pas de tweede helftquote:
Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
ik had een hele spectaculaire TT verwacht
Ik lurkte ja
voordeel van de kroeg waar ik ga kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik liep net naar buiten en dan loop je echt tegen een muur aan...
Ander kantoorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pas de tweede helft
10 collega's rekenen op mij en me laptop
Teamleider zit vanaf 3 uur op ander kantoor, dus niemand kan ons controleren
Het eerste wat een collega vroeg: Miran heb je wel je laptop bij jeNog geen eens een goedemorgen
Airco's zijn in Die Schweiz een beetje taboequote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, maar ik werk aan zee
Lekker zacht windje, precies goedHier binnen is het niet heet, airco enzo
Ik werk bij een bankquote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ander kantoor
Zo eentje met barkrukken zeker
ruilen? Het is heir gewoon koudquote:Op maandag 28 juni 2010 13:49 schreef crv het volgende:
[..]
Airco's zijn in Die Schweiz een beetje taboe
Het is hier echt fucking hot
kom maar op. Weet niet of je er blij van wordt. Zweet loopt door je Naad hierquote:Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ruilen? Het is heir gewoon koud
Dat zegt de mijne ook, maar ondertussen wel stiekem kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk bij een bankDus we hebben 11 kantoren
Teamleider heeft een vergadering op een ander kantoor
(Die teamleider houd niet van voetbal
)
Dus die fokken straks allemaal mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Het eerste wat een collega vroeg: Miran heb je wel je laptop bij jeNog geen eens een goedemorgen
ik ben een koukleun, dus alle warmte is welkomquote:Op maandag 28 juni 2010 13:56 schreef crv het volgende:
[..]
kom maar op. Weet niet of je er blij van wordt. Zweet loopt door je Naad hier
da's nog steeds een lekker nummerquote:Op maandag 28 juni 2010 13:55 schreef crv het volgende:
Om in de stemming te komen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja daar hebben we nog steeds last vanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker 1 van de leukste.... weet nog dat we helemaal los gingen in Basel
Das niet best. Neem aan dat je niet direct doorgaat tochquote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Net bij de huisarts geweest. Heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis. Hij's bang dat ik een gebroken rib heb. Het zou me ook niks verbazen, zo'n pijn doet het.
Nee met de trein lukt me niet. Een oom rijdt me morgenochtend naar Den Bosch.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:19 schreef crv het volgende:
[..]
Das niet best. Neem aan dat je niet direct doorgaat toch [ afbeelding ]
He he, dat werd tijd. Nou hop, de pits in en fixen die hapquote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Net bij de huisarts geweest. Heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis. Hij's bang dat ik een gebroken rib heb. Het zou me ook niks verbazen, zo'n pijn doet het.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als het topic dicht is kunnen we 'm verloten
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |