Tussen 10 en half 11 ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer is het een beetje donker? Rond half 11 of?
jouw natte tong, roerend met de mijne. Oh fuck, must not fapquote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
DAN GAAN WIJ OOK ZOENEN JONGE, WEET JE HOE KKSEXY :$ :$ :$
Ik schoot in de lach en mn vader keek om.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
DAN GAAN WIJ OOK ZOENEN JONGE, WEET JE HOE KKSEXY :$ :$ :$
Watdan, ga je dan pas in je bikini naar buiten om een groep negers te verleiden?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer is het een beetje donker? Rond half 11 of?
WAIT.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jouw natte tong, roerend met de mijne. Oh fuck, must not fap
Standaard lijstjesquote:
Wat een rare ideeën heb jij toch.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Watdan, ga je dan pas in je bikini naar buiten om een groep negers te verleiden?
Ja goh. Maar ik moet het nu even weten wanneer het ongeveer begint te schemeren.quote:
ZE HEEFT EEN BOY. LEES DANG. IK WIL PICS VAN HEM. HIJ MOET UGLY ZIJN.quote:
kots kots.quote:Heb dit alles gevonden in een superleuke jongen.
Voetballen denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Maisnon het volgende:
Ben echt benieuwd wat Chili dadelijk gaat doen
Dat zegt ze niet, alleen dat ze het heeft gevonden. Waarschijnlijk een onbeantwoorde liefde dusquote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZE HEEFT EEN BOY. LEES DANG. IK WIL PICS VAN HEM. HIJ MOET UGLY ZIJN.
HAHAHAHAHquote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gezonde dosis 'gekheid'En over een paar jaar heeft ze zeker ook kort en pittig haar.
Laat het zo zijn. Zij mag zich echt niet voortplanten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, alleen dat ze het heeft gevonden. Waarschijnlijk een onbeantwoorde liefde dus.
Ja hoe durven ze iemand uit te lachen die zich hier niet kan verdedigen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Och god hebben jullie weer iemand gevonden die wel gelukkig islaat dat kindje toch
Ben jij eigenlijk wel gelukkig?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Och god hebben jullie weer iemand gevonden die wel gelukkig islaat dat kindje toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |