Check even rechtsonderin bij een foto het linkje More properties dan kun je precies alles zienquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Brawler het volgende:
De foto's op je Flickr, zijn die geschoten met deze lens?
t is een begin, maar dat gaat hem niet worden natuurlijk. Hij is vrijwel niet van nieuw te onderscheiden.quote:
Ehm, sommige misschien? De meeste niet denk ik. (als ik hem zo vaak zou gebruiken hoeft ie niet wegquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Brawler het volgende:
De foto's op je Flickr, zijn die geschoten met deze lens?
Dom dom domquote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Check even rechtsonderin bij een foto het linkje More properties dan kun je precies alles zien
Ik heb het nodige zoekwerk op internet gedaan, maar als je wat testshots kan maken, graagquote:Op maandag 28 juni 2010 23:38 schreef Cryothic het volgende:
als er (serieuse) vraag naar is, wil ik best wat voorbeeld shots maken.
En deze is nog zo goed als nieuw, dus 75 lijkt me niet heel redelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:42 schreef rob.vandeven het volgende:
75 Euro geboden incl opsturen, dit mede omdat hij nieuwe net 200 euro is. ( http://www.kamera-express.nl/ProductDetail.aspx?id=22110 )
Aangeschaft in 2007 is sowieso niet meer 'zo goed als nieuw'. Ik denk dat je met je richtprijs wat te hoog inzet, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En deze is nog zo goed als nieuw, dus 75 lijkt me niet heel redelijk
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef Cryothic het volgende:
Morgen komt er een potentiele koper langs, dus de lens staat momenteel even 'gereserveerd'
Om eerlijk te zijn is het de prijsquote:
Lol dit wist ik niet eens.quote:De panning-detectie zorgt ervoor dat op het moment dat je de lens opzettelijk beweegt (bijvoorbeeld met het meetrekken van een sporter) hij niet ook gaat proberen om die beweging te corrigeren.
Is dat zo? Ik kon hem op de canon site niet meer vinden, en bij Konijnenberg (toch wel redelijk goede zaak volgens mij) stond het wel in de omschrijving.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef muzas het volgende:
Die panning detectie zit niet op de 55-250
Ik weet bijna zeker van wel. Er zat juist een hele moderne IS op. Veel beter dan die op wat oudere L lenzen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:48 schreef muzas het volgende:
Die panning detectie zit niet op de 55-250
Knop heeft ie dus niet omdat het een modernere IS is met auto detectie voor panning.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef muzas het volgende:
De 55-250 heeft niet zon knop, want hij heeft die functie niet. Maar dat boeit niet zoveel. Ik gebruik het zelden die verschillende modussen (ik pan niet zoveel).
De 70-200 f2.8 IS mark II heeft wel zo'n knop. Die is 'moderner'quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Miller_M het volgende:
Knop heeft ie dus niet omdat het een modernere IS is met auto detectie voor panning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |