat in de verpakking.
Echt? Wat belachelijk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef Cerbie het volgende:
De Dröna boxen zijn uit het assortiment
[ afbeelding ]
Het is ongeveer 100 km naar Breda en/of Barendrecht voor ons, red je makkelijk in n uurtje.quote:
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Volgens de gegevens in ons systeem zitten ze gewoon nog in het assortiment hoor. Er is niet eens een eind datum voor bekend...
Mijn vriendin belde beteuterd vanuit de IKEA in Duiven, waar ze niet meer in de winkel stonden en een medewerker had verteld dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik heb toen nog even op de site gekeken en de voorraadindicator gaf ook oranje / 0 stuks aan voor de komende dagen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Volgens de gegevens in ons systeem zitten ze gewoon nog in het assortiment hoor. Er is niet eens een eind datum voor bekend...
Duiven voert vanwege de kleine oppervlakte van die winkel niet het volledige assortiment. Dus kan een bewuste keus zijn dat artikel niet meer te verkopen. Nog drie jaartjes wachten en dan is Duiven enorm vergroot en hebben ze weer plek voor alle artikelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde beteuterd vanuit de IKEA in Duiven, waar ze niet meer in de winkel stonden en een medewerker had verteld dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik heb toen nog even op de site gekeken en de voorraadindicator gaf ook oranje / 0 stuks aan voor de komende dagen.
Is het dan alleen iets in DuivenDie hebben wel meer artikelen niet.
-edit- Ze staan inmiddels ook in Duiven weer in voorraad.. Leuke informatie dan, we hebben inmiddels al andere boxen gekocht. Die blijven nog even in de verpakking dus.
die stonden wel op de site... geen uitgaand artikel hoop ik??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef Cerbie het volgende:
Zag trouwens dat ze twee Expedit inzetten had gekocht die ik niet op de site terug kan vinden. Hiermee kun je een expeditvak verdelen in 4 kleinere vakken. Zal wel iets uit de nieuwe collectie zijn
001.700.83 - EXPEDIT
[ afbeelding ]
Dubieus kastje hoor tijdens het in elkaar zetten
gut dat is wel slim jah, wij willen die kast ook kopen, dus ik weet pcies welke je bedoel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:59 schreef wendy79 het volgende:
iemand ervaring met de Framsta wandpanelen ?
wij zijn nu een Besta kast in elkaar aan het schroeven en willen de panel op gaan hangen.. maar waar laat je de kabels? we hebben de glazen panelen.. daar zit in het midden een uitsparing om de kabels naar de achterkant toe te halen.. maar dan moeten ze dus naar beneden, maar daar staat het basiselement van de panelen in de weg om ze door de trekken naar het tv meubel wat eronder staat..
iemand idee? gat in het alluminium boren lijkt me ook weer zo wat?
Ik heb het vandaag even voor je nagevraagd, was zelf wel even nieuwsgierig ook... De DRONA bakken blijven ook in Duiven gewoon in het assortiment. Dus dat scheelt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mijn vriendin belde beteuterd vanuit de IKEA in Duiven, waar ze niet meer in de winkel stonden en een medewerker had verteld dat ze ook niet meer terugkwamen. Ik heb toen nog even op de site gekeken en de voorraadindicator gaf ook oranje / 0 stuks aan voor de komende dagen.
Is het dan alleen iets in DuivenDie hebben wel meer artikelen niet.
-edit- Ze staan inmiddels ook in Duiven weer in voorraad.. Leuke informatie dan, we hebben inmiddels al andere boxen gekocht. Die blijven nog even in de verpakking dus.
Eww dat had ik ook, ik heb er een 'kek' stukje stof aan vast gemaakt. Maar ook dat was ik zat dus ik ga nu rolgordijnen aanschaffen die wél passen.quote:
Edit: Ik moet gewoon hele pagina's lezen en niet losse postsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe had je die deuren anders thuis willen krijgen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
De tering net gewoon echt uren achter elkaar bezig geweest om een Pax kast in elkaar te zetten van 2,50 meter. Gewoon zonder problemen alles in elkaar gezet in een hoog tempo maar toch gaat er echt veel tijd inzitten. Vooral die glazen deuren, dat je die zelf in elkaar moet zetten is ook een beetje onzin.
Bedanktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag even voor je nagevraagd, was zelf wel even nieuwsgierig ook... De DRONA bakken blijven ook in Duiven gewoon in het assortiment. Dus dat scheelt!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Edit: Ik moet gewoon hele pagina's lezen en niet losse posts
Ik ben ook 2 dagen bezig geweest met een kast van 3 meter bij 2,35. Er gaat inderdaad ongelooflijk veel tijd inzitten. Zeker omdat bij 1 van de kasten de zakje met schroeven gewoon niet aanwezig was en ik terug moest rijden om te halen. Zou een schadevergoeding ervoor moeten krijgen van benzine en tijdsverspilling.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef Wooldoor het volgende:
De tering net gewoon echt uren achter elkaar bezig geweest om een Pax kast in elkaar te zetten van 2,50 meter. Gewoon zonder problemen alles in elkaar gezet in een hoog tempo maar toch gaat er echt veel tijd inzitten. Vooral die glazen deuren, dat je die zelf in elkaar moet zetten is ook een beetje onzin.
Normaal niet als er 1x een zakje schroeven mist...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef JohnB52 het volgende:
Als je dat vraagt, krijg je evt je benzinekosten vergoed, of KM-vergoeding, ik in ieder geval wel(maar dan met Zweeds vlaggetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |