Vind je het gek.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef HAL9000S het volgende:
Dat ei van zo'n eiworst is echt fucking goor... smaakt echt nergens naar.
Neen. Ik verbaas me er slechts over dat iedereen hier zo lyrisch is over het worst ei.quote:
het concept is natuurlijk wel ok... een worst in je koelkast en 2 weken lang (gokje) kun je in 15 seconden een boterham met gekookt ei fixen. dat het niet lekker is, ok. maar dat zijn die eieren uit het vocht (zoals bij de snackbar meestal het geval is) ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neen. Ik verbaas me er slechts over dat iedereen hier zo lyrisch is over het worst ei.
quote:
IEUWquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Bacon lipbalm en nog meer bacon producten, zelfs bacon zout.
Omg ze hebben zelfs bacon enveloppen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Bacon lipbalm en nog meer bacon producten, zelfs bacon zout.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Hosselmachine het volgende:
[ afbeelding ]
Echt superhandig, kan je blijkbaar dus andere mensen met zo'n apparaat mee contacteren.
verkopen ze ook wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:11 schreef davo1979 het volgende:
Ik zag dit laatst op een youtube filmpje. Gewoon eiwit in een pak. Zouden ze hier ook wel mogen verkopen.
[ afbeelding ]
is gewoon fake, accepteer het ;')quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef Funkel het volgende:
Die pakken met eiwit, of eigeel, dat kan ook, zag ik laatst bij de sligro..
Maar waar kan je die cigarettea halen? Al gegoogeld, maar kom alleen op sites met datzelfde plaatje, nergens een shop..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Hier een product waarvan jij nog niet wist dat het bestond: [ afbeelding ]
Waar heb je het overquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef geertbukken het volgende:
[..]
verouderd plaatje, zo 8 juli vóor tien uur
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer scheef knippen.![]()
[ afbeelding ]
Voor beginnende kelners
Ik snap 'm.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |