Chili kan ik niet zo goed inschatten.quote:
Ik dacht dat kuyt een 2e gele had gehad.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Kuyt heeft toch pas 1 kaart ? Wel mooi dat er niemand geschorst is. Dan vallen de kaarten na Brazilie, als we doorgaan, gewoon weg.
Niet als je tegen Brazilie nog een kaart pakt. Als je één kaart hebt vallen ze weg, heb je er twee ben je gewoon geschorst.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Kuyt heeft toch pas 1 kaart ? Wel mooi dat er niemand geschorst is. Dan vallen de kaarten na Brazilie, als we doorgaan, gewoon weg.
Dus hopelijk goed te doen voor ons vrijdagquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef porsche1 het volgende:
Als ik kijk hoe Brazilië nu speelt, is het ronduit kut.
nederland speelde een nog slechtere 1e helft dacht ikquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef porsche1 het volgende:
Als ik kijk hoe Brazilië nu speelt, is het ronduit kut.
1e helft was eigenlijk prima.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nederland speelde een nog slechtere 1e helft dacht ik
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Heerlijk dat sommigen zo positief zijnquote:
Brazilië is tot nu toe ook niet echt briljant geweest, dus het kan nog alle kanten op gaan (maar ik ben inderdaad ook bang dat Brazilië gaat winnen).quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Ciske- het volgende:
Brazilië wint, tenzij Nederland ineens een opleving krijgt. Met het spel wat ze tot nog toe hebben laten zien winnen ze het niet tegen een team als Brazilië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |