Die theezakjes zag ik toevallig afgelopen week ook. Ze bestaan ook met verschillende popsterren, waarbij Michael Jackson er overigens zoals gewoonlijk sneu vanaf komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef CelinoPino het volgende:
Theezakjes van bekende wereldleiders
[ afbeelding ]
Vooral de sla.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:02 schreef static het volgende:
Die had een vriendin een tijdje geleden volgens mij, inderdaad omzet benieuwd was hoe het eruit zou zien.
Goed gekoeld is het best te doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:57 schreef vlaamsche_deerne het volgende:![]()
![]()
maar ik vond het wel niet lekker
geef mij maar fanta citroen
![]()
[ afbeelding ]
Krijgt hij nog wel genoeg zon als je er op zit?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:02 schreef Winner_Taco het volgende:
Een laptop volledig op zonne-energie.
Sterker nog ik zit er nu zelf op
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Krijgt hij nog wel genoeg zon als je er op zit?
Maar echt goddelijk op je (schep)ijsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:00 schreef fiedel het volgende:
Marshmallow pasta
[ afbeelding ]
Lijkt mij echt ranzig op je boterham
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wist ik het bestaan ook niet van, tot ik m ooit op m'n verjaardag kreeg.![]()
Ik had al een mes, dus dit onding weg gesmeten (sorry gulle gever)
Oh, en het is een eierknipper.
Hmmmm... de fluffernutter!!! Heeeeeeerlijk... lekker dik fluff en lekker dik pindakaas...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker met pindakaas op de andere boterham en dan dubbel
Je hebt ook drive through banken/geldautomaten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:36 schreef Frenkel het volgende:
Een Drive Trough pharmacy
[ afbeelding ]
Typisch Amerikaans, je mag niks zien hequote:Op zondag 18 juli 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
Kwam mijn "schoontante" (?) mee aan: de hooter hider
[ afbeelding ]
Voor zogende moeders, hoeft niemand te zien dat ze hun kind de borst geven
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Elynasedai het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans, je mag niks zien he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |