ik gun brazilie niets dus ik ben pro chiliquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef Cee het volgende:
Voor wie zijn we? Ik ben voor Chili aan m'n willy.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat jij dacht dat ik dat bedoelde dus verontschuldigde ik me al terwijl jij het nog niet dacht. Wacht ik snap het zelf niet meer.
zie je wel die dingen geven gewoon teveel verwarringquote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat jij dacht dat ik dat bedoelde dus verontschuldigde ik me al terwijl jij het nog niet dacht. Wacht ik snap het zelf niet meer.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hun brazilie niets dus ik ben pro chili
Praten over sletten is idd verwarrend.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
zie je wel die dingen geven gewoon teveel verwarring
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
zolang er maar geen link is met feyenoord of ajax, zijn we t wel eens over voetbal geloof ik
praten met een slet vaak ookquote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Praten over sletten is idd verwarrend.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Na mayo en satesaus vind ik chili het lekkerste om bij mijn eten te doen dus ik ben voor Chili. Al kan ik door Brazilie mijn bikini aan. Dilemma's.
bikini kan door het eiland bikini toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Na mayo en satesaus vind ik chili het lekkerste om bij mijn eten te doen dus ik ben voor Chili. Al kan ik door Brazilie mijn bikini aan. Dilemma's.
Nee ik heb het over the Brazilian Wax.quote:
ah k. die heb je idd wel aan hen te dankenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb het over the Brazilian Wax.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wij ookquote:Op maandag 28 juni 2010 20:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. die heb je idd wel aan hen te danken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |