Ik zou het wel doen als ik jou was. Ik heb de Lillangen hoge kast voor in de badkamer, en die heb ik wel vast moeten zetten. Zodra ik hem maar een beetje aanstootte kwam ie al naar voren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
Nog even een vraag over IKEA-boekenkasten:
Ik ben van plan mijn nieuwe 1-kamerappartement weer van een hoop IKEA-spullen te voorzien. Wat ik me afvraag: bij veel IKEA-meubels staat dat je kasten hoger dan 75cm in de muur moet verankeren. In mijn nieuwe woning is dat lastig (studentenhuisvester). In hoeverre is dat bij bijvoorbeeld Expedit nu echt noodzakelijk?
Je kan dit eenvoudig anders oplossen, al is dat niet raadzaam als je jonge kinderen hebt. Als je bijvoorbeeld niet mag boren werkt het prima.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
Ik ben van plan mijn nieuwe 1-kamerappartement weer van een hoop IKEA-spullen te voorzien. Wat ik me afvraag: bij veel IKEA-meubels staat dat je kasten hoger dan 75cm in de muur moet verankeren. In mijn nieuwe woning is dat lastig (studentenhuisvester). In hoeverre is dat bij bijvoorbeeld Expedit nu echt noodzakelijk?
Naar welk complex verhuis je? Op Westerhelling kijken ze niet zo snel op een gaatje meer of minderquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
Welgelegenquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Naar welk complex verhuis je? Op Westerhelling kijken ze niet zo snel op een gaatje meer of minder![]()
*heeft 2 GORM-rekken aan de moer vastgezet.
Als je family-lid bent kun je beter maandag terugkomen (geen lid? woensdag terugkomen...) want de FÖRHÖJA roltafel gaat in de Plundra voor 72 euro.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:52 schreef DeTolk het volgende:
Gisteren de MALM 6 gehaald. samen met z'n kleine broer. Ik zag dat IKEA ook keukentrolleys heeft
Die zaterdag maar halen, want de auto zat vol.
De FORHORJA:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Snarf het volgende:
[..]
Als je family-lid bent kun je beter maandag terugkomen (geen lid? woensdag terugkomen...) want de FORHOJA roltafel gaat in de Plundr voor 72 euro.
Mag maandag ook nog hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Ik zit er wel aan te denken om lid te worden, (had ik eerder moeten doen, stom
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Snarf het volgende:
[..]
Als je family-lid bent kun je beter maandag terugkomen (geen lid? woensdag terugkomen...) want de FÖRHÖJA roltafel gaat in de Plundra voor 72 euro.
De Expedit heb ik niet, ik heb voornamelijk Billy's, maar ik heb werkelijk nog nooit een kast aan de muur vastgemaakt. De enige kast die ik heb die een beetje gammel staat is de Benno (die cd-kast van 2meter hoog en 20cm breed), maar zelfs die is nog nooit omgevallen. Moet ik bij zeggen dat die kast een kleiner grondoppervlak heeft, we hebben er aan de onderkant een klein stukje uitgezaagd omdat hij anders door de plint niet helemaal tegen de muur kon.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef dotKoen het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb me vergist. Het moet natuurlijk Family-actie van de maand zijn ipv. Plundra. Wat was ik denkende.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FORHOJA (en andere roltafels) zijn wel sinds gister speciaal voor IKEA Family leden 20% afgeprijsd. Maar niet in de Plundra? (in Hengelo niet iig..)
Oeh ga dan naar IKEA Kungens Kurva. Das de grootste ter wereldquote:Op zondag 4 juli 2010 02:03 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik ga zeker weten een IKEA in Stockholm bezoeken. Deze kans kan ik gewoon niet laten glippen.
De originele nachtkastjes voor m'n boxspring kosten 150 euro /stuk bij IKEA hebben ze de MALM , nagenoeg zelfde kleur, 40 euro.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef rubje het volgende:
bezoeken en kopen of alleen maar om te kijken.
Ik vind het wel apart dat zoveel mensen op fok al hun meubels bij de IKEA halen, is IKEA dan zo goedkoop of is er gewoon teveel aanbod voor een redelijke prijs of meer van horen zeggen,dus gaan wij er ook heen.
Volgens mij is Ikea wel redelijk goedkoop. Is ook maar net wat je zoekt. Er zitten goedkope dingen bij, maar ook dure. Er zit kwalitatief goed spul bij, maar ook minder goede dingen.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:14 schreef rubje het volgende:
bezoeken en kopen of alleen maar om te kijken.
Ik vind het wel apart dat zoveel mensen op fok al hun meubels bij de IKEA halen, is IKEA dan zo goedkoop of is er gewoon teveel aanbod voor een redelijke prijs of meer van horen zeggen,dus gaan wij er ook heen.
Geen RAL, wel NCS.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef dotKoen het volgende:
Is er bij IKEA trouwens een RAL-kleur bekend van de Billy in het wit?
Dat is de maximale draagkracht *per plankje* zo te lezen. Wat wil je er wel niet in godesnaam in zetten?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef Sosha het volgende:
Ik denk erover een 5x5 Expedit te kopen, maar ik zag erbij staan dat het maximale draaggewicht rond de 15 kilo zit. Is dit niet nogal weinig voor een boekenkast? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Per plankje?? Ooooh.... Ik dacht voor de hele kast!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dat is de maximale draagkracht *per plankje* zo te lezen. Wat wil je er wel niet in godesnaam in zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |