Schiedam is jenever toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Schiedam klinkt alsof het kaas is, stinkt misschien een beetjuh![]()
![]()
Op zich lijkt het hier een nette buurt ja, maar ik weet wel bij wie wel en bij wie nietquote:
Good riddance.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij in de straat, ook een schietpartij geweest, man wilde zijn exvrouw doden... uiteindelijk zelf neergeschoten
schiedam is jeneverquote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar Schiedam klinkt alsof het kaas is, stinkt misschien een beetjuh![]()
![]()
Yep Kethel 1quote:
bij mij in de straat heeft Peter R een reconstructie gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij in de straat, ook een schietpartij geweest, man wilde zijn exvrouw doden... uiteindelijk zelf neergeschoten
bij mij in de buurt vielen ze bij bosjes een paar jaar terugquote:Op maandag 28 juni 2010 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij McDonalds.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
bij mij in de straat heeft Peter R een reconstructie gedaan
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag 'm eens wat het nieuwe happy-meal is?
Hier ook mijn broer zijn beste vriend toenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij in de buurt vielen ze bij bosjes een paar jaar terug
een goede vriend van me ook. niet ver bij mijn huis vandaan doorzeeft
Zodat je weer 3 x kan deze weekquote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dildo met ingebouwde lichtjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
* Naar de Mac gaat vanavondquote:
was bij mij niet eens mijn beste vriend ofzo, maar wel een goede vriend. en kom nog paar keer per week langs de plek waar hij stierf.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook mijn broer zijn beste vriend toen
Hier wel dat was overduidelijk alleen heel verhaal dus dat komt wel bij een meetquote:Op maandag 28 juni 2010 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
was bij mij niet eens mijn beste vriend ofzo, maar wel een goede vriend. en kom nog paar keer per week langs de plek waar hij stierf.
nooit opgelost. maar dat is bijna standaard
Voor jongens een cockring in de vorm van een haan, leuk gedaan.quote:
k, houd ik je aanquote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier wel dat was overduidelijk alleen heel verhaal dus dat komt wel bij een meet
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor jongens een cockring in de vorm van een haan, leuk gedaan.
Ah, ok, dan is het goedquote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor jongens een cockring in de vorm van een haan, leuk gedaan.
Ja jij mag je dildo hebben dan die jongetjes toch ook hun cockring. Zo'n kind gun je toch een cockring.quote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja jij mag je dildo hebben dan die jongetjes toch ook hun cockring. Zo'n kind gun je toch een cockring.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en op tijdens de wedstrijden van nl de exclusieve oranje uitvoering
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Vindt alleen het haantje wel passend
maar komt die ook met lichtjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Vindt alleen het haantje wel passend
Bij elke penetratie, kukukukuuuuuuuuuuu. En om half 6 's ochtends.quote:
Vast wel, van die hele felle die dan ook nog ronddraaienquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij elke penetratie, kukukukuuuuuuuuuuu. En om half 6 's ochtends.
Ik las verkeerd en dacht dat je elke dag om half 6 wilde penetrerenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke dag hetzelfde wordt sleur hequote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las verkeerd en dacht dat je elke dag om half 6 wilde penetreren
lol, ok ik mijd e macquote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
precies, de ene dag half 6, de volgende half 7 en dan opeens om 6 uur.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, de ene dag half 6, de volgende half 7 en dan opeens om 6 uur.
moet wel beetje verrassend blijven he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |