quote:
quote:
nou vind jequote:
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:
Vrouw van weinig woorden vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Handjes thuis hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lurker![]()
Dankquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Vrouw van weinig woorden vandaagnee ben aan het dagdromen in TALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Geil dingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god...mn oog is helemaal rood doorlopen
Ja geen idee.. zo maar uit het nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Geil ding
Wat heb je gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |