Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
En als je in casablanca komt moet je hier echt eten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha
ik mag niet eens bij hen komen eten, want dan krijgt hij ruzie met zn vrouw. hij is nogal bang voor zn vrouw![]()
als hij een beetje huid ziet van mij of een andere collega zegt hij altijd dat het maar goed is dat zn vrouw het niet ziet want anders is het gevaarlijk
kan hij meteen met je trouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
nee, maar hij laat je niet terugkerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk je dat ik het daar zo mooi zal vinden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?
Ik vond de film echt![]()
nee maar ik dacht dat mannen de overhand hadden. bij hem thuis zn vrouwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t leuke is dat ze in Marokko helemaal niet zo "erg" zijn
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaanquote:
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee, maar hij laat je niet terugkeren
ja maar dan kan ik niet meer met je uit etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit toch
oja, nou ik ontsnap wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik niet meer met je uit eten
Wacht maar afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
@laydina op hoeveel staat de teller bij jou?
En daarna alleen nog maar met het geld van een anderquote:AMSTERDAM – De gemiddelde vrouw geeft in haar leven ongeveer 20.000 euro aan schoenen uit, zo blijkt uit een Brits onderzoek. Meisjes kopen meestal op hun veertiende het eerste paar schoenen van hun eigen geld
je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
Sunny, je kunt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
whehehhequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
En daarna alleen nog maar met het geld van een ander
Nog even en je hebt je Whisky vanavond weer verdiend. Go Sun.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit op de 45 paar schoenen denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
@laydina op hoeveel staat de teller bij jou?
Nog maar 3, je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinigquote:
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |