Ja TS is zelf zo stom geweest om bij Komplett.nl iets te bestellen (op 31-05-2010). Zelfs drie dingen. Eén product was niet op voorraad. Nou ja dat kan gebeuren en tijdens het bestelproces werd gesproken van 3 tot 10 werkdagen. Dat vond ik nog wel ok, maar tot nu toe nog niets ontvangen, zelfs geen spontaan mailtje van hun kant over de voortgang.
Op de site stond dat 't op 29-06 weer op voorraad zou zijn, maar afgelopen donderdag al hadden ze er 10 op voorraad volgens de site. Mooi, dat scheelt een paar dagen in mijn 'voordeel' dacht ik en ik verwachtte vrijdag of vandaag wel een verzendbevestiging, maar niks hoor.
Dus maar een mailtje gestuurd vandaag. Wel snel antwoord gekregen, maar de inhoud was wat minder, want ze hebben het nog steeds niet op voorraad en nu
verwachten ze dat 't volgende week dinsdag binnen komt, maar dat is ook nog niet eens helemaal zeker...
En als ze dan nog de producten die wel vorige maand al op voorraad waren vast hadden opgestuurd, dan had ik tenminste de belangrijkste zaken al gehad, maar deelzendingen daar doen ze blijkbaar ook niet aan.
Klacht/samenvatting: Zit nu al bijna een maand op m'n mediaplayer en videokaart te wachten, alleen omdat ze bij Komplett een kloterig 3.5" to 5.25" HDD conversie-setje niet op voorraad hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -