Nee joh, doe nie zo geak.quote:
Geleuf het niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb zin een mooie pot en een verliezend braziliequote:Op maandag 28 juni 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:ik heb zin in een lang voetbalavondje
dus verlenging en penalty's
Weet je wat ik heel, heel erg vind? Ik zag pas geleden een borstvoedingsmiley op Hyves. "Oww oww wat leuk je bent zwanger geniet er maar van voor je het weet is het voorbij. [borstvoedingsmiley]"quote:Op maandag 28 juni 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Neuh, maar kan het wel zijnquote:
Ja verliezen na strafschoppenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb zin een mooie pot en een verliezend brazilie
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat ik heel, heel erg vind? Ik zag pas geleden een borstvoedingsmiley op Hyves. "Oww oww wat leuk je bent zwanger geniet er maar van voor je het weet is het voorbij. [borstvoedingsmiley]"
lijkt wel wat, en dan wel 3-3 naar de reguliere speeltijd, 5-5 na verlenging, en 14-13 penalties...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb zin in een lang voetbalavondje
dus verlenging en penalty's
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat ik heel, heel erg vind? Ik zag pas geleden een borstvoedingsmiley op Hyves. "Oww oww wat leuk je bent zwanger geniet er maar van voor je het weet is het voorbij. [borstvoedingsmiley]"
KCHHHHHHHHHHHHHquote:
Die krijg ik altijd van mijn oudstequote:Op maandag 28 juni 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja...
Krabbels met een overdosis achterlijk smileys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |