110 geboden danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ophalen kan in Valkenswaard,
Voor het achtergrondset en de rollen papier is dat voldoende.quote:
De doeken mag je dan houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Voor het achtergrondset en de rollen papier is dat voldoende.
Maar met de doeken erbij moet het wel iets meer zijn
ga ik bod van 30 doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Voor 50euro mag je het ophalen.
en bij mij is het wie niet waagt wie niet wint, en nee heb je ja kun je krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef PKfotografie het volgende:
Het is of bieden, of vragen, maar niet mij het laten bedenken en dan er een slag onder gaan zitten.
Dat was ook exact mijn gedachtequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef T42 het volgende:
[..]
en bij mij is het wie niet waagt wie niet wint, en nee heb je ja kun je krijgenkon het toch proberen
ik moet elk dubbeltje omdraaien soms een paarkeer daarom
je hebt een pmquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef PKfotografie het volgende:
Hèhè, das waar. Maar ik denk dat ik al erg nette prijzen neer zet, nog geen 25% van de nieuwprijs.
nieuwprijs is een ruime 100 duurderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in de Falcon Eyes flitsers. Doe je daar ook synckabels bij? Vind 100 euro voor 2 flitsers wel flink aan de prijs gezien het om een verouderd model gaat en de nieuwprijs 179 is incl 2 softboxen.
Daarom E75 geboden voor de twee 150w flitsers, statieven, softbox en plu.
Nieuwprijs van een nieuwer model ja (GN150MV) met 2 softboxen 50x70, synckabels etc. Maar ik begrijp dat je niets met de prijs wilt doen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nieuwprijs is een ruime 100 duurder
linkjequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Nieuwprijs van een nieuwer model ja (GN150MV) met 2 softboxen 50x70, synckabels etc. Maar ik begrijp dat je niets met de prijs wilt doen?
pm gelezen en in ernstige overweging.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef tomdg het volgende:
@PKfotografie: je hebt een pm over de flitsers :-).
Okee, nu zie ik het. My bad, verkeerd gekeken. Deze zijn boven mijn budget en ik zie dat je een andere koper hebt, dus succes met de verkoopquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
linkje
iets met de prijs doen is iets anders.
maar iets met de prijs doen omdat men een laag inkoop getal roept van een ander model. das voor mij een slecht argument
ik bel je vanaaf evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef PKfotografie het volgende:
Achtergrond set en papier gereserveerd,
Al het polaroid spul gereserveerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |