Omeprazol... daar werd ik zo misselijk vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik dacht daar ook al aanHoewel ik met mijn maagverkleining ook uit moet kijken, maar ik slik nu ook Omeprazol dus ik durf het er wel op te wagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet normaal
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Oh bah, enne?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef Rewimo het volgende:
&%#!&_(&!#$_!^@$(*^!%_)*(#%&+!#*%^+#!*)
Zo. Dat moest er even uit
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik baal ervan dat ik al 4 maanden ziek ben en er maar geen schot in zitKan de slaapkamer wel uittekenen, ben afhankelijk van anderen en ik kan niks leuks doen met man en kind
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik baal ervan dat ik al 4 maanden ziek ben en er maar geen schot in zitKan de slaapkamer wel uittekenen, ben afhankelijk van anderen en ik kan niks leuks doen met man en kind
mja, erg he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Rewimo het volgende:
O, dat is ook waardeloos johAls je bang bent dat je moet, dan moet je ook prompt. Een soort Wet van Murphy
Heel erg kut is het, weet precies wat je bedoelt. Stomme vicieuze cirkel. Ik heb er altijd een stuk minder last van als ik ontspannen en op m'n gemak ben, maar ja, dat is nu juist zo moeilijk als je die stress hebt om steeds te moeten gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, erg he?
en ik kan het niet doorbreken, kut is dat
beuhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
AAAARG ik moet een sigmoscopie.volgende week
Godverdomme
Ik heb wel gezegd dat ze de boom in kan met dr clean prep / moviprep en dat ze maar wat anders gaan verzinnenquote:
Een sigmoïdoscopie is een scopie van het laatste stukje dikke darm, als je geluk hebt kom je er vanaf met enkel een klysma... Sterkte!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat ze de boom in kan met dr clean prep / moviprep en dat ze maar wat anders gaan verzinnen
Ik weet alleen niet meer of sigmo nou alleen het 1ste kleine stukje van de darm was, of vet diep erin?
Ooh mooi! Die heb ik idd de laatste x ook gehad, met klisma en zonder roesje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een sigmoïdoscopie is een scopie van het laatste stukje dikke darm, als je geluk hebt kom je er vanaf met enkel een klysma... Sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |