De vorige keer gooide je me een plaats naar benedenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Sta ik je te backuppen, krijg je stank voor dank
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
Cee? ik hoop dat allusa goed gaatt met juh kindjuh vindtt het zo fij ndat je zwangur bent!1!!!! laf laf[ afbeelding ]
Maar dat was terecht, men had vergeten de lijst te sorteren op alfabetquote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
De vorige keer gooide je me een plaats naar beneden
Hoe kom jij aan die i hate penises smilie? Ben jij goldmember?quote:
Cee? ik hoop dat allusa goed gaatt met juh kindjuh vindtt het zo fij ndat je zwangur bent!1!!!! laf laf[ afbeelding ]
Er staat nergens dat ie op alfabet moet, da's alleen jouw regelquote:Op maandag 28 juni 2010 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
Maar dat was terecht, men had vergeten de lijst te sorteren op alfabet
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die i hate penises smilie? Ben jij goldmember?
OH GOD NEEquote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:
Staat ook nergens dat het niet moet. Is standaardquote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ie op alfabet moet, da's alleen jouw regel
Was niet echt nodig nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Alleen dan weer jammer dat ie wat betreft die liplezer TOCH even zijn gelijk moet halen en er dan achteraan zegt laten we het verder vergeten.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Ik vind alleen die nagelvijl smiley wel leuk op hyves
Heeft ie nu een jabulani onder der jurkjequote:
Deze doet me aan jou denkenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Ik vind alleen die nagelvijl smiley wel leuk op hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |