heb de linkjes van crv getyptquote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Waar haal je die altijd vandaan crv en c_a.
Censuurquote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
803 Teletekst ma 28 jun
**********FIFA:herhalingen censureren
**De FIFA gaat discutabele spelmomenten
tijdens de wedstrijd niet meer herhalen
op de grote schermen in de stadions.
Bij de onterecht toegekende 1-0 van de
Argentijnen,maakten de beelden op het
scherm in het stadion bij de Mexicanen
emoties los omdat duidelijk te zien was
dat Tévez een meter buitenspel stond.
Kort na het rustsignaal volgde er als
gevolg van die beslissing een opstootje
tussen spelers,begeleiders en arbiters.
"Dit mag niet meer gebeuren",aldus een
woordvoerder van de FIFA."Herhalingen
mogen nog wel worden getoond maar niet
als het een controversiële beslissing
betreft."
volgende nieuws sport wk voetbal
Oja.quote:
Mag ik spugen? Ja dat mag ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit mag niet meer gebeuren",aldus een
woordvoerder van de FIFA."Herhalingen
mogen nog wel worden getoond maar niet
als het een controversiële beslissing
betreft.
Ja maar dan moet je als FIFA god toegeven dat je wel eens ongelijk kan hebben wat betreft bepaalde technische apparatuurquote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik spugen? Ja dat mag ik.
Nee, 'dit mag niet meer gebeuren', tuurlijk niet, het zou toch zo zijn dat je voor moeilijke beslissingen komt te staan vanwege het herhalen van momenten die doen bewijzen dat de scheidsrechter verkeerd heeft gefloten. Nee, alles in het belang van de FIFA-eer, vooral niet in het belang van de sport denken, waarom zou je.![]()
Struisvogel-elite.
Ik ga altijd aan de race van chiliquote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Na mayo en satesaus vind ik chili het lekkerste om bij mijn eten te doen dus ik ben voor Chili. Al kan ik door Brazilie mijn bikini aan. Dilemma's.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Beetje googlen op smiley en een additionele tex en dan kleine beeldjes zoeken en foraquote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Waar haal je die altijd vandaan crv en c_a.
Da's het hele probleem, ik denk niet dat ze het aandurven om ergens hun ongelijk in toe te geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je als FIFA god toegeven dat je wel eens ongelijk kan hebben wat betreft bepaalde technische apparatuur
Preciesquote:Op maandag 28 juni 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het hele probleem, ik denk niet dat ze het aandurven om ergens hun ongelijk in toe te geven.
die bejaardensoos leeft nog met t idee dat ze altijd gelijk hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het hele probleem, ik denk niet dat ze het aandurven om ergens hun ongelijk in toe te geven.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |