quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat Ronaldo over 90 minuten weer heel hard aan het huilen is, dan hebben wij weer mooie foto's
Portugal is volgens mij pas de laatste ~10 jaren goed bezigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld op een WK hoorde ik, hoe krijgen ze dat voor elkaar, alsof wij nog nooit tegen Duitsland gespeeld zouden hebben.
Omdat portugal tot nu toe maar 5x meegedaan heeft en daarvan 2x in de eerste ronde werd uitgeschakeld mssn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld op een WK hoorde ik, hoe krijgen ze dat voor elkaar, alsof wij nog nooit tegen Duitsland gespeeld zouden hebben.
Nog een keer nog een keerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Paul het volgende:
Ging hij hier echt huilen om een rode kaart?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij niet, maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij is het nep jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:35 schreef Paul het volgende:
Is dat nou echt of is die scheids er voor geplakt?
[ afbeelding ]
die scheids is geplakt iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:35 schreef Paul het volgende:
Is dat nou echt of is die scheids er voor geplakt?
[ afbeelding ]
echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |