En ook veel Nederlandse hip-hop.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Croon het volgende:
Ik weet toevallig dat Chris Brown wel populair is in de selectie, want zijn mixtape Fanofafan was te horen in een van de filmpjes die ze maakten (met de beruchte woorden van Elia).
Alsof er voor zijn oren al koptelefoons zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Urquhart het volgende:
Kuyt moet natuurlijk wel de palingsound van Jan Smit horen daar in Afrika
Ik heb daar eens een artikel over gezien maar kan het niet meer vinden. Stond hier ook op Fok, tijdens euro 2008.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze luisteren. Veel Neder Hop denk ik.
Sneijder sowieso Nederlandstalige volksmuziek, en dan het liefst van lokale Utrechtse volkszangers als Ronnie van Bemmel, Wesly Bronkhorst en dat soort lui. Die komen dan ook optreden op de bruiloftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze luisteren. Veel Neder Hop denk ik.
Jammer! Het is inderdaad wel interessant om te weten wat ze luisteren. Van der Wiel, Elia en Babel enzo luisteren vooral naar Amerikaanse hiphop en rap zoals Chris Brown, Jay-Z en Lil Wayne volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een artikel over gezien maar kan het niet meer vinden. Stond hier ook op Fok, tijdens euro 2008.
Zo treurig had ik Ruud niet ingeschat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit als ik zoek op Oranjespelers en coldplay:
10 juni 2008 ... per dag een lijstje verschijnen van de favoriete nummers van de Oranjespelers. ... Coldplay - Speed of sound 3. Kane - Damn those eyes ...
www.onsoranje.nl/news/content/.../De-ipod-van-Ruud-van-Nistelrooy.html?...
link werkt niet meer. Van Ruud:
1. U2 - In a little while
2. Coldplay - Speed of sound
3. Kane - Damn those eyes
4. 2Pac - Dear mama
5. Tiesto
Doet me trouwens ook herinneren aan deze baas:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef boskameel het volgende:
Huntelaar luisterde volgens mij britpop dacht ik.
Zou me niks verbazen als ook hij geld krijgt om dat ding op z'n kop te zetten. Veel artiesten en sporters krijgen geld van Monster om zon ding te dragen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:09 schreef Croon het volgende:
Eljero Elia draagt de zwarte 'Beats by Dr. Dre'!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Elia zo'n grote status heeft hoor. Ik denk dat het gewoon een hype is binnen het Nederlands Elftal. En 300 euro is toch niks voor die voetballers!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ook hij geld krijgt om dat ding op z'n kop te zetten. Veel artiesten en sporters krijgen geld van Monster om zon ding te dragen.
Heeft niks te maken met een hype binnen het Nederlands elftal. En ze krijgen echt wel wat meer dan alleen een gratis koptelefoonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:13 schreef Croon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Elia zo'n grote status heeft hoor. Ik denk dat het gewoon een hype is binnen het Nederlands Elftal. En 300 euro is toch niks voor die voetballers!![]()
Tsja, als Van der Wiel begint, dan moeten Elia en Babel snel volgen he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |