Ik las het hier en daar een beetjequote:
dan past deze site meer bij jou denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, dat alles samen delen doe je bij de boedelscheiding
Da's goed, want C is een doorontwikkeling van A en Bquote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht?
En hoeveel plannen heb je?
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga slapen want moet idd vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Vraag mij niets over liefde, 't is ook maar een dood woord. Liefde moet je doen, maar hoe precies, dat weet ik dan ook weer lang niet altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dan past deze site meer bij jou denk ik![]()
http://marhime.com/geheim(...)/eggeluv/eggeluv.htm
ik heb serieus een verjaardagskalender van Liefde is ...![]()
![]()
Ja, ik moet ook gaan slapen, want om 6:15 gaat de wekker weerquote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga slapen want moet idd vroeg op![]()
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Urenlang zat de mevrouw te denken,
wat ze teun zou schenken,
Geef ik die ouwe gluiper,
herpes of een druiper?
Zij gaf Teun naast een erectie
een brandende urineweginfectie!
Dat is mooi!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Da's goed, want C is een doorontwikkeling van A en B
Nee, gewoon nog beterquote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi!![]()
Het had natuurlijk ook gekund, dat je nu met plan C bezig wat omdat A en B een fiasco waren
herpes of een druiper?
ik zit te denken... maar ik kan het je ook niet uitleggen eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vraag mij niets over liefde, 't is ook maar een dood woord. Liefde moet je doen, maar hoe precies, dat weet ik dan ook weer lang niet altijd
Kan ook heel goed, mijn satelliet komt weer langsquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit te denken... maar ik kan het je ook niet uitleggen eigenlijk![]()
maar tis niet iets wat je moet doen in ieder geval maar iets dat je voelt geloof ik...
ow.... die zal dan wel hommelus hebben gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Sjoerd Kooistra dood in z'n tuin gevonden is. "Een ernstig incident" wordt het genoemd.
Heb wel eens een interview bij hem thuis gezien. Die man leeft/leefde in een kluis met z'n toyboy.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... die zal dan wel hommelus hebben gehad
Die van de kroegen?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat Sjoerd Kooistra dood in z'n tuin gevonden is. "Een ernstig incident" wordt het genoemd.
Die was onlangs op vakantie toch ook al gestoken bij een beroving?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 28 juni 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
ik had trouwens nog nooit van die vent gehoord maar dat zal wel aan mij liggen
Ja, daarom koop ik ze ook niet, dan blijf je lopenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat zijn die flesje Jupiler klein eigenlijk
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was onlangs op vakantie toch ook al gestoken bij een beroving?
Wat iwas daar aan de hand met die man
Edit: Ergens in Spanje dacht ik
Brand biertje vind ik toch zeker zo lekker. Maar het drinkt wel goed wegquote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, daarom koop ik ze ook niet, dan blijf je lopen
Maar het is wel erg goed bier, dat Zjupiler
[ afbeelding ]
Ja, panden genoeg en niet iedereen was blij met 'm. Een rasechte Groninger dacht ikquote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.
Brand is ook erg lekker inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Brand biertje vind ik toch zeker zo lekker. Maar het drinkt wel goed weg
Groninger idd, begonnen met de aanschaf van een pretpark en een poffertjeskraam. De truc die hij keer op keer uithaalde was dat de pachter zoveel aan hem moest betalen dat die wel failliet moest gaan, zodoende werden sociale afdrachten niet gedaan en werden leveranciers niet betaald. Daarna snel weer een andere pachter via een netwerk aan bv-tjes en holdings en het feest begon opnieuw.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, panden genoeg en niet iedereen was blij met 'm. Een rasechte Groninger dacht ik
Die bedoelde ik dus. Toen wij nog in het noorden van Nederland woonden verschenen er regelmatig artikelen over hem in het DvhN en die waren niet altijd even positief over hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Ibiza idd. Maar hij is ook vooral in het nieuws door zijn ruzie met Heineken. Zeer omstreden horeca-tycoon, o.a. eigenaar van Drie Gezusters in diverse steden.
Waar is hier??? Zie er gewoon tegen aan om naar boven te gaan. Staat geen zuchtje wind en het is bloedheet in de slaapkamer. Denk dat ik maar in de kelder ga slapen..............quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is hier weer een beetje fris, het heeft geregend![]()
Off to bed. Slaap lekker allemaal
herpes of een druiper?
West Brabantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar is hier??? Zie er gewoon tegen aan om naar boven te gaan. Staat geen zuchtje wind en het is bloedheet in de slaapkamer. Denk dat ik maar in de kelder ga slapen..............
Ja en toch deed Sjoerd in het algemeen niets onwettigs. Hij liet meestal de gelegenheden exploiteren door een zelfstandige "eigenaar" die voor eigen rekening en risico werkte, maar die geen eigenaar was van het onroerend goed en de inventaris, hetgeen niet ongewoon is in de horeca. Elke zgn "pachter" lees zelfstandig ondernemer, die een pand met inventaris wilde huren, deed dat met open ogen en zijn volle verstand. En ook niet elke zelfstandig ondernemer die dit heeft gedaan is onderuit gegaan. Sommigen, waren/zijn gewoon succesvol. Dat hij sommige leveranciers heeft "benadeeld" ligt naar mijn mening net zo hard aan die (inhalige) leveranciers (zij kenden de constructies) En voor wat betreft het "benadelen" (binnen wettelijke mogelijkheden) van de overheid (o.a. de fiscus) so be itquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Groninger idd, begonnen met de aanschaf van een pretpark en een poffertjeskraam. De truc die hij keer op keer uithaalde was dat de pachter zoveel aan hem moest betalen dat die wel failliet moest gaan, zodoende werden sociale afdrachten niet gedaan en werden leveranciers niet betaald. Daarna snel weer een andere pachter via een netwerk aan bv-tjes en holdings en het feest begon opnieuw.
Net even het journaal gezien en daarin beweerde advocaat Hammerstein rustig te kunnen stellen dat Kooistra door Heineken was vermoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en toch deed Sjoerd in het algemeen niets onwettigs. Hij liet meestal de gelegenheden exploiteren door een zelfstandige "eigenaar" die voor eigen rekening en risico werkte, maar die geen eigenaar was van het onroerend goed en de inventaris, hetgeen niet ongewoon is in de horeca. Elke zgn "pachter" lees zelfstandig ondernemer, die een pand met inventaris wilde huren, deed dat met open ogen en zijn volle verstand. En ook niet elke zelfstandig ondernemer die dit heeft gedaan is onderuit gegaan. Sommigen, waren/zijn gewoon succesvol. Dat hij sommige leveranciers heeft "benadeeld" ligt naar mijn mening net zo hard aan die (inhalige) leveranciers (zij kenden de constructies) En voor wat betreft het "benadelen" (binnen wettelijke mogelijkheden) van de overheid (o.a. de fiscus) so be it![]()
Enfin, to the beach !
Goedemorgen Cc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Een lang weekend vooral veel gelanterfant, nu weer hard aan het werk.
Overdag alle ramen potdicht, 's avonds tegen een uur of tien alles tegen elkaar openzetten en het is hier redelijk uit te houden.
Nu staat er nog een lekker briesje door de open ramen van mijn werkkamer, dus die mogen nog even openblijven.
En Jian, ik vroeg me toevallig gisteren af waar je was gebleven!
Op de site van de Telegraaf stond:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Net even het journaal gezien en daarin beweerde advocaat Hammerstein rustig te kunnen stellen dat Kooistra door Heineken was vermoord.
Nogal een gedurfde uitspraak voor een advocaat lijkt me.
quote:
Volkskrant kopt ook met 'zelfmoord'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de site van de Telegraaf stond:
Hammerstein: Kooistra is door Heineken vermoord.
en
Hammerstein: Het is vrijwel zeker zelfmoord.
Telegraaf
Ook een goedemorgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Ja, Hammerstein maakt het ook weer mooi door Heineken te beschuldigen van bloed aan de handen omdat Kooistra zelfmoord gepleegd zou hebben.
Nou kan ik me best voorstellen dat als je mensen zo besodemietert als Kooistra deed dat er dan iemand door het lint gaat en je vermoordt, maar een bedrijf als Heineken heeft dat iig niet nodig, die zet er een paar advocaten op en procedeert net zolang door tot ze vinden dat hen recht is gedaan.
Een ondernemer die echter door Kooistra naar de fillistijnen is geholpen en daardoor alles kwijt is, daarvan kan ik me wel voorstellen dat het nogal steekt dat Kooistra keer op keer wegkomt met zijn dubieuze constructies waar altijd anderen de dupe van worden.
Anyway.... Môgguh
Dat begrijp ik wel, maar als je het zo op het scherp van de snede speelt als Kooistra deed dan is het nogal triest om gelijk "boehoe, het gemene grote Heineken heeft hem tot zelfmoord gedreven" te roepen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen.
Hammerstein bedoelde denk ik dat Heineken door beslagleggingen etc. Kooistra tot zelfmoord heeft gedreven. Maar er zal een goede reden zijn geweest dat Heineken besloten heeft naar de rechtbank te stappen en daar geliijk heeft gekregen. Pech deze keer voor Kooistra dus.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef Laysa het volgende:
Karma is een bitch en wat je geeft krijg je in 3-voud terug....dus Sjoerd gaf...het was niet mooi...en nu heeft hij het terug gekregen...Slotje!
Het zou me niet eens verbazen als hij idd zelfmoord gepleegd heeft... nu hijzelf de pineut van zijn acties was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:
Kooistra woont in hetzelfde dorp als mn moeder...alleen woont mijn mams boven op de stuwwal...nu heb ik gisteravond vrij sensatie zuchtig haar gebeld of ze iets raars had gehoord...een explosie ofzo...maar dat was dus niet...
Dat dus....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Andersom: hoeveel berooide horecamannen zullen de hand aan zichzelf hebben geslagen toen ze geen uitweg meer zagen in de Kooistraconstructie.
An eye for an eye gaat wellicht ver, maar medelijden kan ik niet opbrengen.
Wel erg laf als hij zelfmoord heeft gepleegd...Ik ben niet iemand die dat gauw zal zeggen maar in dit geval heeft hij zoveel mensen zwaar in de shit geholpen dat hij daar hier op aarde wat mij betreft best zwaar voor had mogen boetenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als hij idd zelfmoord gepleegd heeft... nu hijzelf de pineut van zijn acties was.
Aan de andere kant zou het me net zo min verbazen als iemand hem vermoord heeft.
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
Andersom: hoeveel berooide horecamannen zullen de hand aan zichzelf hebben geslagen toen ze geen uitweg meer zagen in de Kooistraconstructie.
An eye for an eye gaat wellicht ver, maar medelijden kan ik niet opbrengen.
Ik heb dat tweede deel van die eerste zin wel 10 keer lopen editten voor ik hem postte.... ik vond laf een beetje hard staan, maar daar komt het wel op neerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel erg laf als hij zelfmoord heeft gepleegd...Ik ben niet iemand die dat gauw zal zeggen maar in dit geval heeft hij zoveel mensen zwaar in de shit geholpen dat hij daar hier op aarde wat mij betreft best zwaar voor had mogen boeten
ja...ik zal dat ook niet gauw zeggen dus...maar die meneer was medogenloos naar anderen...dus tja...waarom dan nu met hem medelijden hebben...dat heb ik overigens wel met zn nabestaanden...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dat tweede deel van die eerste zin wel 10 keer lopen editten voor ik hem postte.... ik vond laf een beetje hard staan, maar daar komt het wel op neer
Vind je dat serieus? En vanwaar dan de nadruk op kapitalisme en bijvoorbeeld niet communisme. Daar is ook veel aan ten onder gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.
Wat een kolder. Elk systeem heeft deze banale nadelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles wat ten onder gaat door kapitalisme verdient wel wat medelijden en is op zich wel treurig of zo. Een systeem dat mensen maakt of breekt, op zich te banaal voor woorden.
True, en het gaat ten onder door mensen die er misbruik van maken...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een kolder. Elk systeem heeft deze banale nadelen.
Volgens mij is de halve Molenstraat nog van Kooistra.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was die dan nog in leven in nijmegen...of was die allang dicht?
Huh wut?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
Remlof! Waarom heeft Paul jouw icoon een brilletje gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |