rot opquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:31 schreef Lonka het volgende:
Ik post pas weer als Nederland scoort. Zo. Het gaat rustig worden hier
Neem ik terugquote:Op maandag 28 juni 2010 17:38 schreef rijsttafel het volgende:
Geen aantrekkelijke wedstrijd.
Duitsland - Engeland, zulk soort wedstrijden willen we zien.
dit dusquote:Op maandag 28 juni 2010 17:39 schreef OmniRocket het volgende:
en een dikke vinger voor alle Kuyt bashers
That's Kuyt :dquote:Op maandag 28 juni 2010 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelyukkig was Kuyt slim genoeg de bal aan te geven en niet voor de eigen eer te gaan
Omdat dat ook zo leek.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:39 schreef marcodej het volgende:
Waarom deed ook iedereen, incl. Grueter, alsof de 1-1 in de lucht hing?
snap ook al dat gezeik niet op Kuijtquote:Op maandag 28 juni 2010 17:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Dat zat eraan te komen, fuck de FOK!-kers die Kuyt eruit wouden hebben. Kuyt is top!
Ik ga voor Robbenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
nu zal snijder wel weer man of the match worden
Echt onzin. Nederland had een zwak kwartier, met twee kansen tot gevolg, maar daarna was het weer over met Slowakije.quote:
Dan mag die nu direct op de bank beginnenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:40 schreef Steeven het volgende:
Op de Belg zeiden ze dat de enige die bleef zitten Van Persie was toen ze net scoorden. Wat een irritant kneusje.
het lukte bij hongarijequote:Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef wdn het volgende:
Elia die ging voor een dubbele "tussen de benen door"- bal
i knowquote:Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze vergelijken hem met Robben, die totaal anders is
Almelo de gekstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pauperz
Alleen nu even niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef Mercer het volgende:
Elia is zo fokking goed!
hear hearquote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef kahaarin het volgende:
Kuyt man off the match! Wat kan die man sjouwen, zwoegen en dan toch zo rustig blijven.
Dat gaat wel lukken chili mist 2 centrumverdedigers door schorsingen.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:42 schreef minutenman het volgende:
commentator doet alsof brazilië van chili wint
Ik hoop niet dat je dat zegt vanwege die ene goal. Zelfs Stekelenburg had die erin geschotenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef Ravvie het volgende:
Sneijder toch weer doorslaggevend deze wedstrijd. Het is een genie, niet meer niet minder.
Tegen Bra of Chi zal het wel moeten...quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef minutenman het volgende:
ik wil zien hoe nederland speelt als ze hun dag hebben
Robben heeft geel gehad.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
2-0 winnen.
Geen kaarten.
Robben maakt 70 minuten en scoort.
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat zegt vanwege die ene goal. Zelfs Stekelenburg had die erin geschoten
Klus netjes geklaard, idd.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
2-0 winnen.
Bijna geen kaarten.
Inderdaad maar ik verwacht dat het dan ook wel kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen Bra of Chi zal het wel moeten...
Ik hoor niksquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, Dordrecht staat in brand. De stad huilt van blijdschap. Ik ben graag legendarisch.²
Dat geel voor Robben dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef Lonka het volgende:
Hej! Tot nu toe de eerste kwartfinale zonder arbitrair gestuntel en genante FIFA vertoningen!
Ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef Lonka het volgende:
Hej! Tot nu toe de eerste kwartfinale zonder arbitrair gestuntel en genante FIFA vertoningen!
Je slaat gewoon een ronde overquote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef Lonka het volgende:
Robben kreeg geel.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
2-0 winnen.
Geen kaarten.
ach joh die draait wel weer bij, is gewoon boos op zichzelf en baalt dat hij nooit werd aangespeeld als hij vrijstond.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef Rainesz het volgende:
Frons de Boer zal van Persie nog wel even aanspreken.
Inderdaad, niet eens blij zijn met een doelpunt omdat hij er uit moest vanwege slecht spel, stuur die man AUB naar huis.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef F.M.D. het volgende:
AUB huntelaar erin tegen eventueel brazilie, aan ego van persie heb je echt niks
Whoops, vergetenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:45 schreef Ravvie het volgende:
[..]ik hoop dat je die prachtige bal op Robben ook hebt gezien?
Laten ze dat dan zeg, ehm, vrijdag hebben? Please?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:44 schreef minutenman het volgende:
ik wil zien hoe nederland speelt als ze hun dag hebben
Dan heb jij gelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doelde meer op de mensen die al 1 hadden, maar klopt
JAA PLEEAAASSEEEEEEE!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laten ze dat dan zeg, ehm, vrijdag hebben? Please?
Dirk is ook Nederland Kampioen kabouterwerpen geweest zie ik.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk is ook Nederland Kampioen kabouterwerpen geweest zie ik.
NK Cabauter werpenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nieuwe sport? sneijder sjouwen?
Dwergwerpenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk is ook Nederland Kampioen kabouterwerpen geweest zie ik.
Variatie op dwergwerpen?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nieuwe sport? sneijder sjouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |