quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef crv het volgende:
Grüez Zsammen![]()
Goed geslapen iedereen?
Ben al fris,fruitig, up & running op de zaak.goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht geslapen, en moe![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zijn sommige collega's nou nooit op tijdnu kan ikniet naar binnen
mogge C_A,quote:
ah dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Slecht geslapen, en moe
Olaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:40 schreef iBenny het volgende:
iBenny.
Paraguay v. Japan 1 0 4
Spanje v. Portugal 2 1 4
gelukkig werk ik maar tot half 4quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
mogge C_A,
Nou jou dag begint goed zo te lezen![]()
Denk dat je niet veel meer nodig hebt om op de kast te komen
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat ik van de wedstrijden moet denken van vandaag.
Het maakt me ook eigenljik niet uit, als Portugal maar vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:36 schreef crv het volgende:
Telegraaf Sport heeft een dagelijkse video.
Deze keer hebben ze een filmpje over de "arme" voetbalsletjes . ze mogen hun mannetje eindelijk zien na drie weken droog te hebben gestaan![]()
Video Terugblik op Oranje
Zie je ze in het begin door het vliegtuig lopen
1e ...EX, 2e EX,. 3e EX ... allemaal EX-en
is dat een collega?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees jij wel eens voor je postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
ik ga me zo maar eens douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bespaar me de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |