Ik las het hier en daar een beetjequote:
dan past deze site meer bij jou denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dat alles samen delen doe je bij de boedelscheiding
Da's goed, want C is een doorontwikkeling van A en Bquote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
En hoeveel plannen heb je?
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga slapen want moet idd vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Vraag mij niets over liefde, 't is ook maar een dood woord. Liefde moet je doen, maar hoe precies, dat weet ik dan ook weer lang niet altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dan past deze site meer bij jou denk ik![]()
http://marhime.com/geheim(...)/eggeluv/eggeluv.htm
ik heb serieus een verjaardagskalender van Liefde is ...![]()
![]()
Ja, ik moet ook gaan slapen, want om 6:15 gaat de wekker weerquote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga slapen want moet idd vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Urenlang zat de mevrouw te denken,
wat ze teun zou schenken,
Geef ik die ouwe gluiper,
herpes of een druiper?
Zij gaf Teun naast een erectie
een brandende urineweginfectie!
Dat is mooi!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Da's goed, want C is een doorontwikkeling van A en B
Nee, gewoon nog beterquote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi!![]()
Het had natuurlijk ook gekund, dat je nu met plan C bezig wat omdat A en B een fiasco waren
herpes of een druiper?
ik zit te denken... maar ik kan het je ook niet uitleggen eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag mij niets over liefde, 't is ook maar een dood woord. Liefde moet je doen, maar hoe precies, dat weet ik dan ook weer lang niet altijd
Kan ook heel goed, mijn satelliet komt weer langsquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit te denken... maar ik kan het je ook niet uitleggen eigenlijk![]()
maar tis niet iets wat je moet doen in ieder geval maar iets dat je voelt geloof ik...
ow.... die zal dan wel hommelus hebben gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Sjoerd Kooistra dood in z'n tuin gevonden is. "Een ernstig incident" wordt het genoemd.
Heb wel eens een interview bij hem thuis gezien. Die man leeft/leefde in een kluis met z'n toyboy.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... die zal dan wel hommelus hebben gehad
Die van de kroegen?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Sjoerd Kooistra dood in z'n tuin gevonden is. "Een ernstig incident" wordt het genoemd.
Die was onlangs op vakantie toch ook al gestoken bij een beroving?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 28 juni 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
ik had trouwens nog nooit van die vent gehoord maar dat zal wel aan mij liggen
Ja, daarom koop ik ze ook niet, dan blijf je lopenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat zijn die flesje Jupiler klein eigenlijk
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was onlangs op vakantie toch ook al gestoken bij een beroving?
Wat iwas daar aan de hand met die man
Edit: Ergens in Spanje dacht ik
Brand biertje vind ik toch zeker zo lekker. Maar het drinkt wel goed wegquote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daarom koop ik ze ook niet, dan blijf je lopen
Maar het is wel erg goed bier, dat Zjupiler
[ afbeelding ]
Ja, panden genoeg en niet iedereen was blij met 'm. Een rasechte Groninger dacht ikquote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.
Brand is ook erg lekker inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Brand biertje vind ik toch zeker zo lekker. Maar het drinkt wel goed weg
Groninger idd, begonnen met de aanschaf van een pretpark en een poffertjeskraam. De truc die hij keer op keer uithaalde was dat de pachter zoveel aan hem moest betalen dat die wel failliet moest gaan, zodoende werden sociale afdrachten niet gedaan en werden leveranciers niet betaald. Daarna snel weer een andere pachter via een netwerk aan bv-tjes en holdings en het feest begon opnieuw.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, panden genoeg en niet iedereen was blij met 'm. Een rasechte Groninger dacht ik
Die bedoelde ik dus. Toen wij nog in het noorden van Nederland woonden verschenen er regelmatig artikelen over hem in het DvhN en die waren niet altijd even positief over hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.
Waar is hier??? Zie er gewoon tegen aan om naar boven te gaan. Staat geen zuchtje wind en het is bloedheet in de slaapkamer. Denk dat ik maar in de kelder ga slapen..............quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier weer een beetje fris, het heeft geregend![]()
Off to bed. Slaap lekker allemaal
herpes of een druiper?
West Brabantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar is hier??? Zie er gewoon tegen aan om naar boven te gaan. Staat geen zuchtje wind en het is bloedheet in de slaapkamer. Denk dat ik maar in de kelder ga slapen..............
Ja en toch deed Sjoerd in het algemeen niets onwettigs. Hij liet meestal de gelegenheden exploiteren door een zelfstandige "eigenaar" die voor eigen rekening en risico werkte, maar die geen eigenaar was van het onroerend goed en de inventaris, hetgeen niet ongewoon is in de horeca. Elke zgn "pachter" lees zelfstandig ondernemer, die een pand met inventaris wilde huren, deed dat met open ogen en zijn volle verstand. En ook niet elke zelfstandig ondernemer die dit heeft gedaan is onderuit gegaan. Sommigen, waren/zijn gewoon succesvol. Dat hij sommige leveranciers heeft "benadeeld" ligt naar mijn mening net zo hard aan die (inhalige) leveranciers (zij kenden de constructies) En voor wat betreft het "benadelen" (binnen wettelijke mogelijkheden) van de overheid (o.a. de fiscus) so be itquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Groninger idd, begonnen met de aanschaf van een pretpark en een poffertjeskraam. De truc die hij keer op keer uithaalde was dat de pachter zoveel aan hem moest betalen dat die wel failliet moest gaan, zodoende werden sociale afdrachten niet gedaan en werden leveranciers niet betaald. Daarna snel weer een andere pachter via een netwerk aan bv-tjes en holdings en het feest begon opnieuw.
Net even het journaal gezien en daarin beweerde advocaat Hammerstein rustig te kunnen stellen dat Kooistra door Heineken was vermoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en toch deed Sjoerd in het algemeen niets onwettigs. Hij liet meestal de gelegenheden exploiteren door een zelfstandige "eigenaar" die voor eigen rekening en risico werkte, maar die geen eigenaar was van het onroerend goed en de inventaris, hetgeen niet ongewoon is in de horeca. Elke zgn "pachter" lees zelfstandig ondernemer, die een pand met inventaris wilde huren, deed dat met open ogen en zijn volle verstand. En ook niet elke zelfstandig ondernemer die dit heeft gedaan is onderuit gegaan. Sommigen, waren/zijn gewoon succesvol. Dat hij sommige leveranciers heeft "benadeeld" ligt naar mijn mening net zo hard aan die (inhalige) leveranciers (zij kenden de constructies) En voor wat betreft het "benadelen" (binnen wettelijke mogelijkheden) van de overheid (o.a. de fiscus) so be it![]()
Enfin, to the beach !
Goedemorgen Cc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Een lang weekend vooral veel gelanterfant, nu weer hard aan het werk.
Overdag alle ramen potdicht, 's avonds tegen een uur of tien alles tegen elkaar openzetten en het is hier redelijk uit te houden.
Nu staat er nog een lekker briesje door de open ramen van mijn werkkamer, dus die mogen nog even openblijven.
En Jian, ik vroeg me toevallig gisteren af waar je was gebleven!
Op de site van de Telegraaf stond:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Net even het journaal gezien en daarin beweerde advocaat Hammerstein rustig te kunnen stellen dat Kooistra door Heineken was vermoord.
Nogal een gedurfde uitspraak voor een advocaat lijkt me.
quote:
Volkskrant kopt ook met 'zelfmoord'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de site van de Telegraaf stond:
Hammerstein: Kooistra is door Heineken vermoord.
en
Hammerstein: Het is vrijwel zeker zelfmoord.
Telegraaf
Ook een goedemorgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Ja, Hammerstein maakt het ook weer mooi door Heineken te beschuldigen van bloed aan de handen omdat Kooistra zelfmoord gepleegd zou hebben.
Nou kan ik me best voorstellen dat als je mensen zo besodemietert als Kooistra deed dat er dan iemand door het lint gaat en je vermoordt, maar een bedrijf als Heineken heeft dat iig niet nodig, die zet er een paar advocaten op en procedeert net zolang door tot ze vinden dat hen recht is gedaan.
Een ondernemer die echter door Kooistra naar de fillistijnen is geholpen en daardoor alles kwijt is, daarvan kan ik me wel voorstellen dat het nogal steekt dat Kooistra keer op keer wegkomt met zijn dubieuze constructies waar altijd anderen de dupe van worden.
Anyway.... Môgguh
Dat begrijp ik wel, maar als je het zo op het scherp van de snede speelt als Kooistra deed dan is het nogal triest om gelijk "boehoe, het gemene grote Heineken heeft hem tot zelfmoord gedreven" te roepen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen.
Hammerstein bedoelde denk ik dat Heineken door beslagleggingen etc. Kooistra tot zelfmoord heeft gedreven. Maar er zal een goede reden zijn geweest dat Heineken besloten heeft naar de rechtbank te stappen en daar geliijk heeft gekregen. Pech deze keer voor Kooistra dus.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef Laysa het volgende:
Karma is een bitch en wat je geeft krijg je in 3-voud terug....dus Sjoerd gaf...het was niet mooi...en nu heeft hij het terug gekregen...Slotje!
Het zou me niet eens verbazen als hij idd zelfmoord gepleegd heeft... nu hijzelf de pineut van zijn acties was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:
Kooistra woont in hetzelfde dorp als mn moeder...alleen woont mijn mams boven op de stuwwal...nu heb ik gisteravond vrij sensatie zuchtig haar gebeld of ze iets raars had gehoord...een explosie ofzo...maar dat was dus niet...
Dat dus....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Andersom: hoeveel berooide horecamannen zullen de hand aan zichzelf hebben geslagen toen ze geen uitweg meer zagen in de Kooistraconstructie.
An eye for an eye gaat wellicht ver, maar medelijden kan ik niet opbrengen.
Wel erg laf als hij zelfmoord heeft gepleegd...Ik ben niet iemand die dat gauw zal zeggen maar in dit geval heeft hij zoveel mensen zwaar in de shit geholpen dat hij daar hier op aarde wat mij betreft best zwaar voor had mogen boetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als hij idd zelfmoord gepleegd heeft... nu hijzelf de pineut van zijn acties was.
Aan de andere kant zou het me net zo min verbazen als iemand hem vermoord heeft.
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Andersom: hoeveel berooide horecamannen zullen de hand aan zichzelf hebben geslagen toen ze geen uitweg meer zagen in de Kooistraconstructie.
An eye for an eye gaat wellicht ver, maar medelijden kan ik niet opbrengen.
Ik heb dat tweede deel van die eerste zin wel 10 keer lopen editten voor ik hem postte.... ik vond laf een beetje hard staan, maar daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel erg laf als hij zelfmoord heeft gepleegd...Ik ben niet iemand die dat gauw zal zeggen maar in dit geval heeft hij zoveel mensen zwaar in de shit geholpen dat hij daar hier op aarde wat mij betreft best zwaar voor had mogen boeten
ja...ik zal dat ook niet gauw zeggen dus...maar die meneer was medogenloos naar anderen...dus tja...waarom dan nu met hem medelijden hebben...dat heb ik overigens wel met zn nabestaanden...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat tweede deel van die eerste zin wel 10 keer lopen editten voor ik hem postte.... ik vond laf een beetje hard staan, maar daar komt het wel op neer
Vind je dat serieus? En vanwaar dan de nadruk op kapitalisme en bijvoorbeeld niet communisme. Daar is ook veel aan ten onder gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.
Wat een kolder. Elk systeem heeft deze banale nadelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.
True, en het gaat ten onder door mensen die er misbruik van maken...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een kolder. Elk systeem heeft deze banale nadelen.
Volgens mij is de halve Molenstraat nog van Kooistra.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was die dan nog in leven in nijmegen...of was die allang dicht?
Huh wut?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Waarom heeft Paul jouw icoon een brilletje gegeven?
Dat vind ik serieus, ik schrijf in de tweede regel dan ook "Een systeem", het geldt dus voor alle systemen. Maar daar we hier het kapitalistisch model hanteren gaat het nu daarover.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat serieus? En vanwaar dan de nadruk op kapitalisme en bijvoorbeeld niet communisme. Daar is ook veel aan ten onder gegaan.
Ja, elk systeem waar individuen aan ten onder gaan is verwerpelijk. Wat ben je aanvallend vandaag Pietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een kolder. Elk systeem heeft deze banale nadelen.
Ja ach, Zeist hè.... beetje apart volk daarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ook een aardige gozer, alleen op het forum is ie een waardeloze baggeruser
Das ter compensatie voor het Nederlansch Elftal....als zij het niet doen moet Piet het doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, elk systeem waar individuen aan ten onder gaan is verwerpelijk. Wat ben je aanvallend vandaag Piet
Ja jonge ik moet toch ook werken, iemand moet hier de belasting bij elkaar werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, elk systeem waar individuen aan ten onder gaan is verwerpelijk. Wat ben je aanvallend vandaag Piet
Neem een vriendin die in de WAO of WIA zit, dan maak je tenminste optimaal gebruik van alle belastingen die je betaalt, en zij hoeft zich niet schuldig te voelen want jij betaalt al meer belasting dan haar bruto uitkering.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja jonge ik moet toch ook werken, iemand moet hier de belasting bij elkaar werken.
mooi, jij bent klaar voor Baliquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Salaris, incl. vakantiegeld is gestort en het is meer dan ik verwachtte.
Nee, ik wilde me vanochtend gaan inschrijven als werkzoekende, zodat de molen op gang wordt gebracht, maar mijn DigID werkt niet mee. mijn wachtwoord klopt niet en ik zit al twee uur te 'wachten' op een mail met een nieuw wachtwoord. Ambtenaren ...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit het met je WW-aanvraag trouwens? Weet je daar al meer van?
En heb je Pietje al bedankt dat hij zo hard werkt voor je uitkering?
Ik heb net direct 1000 piek overgezet naar mijn spaarrekening, dat moet de rest van de reis grotendeels kunnen coveren.quote:
je hebt de tijd, dat scheeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde me vanochtend gaan inschrijven als werkzoekende, zodat de molen op gang wordt gebracht, maar mijn DigID werkt niet mee. mijn wachtwoord klopt niet en ik zit al twee uur te 'wachten' op een mail met een nieuw wachtwoord. Ambtenaren ...
Bedankt Piet!
Had je dat al niet moeten doen op het moment dat je wist dat je werkzoekende zou worden, en dan ook gelijk beginnen met solliciteren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde me vanochtend gaan inschrijven als werkzoekende, zodat de molen op gang wordt gebracht, maar mijn DigID werkt niet mee. mijn wachtwoord klopt niet en ik zit al twee uur te 'wachten' op een mail met een nieuw wachtwoord. Ambtenaren ...
Bedankt Piet!
Volgens mij krijg je dat binnen 5 dagen per post. Mij ook wel eens gebeurd en zo ging dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt Piet!
Nee, in principe kan ik pas een uitkering drie weken voor de datum (die nu op 1 augustus is gezet, lees ik in een rechtbankbrief die net is binnengekomen). Maar ik kan me wel al inschrijven als werkzoekende. Alleen werkt DigId niet bepaald mee. Eerst was ik mijn inlogcode kwijt, toen kreeg ik een nieuwe per post. Alleen opende ik die brief twee dagen later en bleek dat ik -vanwege werkzaamheden- binnen een dag moest hebben geactiveerd ...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef Leandra het volgende:
Had je dat al niet moeten doen op het moment dat je wist dat je werkzoekende zou worden, en dan ook gelijk beginnen met solliciteren?
Van dat laatste kan ik me overigens voorstellen dat dat nogal lastig kan zijn in jouw vakgebied, zeker als je tenminste één sollicitatie per week moet doen
Oh, en een nieuw DigID wachtwoord komt toch per post??
Capslock/Numslock NL/ENG aan/uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, in principe kan ik pas een uitkering drie weken voor de datum (die nu op 1 augustus is gezet, lees ik in een rechtbankbrief die net is binnengekomen). Maar ik kan me wel al inschrijven als werkzoekende. Alleen werkt DigId niet bepaald mee. Eerst was ik mijn inlogcode kwijt, toen kreeg ik een nieuwe per post. Alleen opende ik die brief twee dagen later en bleek dat ik -vanwege werkzaamheden- binnen een dag moest hebben geactiveerd ...
Opnieuw aangevraagd, direct geactiveerd en nu pakt ie mijn wachtwoord niet meer. En die zou ik dus via email binnen moeten krijgen ...
Je kunt een voorschot vragen, herinner ik me nog uit een ver, GAK-verleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik hoop voor je dat dat ook betekent dat ze bij het UWV tegenwoordig geen 10 weken meer nodig hebben om een uitkering toe te kennen, maar dat in diezelfde 3 weken kunnen doen.
Caps en numloch sowieso. En toetsenbord staat op NL, of bedoel je dat niet?quote:
Er zijn speciale uitkeringen bij het UWV voor mensen die voor zichzelf gaan beginnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt een voorschot vragen, herinner ik me nog uit een ver, GAK-verleden.
Sowieso hoop ik dat ik er met het UWV goed uitkom om samen met hun hulp (behoud van uitkering, zes maanden opstarten, lukt het niet dan alsnog het reguliere traject in) echt te starten. Niet dat ze dadelijk zeggen dat ik al gepokt en gemazeld ben met die marge-activiteiten van me.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar toen rolde er ineens een baan mijn kant op en die heb ik toen maar aangepakt
Dat is in mijn ogen stukken minder een noemenswaardige prestátie jaquote:
Ja, dat weet ik. Maar vraag nu is of ik daarvoor in aanmerking kom, aangezien ik niet echt een starter ben omdat ik dit bedrijfje alweer een jaar of vier heb. Maar heel erg in de marge, naast een 40-urige werkweek, dus ik heb hoop ...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn speciale uitkeringen bij het UWV voor mensen die voor zichzelf gaan beginnen.![]()
Dat weet ik toevallig want ik heb ook op dat punt gestaan, en toen ben ik naar de Startersdag geweest en heb een seminar bijgewoond die het UWV daar gaf.
en zo niet dan misschien onder een andere naam inschrijven bij kvk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar vraag nu is of ik daarvoor in aanmerking kom, aangezien ik niet echt een starter ben omdat ik dit bedrijfje alweer een jaar of vier heb. Maar heel erg in de marge, naast een 40-urige werkweek, dus ik heb hoop ...
Fijn! Korte, bondige interviews 'maak er maar iets moois van!'
ah dit zou fijn zijn, voor iedereen ipv alleen voor betalersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
Binnenkort een nieuwe lay out op FOK! Met allerlei nieuwigheden zoals automatische updates (zonder dat je hoeft te F5-en).
Nieuwe forumlayout sneaktopic #3
Is dan inderdaad een optie. Wordt alles gewoon 'mark my copy'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Marrije het volgende:
en zo niet dan misschien onder een andere naam inschrijven bij kvk?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dit zou fijn zijn, voor iedereen ipv alleen voor betalers
[ afbeelding ]
oh lees net dat dat voor betalers blijft, jammer
Die zou idd leuk zijn...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah dit zou fijn zijn, voor iedereen ipv alleen voor betalers
[ afbeelding ]
oh lees net dat dat voor betalers blijft, jammer
quote:
uh ja maar voor wie zijn de 'allerlei nieuwigheden' dan? voor iedereen of voor de betalers. . .quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel logisch dat ze het abo niet gaan uitkleden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bleek dat hij m'n cadeautjes al uit de auto had gehaald (en verstopt) voor ik het goed en wel doorhad![]()
![]()
Ja dat wel, maar ik had het echt niet door, en ik helemaal wildenthousiast dat ik iets van FOK! in het huisje zag liggenquote:
Hier is het nu binnen nota bene warmer dan buiten (thermostaat hangt buiten in de schaduw) 23.9 om 23.1.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het weer een stuk beter te doen dan gisteren.
Het zal ook iets koeler zijn dan gisteren. 't Valt op kantoor ook nog mee, ik had erger verwacht. Voor morgen maar een afspraak gemaakt in Den Haag, dan kan ik in ieder geval een uurtje of vier in een auto met airco zittenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:49 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het weer een stuk beter te doen dan gisteren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
uh ja maar voor wie zijn de 'allerlei nieuwigheden' dan? voor iedereen of voor de betalers. . .
Hier is het fucking ijskoud op kantoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zal ook iets koeler zijn dan gisteren. 't Valt op kantoor ook nog mee, ik had erger verwacht. Voor morgen maar een afspraak gemaakt in Den Haag, dan kan ik in ieder geval een uurtje of vier in een auto met airco zitten
is ook een optie voor struisvogelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Je mag de mijne wel hebben, gebruik die functie nooit.
Eerst maar de apotheek dan. Kan ze niet kleiner maken, het zijn retard tabletten dus langzame afgifte. Maar ik krijg die dingen echt niet weggeslikt, het zijn monsters. God ik voel me zo onhandig met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Ik zou de apotheek bellen. Als het geen optie zou zijn om ze zelf kleiner te maken.
Door de helft hakken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Als je retard tabletten hebt gekregen die veel te groot zijn om in een keer door te slikken, moet je dan naar je dokterspraktijk bellen of moet je terug naar de apotheek. Ik voel me zo'n zeikerd.
Ik ben bang dat dat niet mag. Heb ik weer hoor. Straks maar even langs de dokterspraktijk, is misschien toch wel het beste.quote:
Ja is voor mij ook nieuw, maar het staat er echt opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Retardtabletten is echt een benaming? Ik dacht dat je bedoelde dat ze lomp waren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Retardtabletten is echt een benaming? Ik dacht dat je bedoelde dat ze lomp waren.
Joh!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
Ik had ze laatst ook. Het betekent dan ook "achtergebleven".
LOL...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is voor mij ook nieuw, maar het staat er echt op
Nou, ik voel me momenteel best een retard. Wat een gedoequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL...
- Mevrouw, hier zijn uw retardtabletten.
- Pardon?!
Probeer het eens met een flinke lepel yoghurt, dan glijden ze er zo in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik voel me momenteel best een retard. Wat een gedoe
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik durf het niet, echt waar. Heb te vaak gehad dat joekels bleven steken. Het is nu middagpauze maar het beste lijkt me daarna even naar de dokterspraktijk te lopen, ik weet namelijk even niet wat de apotheek hieraan kan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer het eens met een flinke lepel yoghurt, dan glijden ze er zo in.
Mijn moeder heeft ook problemen met grote pillen en met yoghurt lukt het haar wel.
Die heeft ze wellicht in andere formaten liggen?quote:[b]Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Disana het volgende:[/b
Ik durf het niet, echt waar. Heb te vaak gehad dat joekels bleven steken. Het is nu middagpauze maar het beste lijkt me daarna even naar de dokterspraktijk te lopen, ik weet namelijk even niet wat de apotheek hieraan kan doen.
Kijk, jij bent helderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ze wellicht in andere formaten liggen?
De apotheek weet heel goed of er een vervanger voor is of dat je die krengen in stukjes mag hakken o.i.d. Gewoon even bellen joh, is de kortste klap.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het niet, echt waar. Heb te vaak gehad dat joekels bleven steken. Het is nu middagpauze maar het beste lijkt me daarna even naar de dokterspraktijk te lopen, ik weet namelijk even niet wat de apotheek hieraan kan doen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft ze wellicht in andere formaten liggen?
Zijn het geen zetpillen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
DigId, slecht idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Echt, die site van het uwv is niet bedoeld voor mensen zonder geduld. Zoals ik.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Error: Timeout occurred while retrieving page meta data.
Nee, dat is de inlogcode.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
Gek wordt je van zulke dingen, echt waar.
Maar Cc, nog even over je digid, je nieuwe wachtwoord krijg je toch per post opgestuurd?
Erg hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lukte mij al na vijf keer, toen was ik inmiddels een maand verder
Ben je nu alweer chagrijnig?quote:
Echt belachelijk. In die tijd vroeg ik 'm aan voor een korte tijd ww-uitkering, moest van het UWV. Vervolgens wilden zij een financiële maatregel treffen tegen mij omdat het allemaal te lang geduurd had. Zo'n maatregel blijft je de rest van je leven parten spelen als je weer in aanraking met het UWV komt.quote:
Nope. Net wezen vragen (bedankt voor het moed inspreken) en ik mag ze niet kauwen. Straks dus maar naar de dokterspraktijk.quote:
Vrijdag oplopend tot 35 graden, zeiden ze vanmorgen op de radio.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Jian het volgende:
"Hittegolf, tropisch, bla bla bla..." Mafketels, niet dat ik het erg vind, maar de temperatuur is hier ondertussen flink naar beneden, geen zon te zien en het regent !
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Jian het volgende:
"Hittegolf, tropisch, bla bla bla..." Mafketels, niet dat ik het erg vind, maar de temperatuur is hier ondertussen flink naar beneden, geen zon te zien en het regent !
Dan maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope. Net wezen vragen (bedankt voor het moed inspreken) en ik mag ze niet kauwen. Straks dus maar naar de dokterspraktijk.
Je kent het gezegde: wass sich liebt, das neckt sich. Misschien heeft ze een baaldag en durft ze het alleen op jou af te reageren omdat jullie het goed kunnen vinden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen zit mijn collega al de hele dag te nukken, alleen tegen mij. Ze praat niet tegen me en toen ik vroeg of alles goed is snauwde ze me af![]()
Die moet goed zo doorgaan.
Oh dat is fijn, dan kunnen we de echo gewoon zonder gel doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrijdag oplopend tot 35 graden, zeiden ze vanmorgen op de radio.
jij weet dat ze Duitse is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent het gezegde: wass sich liebt, das neckt sich. Misschien heeft ze een baaldag en durft ze het alleen op jou af te reageren omdat jullie het goed kunnen vinden?
doe me een lol zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrijdag oplopend tot 35 graden, zeiden ze vanmorgen op de radio.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omgeving Haarlem? Ja, regen en een stuk frisser.
Damn, dan is het wel heel vreemd dat ze nu zo tegen je loopt te bitchen (alhoewel.... het is een Duitse natuurlijk) dus tenzij ze zelf iets heeft meegemaakt wat minimaal factor 3 maal jouw situatie is, is het wel enorm vaag dat ze nu zo doet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij weet dat ze Duitse is?![]()
als ze het zo goed met me kan vinden kan ze wel even vragen naar mijn zus, ze was er wel bij toen ik vol spanning op de uitslag zat te wachten, maar omdat ze vroeg naar huis ging heeft ze die niet meer mee gekregen.
Een Duitse moet je met gelijke munt betalen en nog iets eroverheen qua stemvolume. Daar hebben ze respect voor. Als je dan ook nog even je hoge hakken tegen elkaar klapt, dan zit ze terug in d'r mandjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als ze het zo goed met me kan vinden kan ze wel even vragen naar mijn zus, ze was er wel bij toen ik vol spanning op de uitslag zat te wachten, maar omdat ze vroeg naar huis ging heeft ze die niet meer mee gekregen.
Oh, nee, da's dus geen onverdeelde vriendschap begrijp ik. Dan zou ik terugbitchen als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle kuilen op het strand waren bezet ....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dan is het wel heel vreemd dat ze nu zo tegen je loopt te bitchen (alhoewel.... het is een Duitse natuurlijk) dus tenzij ze zelf iets heeft meegemaakt wat minimaal factor 3 maal jouw situatie is, is het wel enorm vaag dat ze nu zo doet.
Iemand kan nog steeds ondersteboven zijn van iets dat heul niet factor drie is van Deis' situatie.. Vind ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, dan is het wel heel vreemd dat ze nu zo tegen je loopt te bitchen (alhoewel.... het is een Duitse natuurlijk) dus tenzij ze zelf iets heeft meegemaakt wat minimaal factor 3 maal jouw situatie is, is het wel enorm vaag dat ze nu zo doet.
Daar kan wel zand overquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle kuilen op het strand waren bezet ....
Lief, maar er is versterking onderweg. Mijn zus, tevens collega komt eraanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En anders kom ik wel even, weet wel raad met dat soort types. Ja, dat soort types wel![]()
Uh oh... komt ze hier nog levend uit?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief, maar er is versterking onderweg. Mijn zus, tevens collega komt eraan![]()
Met zulke types als zij ben ik heel snel klaar, scheisse Moffin.
En dan ga je dat heel nukkig juist op die collega afreageren? Dan blijf je typisch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand kan nog steeds ondersteboven zijn van iets dat heul niet factor drie is van Deis' situatie.. Vind ik![]()
Misschien speelt er wel gewoon iets maar wil ze er niet over beginnen omdat Deisyy grotere problemen heeft... Kan me dat héél goed voorstellen, je schaamt je voor je eigen probleem omdat dat van die ander veel erger is, maar intussen vreet het je wel aan alle kanten kapot, omdat het belangrijk is voor jóu.
Ieder reageert dat op z'n eigen manier af, en dat hoef je ook weer niet leuk te vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je dat heel nukkig juist op die collega afreageren? Dan blijf je typisch.
Ze weet niet hoe de situatie is, omdat ik haar die nog niet verteld heb. Ze wist wel dat we op een uitslag zaten te wachten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand kan nog steeds ondersteboven zijn van iets dat heul niet factor drie is van Deis' situatie.. Vind ik![]()
Misschien speelt er wel gewoon iets maar wil ze er niet over beginnen omdat Deisyy grotere problemen heeft... Kan me dat héél goed voorstellen, je schaamt je voor je eigen probleem omdat dat van die ander veel erger is, maar intussen vreet het je wel aan alle kanten kapot, omdat het belangrijk is voor jóu.
Denk dat dat nog best reëel is.. Je bent collega's, niet elkaars beste vriendin..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Mijn softe kant zegt dat ze niet weet hoe ze met de situatie om moet gaan, maar eigenlijk vind ik haar nu gewoon een contact gestoorde trut.
In principe een leuk plan, maar ik ben morgen vrij en dan plant ze haar zuignap natuurlijk op mijn stoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordat je naar huis gaat even de plantengieter legen boven de zitting van haar bureaustoel. Dan heeft ze morgen een klam dagje.
Dan kun je toch iig even het fatsoen hebben om te vragen hoe het gegaan is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan gooi je daar ook een liter overheenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In principe een leuk plan, maar ik ben morgen vrij en dan plant ze haar zuignap natuurlijk op mijn stoel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk ben ik op dit moment heel snel klaar met dir soort mensen
Ai, das minderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmiddagben vanmorgen door me rug gegaan, lijk nu wel een bejaarde kan amper lopen/zitten/liggen wat doet het zeer.
en het regent ook nog in amsterdam dus pppfftttt echt een kutjesgevoel nu.
Ach jee, wat een kommer en kwel weer vandaag in de SC. Heb je geen pijnstiller die een beetje helpt? Zodat je tenminste nog naar een terrasje kunt strompelen voor wat afleiding? Oh nee, het regent nog ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmiddagben vanmorgen door me rug gegaan, lijk nu wel een bejaarde kan amper lopen/zitten/liggen wat doet het zeer.
Kun je haar niet opsluiten in het kantoor als jij vandaag iets eerder vertrekt dan zij? Dat heb ik eens gedaan na een kutvergadering met een projectleider. Ik liep de deur uit, sloot de deur en zag dat de sleutel in het slot stak. Naderhand bij hoog en laag volgehouden dat ik het uit een soort automatisme gedaan had.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In principe een leuk plan, maar ik ben morgen vrij en dan plant ze haar zuignap natuurlijk op mijn stoel
Volgens mij gaat het hier nog wel even duren maar ik heb de regenpakjes voor de katten al klaar liggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
Hier is het nog droog, maar ik begrijp dat ik de hoes even over de nieuwe parasol moet gaan doen??
Ignore. Serieus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk ben ik op dit moment heel snel klaar met dir soort mensen
PICS!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier nog wel even duren maar ik heb de regenpakjes voor de katten al klaar liggen.
Hier kan ik het beperken tot de parasol.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier nog wel even duren maar ik heb de regenpakjes voor de katten al klaar liggen.
Ey Muchacho, dit gaan we volhouden hè? Tot we vrijdag 777 hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef remlof het volgende:
Heh het is weer geweldig weer in Den Haag zie ik, Gert
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft goed fatsoenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kun je toch iig even het fatsoen hebben om te vragen hoe het gegaan is?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ey Muchacho, dit gaan we volhouden hè? Tot we vrijdag 777 hebben.
En denk aan het bijkomende voordeel van de totale verwarring van wanneer we nou eindelijk de 1000 vol hebbenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ignore. Serieus.
Je weet niet wat er met dat wijf loos is maar dat is ook eigenlijk helemaal niet belangrijk of wel? Laat haar lekker kutten in haar eigen wereldje en concentreer je op wat er echt toe doet, hier wil je je energie niet aan verspillen.
Spuit 11quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef Jian het volgende:
De strandtenten draaien weer volop en dan heb je dit soms ..... (bekijken op eigen risico)![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)randmeisje_2010.html
Die jongen had z'n arm uit de kom, die kon niet eens klikken en meelurkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spuit 11
[RLS SC #776] Hitte, Voetbal en Hup Holland Hup
Daarom heb ik een linkje voor 'm gezocht, serieus, hoe vaak doe ik dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die jongen had z'n arm uit de kom, die kon niet eens klikken en meelurken
Voortaan stuur ik ze wel eerst naar jou, ik heb geen tijd om alles na en terug te lezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spuit 11
[RLS SC #776] Hitte, Voetbal en Hup Holland Hup
True, uit goedhartigheid doe je dat eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom heb ik een linkje voor 'm gezocht, serieus, hoe vaak doe ik dat?
Precies, maar een beetje medeleven ho maar, nee je wordt meteen afgemaakt als je maar een moment van zwakte toont,....... hyena'squote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die jongen had z'n arm uit de kom, die kon niet eens klikken en meelurken
Juist, dus eigenlijk was ik gewoon lief en braaf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, uit goedhartigheid doe je dat eigenlijk nooit
*rukt andere arm uit de komquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, maar een beetje medeleven ho maar, nee je wordt meteen afgemaakt als je maar een moment van zwakte toont,....... hyena's
Nou nou, niet zo piepen, zodra er iets gebeurt wat eventueel als hyenagedrag zou kunnen worden aangemerkt word je ook gelijk gered.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, maar een beetje medeleven ho maar, nee je wordt meteen afgemaakt als je maar een moment van zwakte toont,....... hyena's
* gaat achter Leandra staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo piepen, zodra er iets gebeurt wat eventueel als hyenagedrag zou kunnen worden aangemerkt word je ook gelijk gered.
<springt achter de bosjes weg en ropt de andere arm uit de romp en gooit hem naar de leeuwen>quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
* gaat achter Leandra staanen steekt middelvinger van goede arm op naar Ian
En jullie hebben zoveel gemeenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
[..]
* gaat achter Leandra staanen steekt middelvinger van goede arm op naar Ian
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En jullie hebben zoveel gemeenJullie wonen momenteel beiden tussen Duitsers, bedoel ik.
Ja jeetje, heb ik net een expeditie naar zolder achter de rug, krijgen we deze schoolpleintoestanden weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
<springt achter de bosjes weg en ropt de andere arm uit de romp en gooit hem naar de leeuwen>
Sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja jeetje, heb ik net een expeditie naar zolder achter de rug, krijgen we deze schoolpleintoestanden weer
Ik heb wel wat beters te doen dan afgerukte armen weer aanplakken en achterstand-users beschermen, ik ben wel zwanger ja?! Dus graag een beetje fatsoenlijk houden dat gedonder.
Zeg maar gewoon dat er pillen zijn voor zijn probleem ofzo, en geef hem dan de jouwe
Muhahahaah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
<springt achter de bosjes weg en ropt de andere arm uit de romp en gooit hem naar de leeuwen>
ja en bedankt, dat helpt, ik voel me al een stuk beterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan afgerukte armen weer aanplakken en achterstand-users beschermen, ik ben wel zwanger ja?! Dus graag een beetje fatsoenlijk houden dat gedonder.
Ik bedoelde die andere pillenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hier is Jians arm terug. Ik heb er een Garfieldpleister op geplakt en bied hem mijn restant Finimal aan voor de aangedane brute pijn.
sluipt weg
Ik weet niet in hoeverre je ingelezen bent, maar je weet kennelijk ook niet wat voor pillen Disana gekregen heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
ja en bedankt, dat helpt, ik voel me al een stuk beter
ik zou die roze ibuprofens 400 proberen, helpt goed bij spierenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:32 schreef Toverheks het volgende:
zit weer ff hier lief van jullie, heb paracetemol zal dat helpen, pppfftttecht kan niet op of om schoot zo vanmorgen in mijn rug en ben wel wat pijn gewend maar dit doet echt zeer.
thanks ga ff strompelen naar de apotheek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
ik zou die roze ibuprofens 400 proberen, helpt goed bij spieren
En die van de Etos zijn het best door te slikkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
ik zou die roze ibuprofens 400 proberen, helpt goed bij spieren
Joh, bel een van die postpubers van je even dat ze dat spul voor je meenemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
thanks ga ff strompelen naar de apotheek.
je zei achterstands-user, alsof ik zo uit de Schilderswijk in Den Haag ben gekropen en dat terwijl ik appel gewoon met 2 p's schrijfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je ingelezen bent, maar je weet kennelijk ook niet wat voor pillen Disana gekregen heeft
Kattendesensitivatiepillen. De GGD vond dat 4 wel genoeg was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je ingelezen bent, maar je weet kennelijk ook niet wat voor pillen Disana gekregen heeft
Neehee...... je had een achterstand met inlezen en lurkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
je zei achterstands-user, alsof ik zo uit de Schilderswijk in Den Haag ben gekropen en dat terwijl ik appel gewoon met 2 p's schrijf
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, bel een van die postpubers van je even dat ze dat spul voor je meenemen.
Je gaat toch zelf niet strompelen als je koeriers in huis hebt?! Het zijn geen kleuters meer.
Dus je katten voelen niks meer dalijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Kattendesensitivatiepillen. De GGD vond dat 4 wel genoeg was.
Nee nee, antikatneempillen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neehee...... je had een achterstand met inlezen en lurken
Hoewel ik wel een retardpillen geintje probeerde te maken, maar Disana gaf je finimal
Doe maar even, en een ijstip: de Cornetto Enigma framboos.... die is echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, antikatneempillen.
Het is de warmte, we moeten een verkoelend ijsje nemen en dan verder praten (of in mijn geval: een lang ommetje maken)
"Mag ik alsjeblieft mijn huisje uit?".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Woningstichting meer weer eens gebeld. Er is weer niemand die me te woord kan staan.![]()
Volgende week misschien, mevrouw!![]()
Heb ze nu verzocht een memo op mevrouw ik-heb-geen-tijd-om-iemand-uit-huis-te-zetten d'r bureau te leggen of ze mijn zaak aub over kan dragen naar een collega die wel eens op kantoor komt. Hoe stom ben ik, eigenlijk ook he.
Ik heb Brufen 600 bruis, ook heerlijk spul voor de beroerdere momenten, op recept uiteraard, en absoluut verboden tijdens de zwangerschap uiteraard....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
In Mexico kan je gewoon Ibuprofen 800 mg kopen![]()
Maar daar heeft Heksje niets aan, doe anders even de dokter bellen voor iets lekkers.
Mera echt.... je zult het in je onschuld misschien goed bedoelen maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Woningstichting meer weer eens gebeld. Er is weer niemand die me te woord kan staan.![]()
Heb ze nu verzocht een memo op mevrouw ik-heb-geen-tijd-om-iemand-uit-huis-te-zetten d'r bureau te leggen of ze mijn zaak aub over kan dragen naar een collega die wel eens op kantoor komt. Hoe stom ben ik, eigenlijk ook he.
Hie kun je gewoon 1200 mg bij de apotheek krijgen en 600 bij de drogist, die pak ik altijd x 3 als ik migraine heb, werkt als een tierelierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
In Mexico kan je gewoon Ibuprofen 800 mg kopen![]()
Maar daar heeft Heksje niets aan, doe anders even de dokter bellen voor iets lekkers.
Dat snap ik wel, maar dit gaat niet meer goed komen, het is illegale bewoning en als je weet dat ze je er niet zullen laten zitten is het simpelweg niet handig om telkens om een definitieve einddatum te vragen, zeker niet gezien ze nog niet duidelijk zijn in wat ze wel kunnen betekenen, en ze al wel hebben uitgesproken dat ze even respijt krijgt tot ze andere woonruimte heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
Dat is niet stom, dat is gewoon menselijk. Je bent ermee bezig en je wilt iets horen. Het liefst dat het toch nog goed komt.
Ja, nee! Is ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Mag ik alsjeblieft mijn huisje uit?".
Goed, dan stuur jij een briefje naar de WBV en daarin schrijf je dat je ze 100 keer hebt proberen te bereiken voor duidelijkheid, ze geen gehoor of geen thuis gaven en dat jij van-tot niet aanwezig bent in verband met vakantie en dus onbereikbaar. That's allquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee! Is ookMaarja, niks weten is ook KUT want ik wil over anderhalve week naar mijn ventje toe, op vakantie dus. Effe weg want al 2,5 jaar niet gedaan, en elkaar al bijna 2 maanden niet gezien. Maar nu weet ik dus nog steeds niet of dat kan, want mss moet ik in mijn vrije weken wel gaan verhuizen.
Ik ben zo bang dat mn huis leeg is als ik terugkom!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed, dan stuur jij een briefje naar de WBV en daarin schrijf je dat je ze 100 keer hebt proberen te bereiken voor duidelijkheid, ze geen gehoor of geen thuis gaven en dat jij van-tot niet aanwezig bent in verband met vakantie en dus onbereikbaar. That's all
Ze hebben toch toegezegd dat jij de tijd kreeg om woonruimte te zoeken, toen je aangaf je op de koopmarkt te oriënteren?? Plus dat ze nog zouden kijken of je nog voor iets anders in aanmerking kwam, en je je inschrijfduur terug kon krijgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee! Is ookMaarja, niks weten is ook KUT want ik wil over anderhalve week naar mijn ventje toe, op vakantie dus. Effe weg want al 2,5 jaar niet gedaan, en elkaar al bijna 2 maanden niet gezien. Maar nu weet ik dus nog steeds niet of dat kan, want mss moet ik in mijn vrije weken wel gaan verhuizen.
Ben jij belazerd, dat gaat zo maar nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat mn huis leeg is als ik terugkom!
Ehm.... nee, jij hebt toch geen datum gekregen waarvoor je het huis leeg moest opleveren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat mn huis leeg is als ik terugkom!
Ja. Maar meer ook niet. DUs ingeschreven, drie weken geleden, en ze belden toen op om te vragen wanneer ik wilde verhuizen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben toch toegezegd dat jij de tijd kreeg om woonruimte te zoeken, toen je aangaf je op de koopmarkt te oriënteren??
Ja, maar dat was al vrij snel bekend dat dat niet ging gebeuren. Toen kwam ze daarna met het voorstel een tijdelijk (whut? en dan? maar ok) onderkomen te zoeken als ik opnieuw inschreef.quote:Plus dat ze nog zouden kijken of je nog voor iets anders in aanmerking kwam, en je je inschrijfduur terug kon krijgen?
Ik heb nog nooit zo'n blaadje gezien, denk niet dat ze dat hebben. Wat ook nog onbegrijpelijk is is dat huurhuizen een wachtijst hebben van ruim twee jaar, maar dat een huis dat leegkomt vaak maanden leeg staat.quote:Check trouwens het wekelijkse blaadje waar de vrijkomende huurhuizen instaan regelmatig, zo lang je huis nog niet weer te huur wordt aangeboden is er ook nog vrij weinig aan de hand.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
nden leeg staat.![]()
Echt, wat een stelletje amateursIk bedoel ik ben ook niet de slimste maar dit is een overheidsorgaan, kom op
Ofja, weet ik veel, een stichting in elk geval, dat een soort van autoriteit heeft als verhuurder, je snapt wel wat ik bedoelquote:
Ik ben nu dus kwaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die zou ik geaccepteerd hebben, dan woon je tenminste zelfstandig en legaal.... heb je beduidend meer tijd iets anders te zoeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, maar dat was al vrij snel bekend dat dat niet ging gebeuren. Toen kwam ze daarna met het voorstel een tijdelijk (whut? en dan? maar ok) onderkomen te zoeken als ik opnieuw inschreef.
Heeft ze toch gedaan? Alleen die mongolen hebben daarna niet meer laten horen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zou ik geaccepteerd hebben, dan woon je tenminste zelfstandig en legaal.... heb je beduidend meer tijd iets anders te zoeken.
Misschien werkt ze maar één dag per week of heeft ze meer functies of of of ofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog iets, het is godverdomme KLUNDERT.
HOE. DRUK. KAN. DAT. WIJF. HET. HEBBEN!?
Bij ons in het dorp is de Rozenboom een huis voor begeleid wonen.... permanent zeg maar, die komen nooit zelfstandig te wonen maar dan ook niet dat er een hoop verloop is, is door ouders van kinderen met een verstandelijke handicap zelf opgezet, gewoon lekker in de buurt. Werkt prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
Als ze bij GTST uit hun huis worden gezet gaan ze altijd gewoon in de Rozenboom wonen, tis zo simpel hè
Of het is gewoon een lui amateuristisch wijf dat niet moet beginnen dit soort brieven rond te sturen als ze er verder geen moeite en energie in wil steken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien werkt ze maar één dag per week of heeft ze meer functies of of of of
Mooi, dan hebben ze nog geen vervangende woonruimte, en aangezien zij vervangende woonruimte zullen regelen kunnen ze je ondertussen niet je huis uitzetten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft ze toch gedaan? Alleen die mongolen hebben daarna niet meer laten horen.
Ja, da's allemaal leuk en aardig maar ondertussen weet je nog steeds niet waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben ze nog geen vervangende woonruimte, en aangezien zij vervangende woonruimte zullen regelen kunnen ze je ondertussen niet je huis uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |