Enige erfgename anyone?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:17 schreef Manono het volgende:
raar trouwens dat hammerstein zo stellig is
Op de autoRAI stond er ook 1.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Fuck die shit, ik zou meteen voor de Mercedes S600 Guard gaan
Ja gek. B6/7 beveiligingsniveau. Een handgranaat onder de auto haalt niks uit. Dik 2x zo zwaar als de normale en 3x zo duurquote:
En je kan stoer doen bij je vrienden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:23 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ja gek. B6/7 beveiligingsniveau. Een handgranaat onder de auto haalt niks uit. Dik 2x zo zwaar als de normale en 3x zo duur.
1:1 dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:23 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ja gek. B6/7 beveiligingsniveau. Een handgranaat onder de auto haalt niks uit. Dik 2x zo zwaar als de normale en 3x zo duur.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:26 schreef Mr.Chandon het volgende:
[ afbeelding ]
1 op 3,5 moet hij wel halen.. maar dan zit je wel veilig he
Een betere investering dan een huis. Heeft je huis een: entertainment system, dikke geluidinstallatie, airco, tweepersoons 'bed', elektrische gordijnen, etc. etc.quote:
entertainment system, Checkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:30 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Een betere investering dan een huis. Heeft je huis een: entertainment system, dikke geluidinstallatie, airco, tweepersoons 'bed', elektrische gordijnen, etc. etc.![]()
Mja 300.000euro.
Dat vraag ik me ook af. Liquiditeitsproblemen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef Mr.Chandon het volgende:
Volgens zijn vriend Oscar Hammerstein, komt zijn zelfmoord door de aantijgingen van Heineken. Maar wat ik me dan afvraag:
Het gaat om een bedrag van 2 miljoen euro. Kooistra staat genoteerd voor 130 miljoen euro (quotenet.nl).
Que pasa dan?
Dan verkoop je toch het e.e.a. ? Of denk ik nu te simpel?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:38 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Liquiditeitsproblemen?
Op je hoogtepunt stoppen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef Mr.Chandon het volgende:
Volgens zijn vriend Oscar Hammerstein, komt zijn zelfmoord door de aantijgingen van Heineken. Maar wat ik me dan afvraag:
Het gaat om een bedrag van 2 miljoen euro. Kooistra staat genoteerd voor 130 miljoen euro (quotenet.nl).
Que pasa dan?
Is zelfmoord officieel dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef Mr.Chandon het volgende:
Que pasa dan?
Ook dit. Ik baseer me op de gegevens die nu vrijgegeven zijn, mochten er 'nieuwe' feiten aan het licht komen, dan pas ik mijn bewoordingen aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is zelfmoord officieel dan?
Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat je daar een tuin voor door gaat zoeken
Als je alleen maar cafe's hebt en de twee grootste bierbrouwerijen ter wereld (de échte maffia) willen je poten uitdraaien, dan kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:39 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch het e.e.a. ? Of denk ik nu te simpel?
Ik zie een documentaire over zijn leven met interesse tegemoet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:48 schreef Mercer het volgende:
[..]
Als je alleen maar cafe's hebt en de twee grootste bierbrouwerijen ter wereld (de échte maffia) willen je poten uitdraaien, dan kan het snel gaan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:44 schreef ondeugend het volgende:
ik geloof ook nog steeds niet in zelfmoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |