Geloof me, ze zijn goddelijkquote:
Maak je ze zelf?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn goddelijkand best of all, they are all mine
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:39 schreef MissMSX het volgende:
Fair use policies
Gelukkig bestaat WiFi nog
Nee, vriendinnetje is op vakantie geweest naar Argentinië en die heeft ze op verzoek voor me meegenomenquote:
Zeker Hi abbo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:39 schreef MissMSX het volgende:
Fair use policies
Gelukkig bestaat WiFi nog
Hmmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, vriendinnetje is op vakantie geweest naar Argentinië en die heeft ze op verzoek voor me meegenomen![]()
mogguh!
Zolang je geen retourvlucht neemt vind ik het een strak plan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm*boekt ook alvast een tripje richting Argentinie*
Ik begrijp dat je ons allemaal een stukje wilt laten proeven? Wanneer en hoe laat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geloof me, ze zijn goddelijkand best of all, they are all mine
![]()
Het levert volgens mij een positieve bijdrage aan de sfeer als je in het vervolg niet op iedere post van civ reageert met een sneer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:52 schreef SolidasRock het volgende:
Zolang je geen retourvlucht neemt vind ik het een strak plan.
Maar... dit is een forum, ik mag schrijven wat ik wil, anders moet je een abbo nemen om me te negeren. Zo begreep ik het in ieder geval van Civi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het levert volgens mij een positieve bijdrage aan de sfeer als je in het vervolg niet op iedere post van civ reageert met een sneer.
Dat dus... en niet iedereen kan vriendjes zijn.... c'est la vie!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het levert volgens mij een positieve bijdrage aan de sfeer als je in het vervolg niet op iedere post van civ reageert met een sneer.
Hilarisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:24 schreef SolidasRock het volgende:
Maar... dit is een forum, ik mag schrijven wat ik wil, anders moet je een abbo nemen om me te negeren. Zo begreep ik het in ieder geval van Civi.
Goed dan, het was een te mooie inkoppertje om te laten liggen.
Hmmm.,,, ik mag geen sneren uitdelen maar jij wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff wasgoed binnenhalen, en straks afspraak met reintegratiecoach. Dus ja, ik ga wat anders doen dan slapen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 09:19:55 ]
Nou Miss...je kan in ieder geval oefenen met mamma spelen in dit topic. Mensen laten zich wel heel erg kennen de laatste tijd. Puur op de man spelen is meer regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben even helemaal klaar met dit topic. Tot in de pruimentijd
Geloof mij nou, wij weten wel leukere manieren om vadertje en moedertje te spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou Miss...je kan in ieder geval oefenen met mamma spelen in dit topic.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij nou, wij weten wel leukere manieren om vadertje en moedertje te spelen.
Heb je geen leuke vrouwelijke collegas dan? *hint*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik geloof je
Ik wil soms ook vadertje moedertje spelen maar ja....ben alleen he, dan gaat het lastig.
Ze zijn er wel.... je merkt er alleen zo weinig vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je geen leuke vrouwelijke collegas dan? *hint*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |