Italie? Fucking slecht.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
Maar hoe slecht moet Italië wel niet zijn geweest als 't van Slowakije verliest, waar Nederland nu gewoon vrij simpel en terecht van won? [ afbeelding ]
Tsja als we tot nu toe alles met 4-0 hadden gewonnen zou dat ook zo zijn. Omdat je nu niet tegen Italie en Frankrijk speelt maar tegen Slowakije en Japan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
Maar beter wordt Nederland nu gewoon wereldkampioen.
Ik denk namelijk met veel meer love terug aan de poulefase van twee jaar terug () dan aan het verloop van het toernooi tot nu toe voor Oranje.
Vrijdag komt die love terug. Dan verslaan we met grandioos voetbal Brazilië.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tsja als we tot nu toe alles met 4-0 hadden gewonnen zou dat ook zo zijn. Omdat je nu niet tegen Italie en Frankrijk speelt maar tegen Slowakije en Japan.
Ik hoef geen grandioos voetbal, zolang we maar winnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vrijdag komt die love terug. Dan verslaan we met grandioos voetbal Brazilië.
Dat is gewoon gelijkspel..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef Bragi het volgende:
Hoe zit het bij Unibet eigenlijk met gelijkspel als bet-mogelijkheid tijdens de knockoutfase?![]()
Dus als het 2-1 wordt na verlenging moet je bij Unibet op gelijkspel wedden en niet op 2-1?quote:
Ik ben ook een oude vrijster.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
Hahaha, neutje!Echt het ultieme oude vrijster-woord.
Ligt er dus aan waar je op inzet. Als je wil inzetten op gelijkspel tijdens de gewone tijd, dan kies je dus gewoon draw op de 90-minutes market ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus als het 2-1 wordt na verlenging moet je bij Unibet op gelijkspel wedden en niet op 2-1?
Mag jij helemaal niet. Niet voor geld tenminste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan beter pokeren als ik een neutje gehad heb. Ik ben weer aan het bazen godverdomme
Alsof ze mijn ID checken op pokerstarsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mag jij helemaal niet. Niet voor geld tenminste.
Gewoon dit:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt er dus aan waar je op inzet. Als je wil inzetten op gelijkspel tijdens de gewone tijd, dan kies je dus gewoon draw op de 90-minutes market ja.
Wel als je wil uitbetalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ze mijn ID checken op pokerstars
Mneu, dan schrijf ik het over naar m'n vader zijn account.quote:
Zowel die eerste als de tweede zijn het resultaat van de 90 minute match.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gewoon dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |