Ok, kom je 15 juli ook op mijn date met Ayca dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
Debiel, wat een pure liefde weer
Graag met döner, groente en saus, rustig met de sambal
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh wat kan ik nog meer niet dan ? Is dit een wedstrijdje waar ik niets van weet?
Nee, wacht verdomme nou even. Pfff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Wat lul jij nou weer, Tjeerd.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
Debiel, wat een pure liefde weer
Graag met döner, groente en saus, rustig met de sambal
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon oprotten zonder gedoe kun je bij deze óók al niet.
Jullie zijn toch al 16+ he, dat is toch legaal in Nederland? Ik wil wel het recht aan mijn kant hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, kom je 15 juli ook op mijn date met Ayca dan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, wacht verdomme nou even. Pfff.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja
Ja
NeeIk ben een pure Turk.
we gaan niets doen mongool.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie zijn toch al 16+ he, dat is toch legaal in Nederland? Ik wil wel het recht aan mijn kant hebben
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.
Oké, nice...quote:
Ben je lekker?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
fOkke en vanaf 00.00 niet meer posten
Ik had het niet tegen jou. Verrader.quote:
Jij hebt geen kinderen kunnen krijgen, daarom dat je zo tegen mij doet... omgquote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de meeste hebben 20 kinderen gekregen en mogen in het geitenhok wonen
You tell her, Zaggie.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Verrader.
O, je bent Marokkaans.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de meeste hebben 20 kinderen gekregen en mogen in het geitenhok wonen
Gecondoleerd met deze opmerkingquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen kunnen krijgen, daarom dat je zo tegen mij doet... omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |