Te druk op MSNquote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo dom. Een lapo battle inzetten en dan te druk zijn op msn en dan de lapo missenHARD GAY
Luis Fabiano gaat de eerste goal scoren en het wordt 2-0.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
kaolo dom. Een lapo battle inzetten en dan te druk zijn op msn en dan de lapo missenHARD GAY
Allemaal harde praat, maar in realiteit is het gewoon een flat white ass.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nu ben ik wel eens benieuwd naar de kont van chai.
Ik naar de jouwe. Neger.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nu ben ik wel eens benieuwd naar de kont van chai.
Met putjes erin.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Allemaal harde praat, maar in realiteit is het gewoon een flat white ass.
Een van staal.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Zo'n meisje vond mij ooit een voetballerskont hebben. Ik wist niet precies wat ze bedoelde maar ik vatte het op als een compliment.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Allemaal harde praat, maar in realiteit is het gewoon een flat white ass.
In zijn fapmap.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De vraag blijft waarom jij zo'n foto zo snel hebt gevonden.
No worry.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De vraag blijft waarom jij zo'n foto zo snel hebt gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |