Wat is dat superleuk geworden zeg!!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
KIJK nou!! http://www.petarts.nl/klant/Sam.html Wat een onwijs lief logo!! Ik moet alleen nog een van de 3 kiezen (achtergrondjes verschillen)
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Laydina het volgende:
Op een gegeven moment hadden vriendin en ik besloten dat als we een superlekker ding zouden zien, we op hem af zouden stappen Maar zijn niks tegen gekomen
Wat zijn ze gaaf geworden!!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
KIJK nou!! http://www.petarts.nl/klant/Sam.html Wat een onwijs lief logo!! Ik moet alleen nog een van de 3 kiezen (achtergrondjes verschillen)
Jij was die mega-Japanner die zijn hele reis naar Parkpop thuis pas wilde beleven en dus continu achter bijbehorend formaat camera verscholen zat?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik liep er gewoon de hele dag rond
Die 2equote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar welke moet ik nou kiezen?? Ik vind denk ik de 1e het mooiste, maar ik twijfel nog een beetje.. vind de letters van de 2e ook erg leuk namelijk!!
Nouquote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was die mega-Japanner die zijn hele reis naar Parkpop thuis pas wilde beleven en dus continu achter bijbehorend formaat camera verscholen zat?
Ja die is wel leuk, maar ik vind het achtergrondje een beetje flets..quote:
Kan je dan niet vragen of je het eerste logo mag maar met de letters van de tweede?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja die is wel leuk, maar ik vind het achtergrondje een beetje flets..
en mijquote:Op maandag 28 juni 2010 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NouIk had eigenlijk weinig zin
Dus ik heb vooral niet gefotografeerd
Alleen hetgene waar ik voor was ingedeeld
![]()
2 is net even wat stoerderquote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar welke moet ik nou kiezen?? Ik vind denk ik de 1e het mooiste, maar ik twijfel nog een beetje.. vind de letters van de 2e ook erg leuk namelijk!!
Nou, ik denk dat ik ga vragen om het 2e logo, maar met het kleurtje van 1. Denk dat ik hem dan het tofste vindquote:Op maandag 28 juni 2010 12:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Kan je dan niet vragen of je het eerste logo mag maar met de letters van de tweede?
kunnen ze makkelijk voor je regelen hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik ga vragen om het 2e logo, maar met het kleurtje van 1. Denk dat ik hem dan het tofste vind
Ja dat lijkt mij ook wel het leukstequote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik ga vragen om het 2e logo, maar met het kleurtje van 1. Denk dat ik hem dan het tofste vind
Dat kan ook jaquote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog..quote:Op maandag 28 juni 2010 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
2 is net even wat stoerderEigenlijk moet achter zijn koppie dan het donkere van 3
![]()
Niet doen! Je hebt hem gewoon binnenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe onzekerheid sucks nu zit ik te denken straks heb ik toch ergens nog iets waardoor mn bachelor nog niet binnen is ofzo
doe es niet zo mafquote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe onzekerheid sucks nu zit ik te denken straks heb ik toch ergens nog iets waardoor mn bachelor nog niet binnen is ofzo
Hehe, ik vind donkerblauw het mooiste erbij, net even wat krachtiger.quote:
lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
Ik ga even boodschappies doen en nog wat andere troep kopen
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaan we jou dat mini biertje laten drinken![]()
Ik vraag of het logo van 3 met de letters van 2 kan. En ik ga niet de roze voerbak bestellen (mint was op) dus ik wacht nog even wat ze daar voor alternatieven voor krijgen binnenkort. Iig 2 snoeppotten (1 voor ons, 1 voor opa en oma als cadeautje)quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, ik vind donkerblauw het mooiste erbij, net even wat krachtiger.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]goed gedaan meid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer gaan we jou dat mini biertje laten drinken
nee nog niet, bel die vanavond![]()
nou idd heel leukquote:Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk he!! Vind dat zo gaaf dat ze het helemaal personaliseren!!
Jaquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nee joh, dat was ik gewoonquote:Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar ik kwam thuis tot de conclusie dat jouw foto's er wel een tikkie onscherp uitzien allemaal
Ik geloof niet dat ik gister een fotografische topdag had
durf te wedden dat ze mega trots op je zullen zijn.... je bachelor halen is trouwens wel iets waar je trots op mag zijn!quote:
quote:
Misschien moet je je eens op je vak concentreren als je er bentquote:Op maandag 28 juni 2010 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar ik kwam thuis tot de conclusie dat jouw foto's er wel een tikkie onscherp uitzien allemaal
Ik geloof niet dat ik gister een fotografische topdag had
Nee hoor...dat was jij nietquote:Op maandag 28 juni 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, dat was ik gewoon![]()
het is altijd erg moeilijk om foto's te maken als mensen snel bewegen.. foto's van jou zagen er op 1e gezicht nog goed uit hoor
en met beide handen met fotograferen bezig zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens op je vak concentreren als je er bent![]()
(wel een beetje een schande trouwens, in daglicht nog onscherpe foto's schieten)
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
durf te wedden dat ze mega trots op je zullen zijn.... je bachelor halen is trouwens wel iets waar je trots op mag zijn!
Die worden vast ook heel leuk!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cool
Ik ga eens kijken of ik binnenkort niet een leuke foto heb van mijn twee donderstenen
dat komt omdat je zo heel geleidelijk naar dat niveau bent gegroeid. Vergelijk eens werk uit jaar een met je scriptie en zie het verschilquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch ben ik niet heel trots ofzomja
Komt nog wel als je het papiertje ook daadwerkelijk binnen hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook vrij normaal toen ik afgestudeerd was, maar mijn ouders waren toen wel echt oprecht trots op me. Dat vond ik best bijzonder.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat komt omdat je zo heel geleidelijk naar dat niveau bent gegroeid. Vergelijk eens werk uit jaar een met je scriptie en zie het verschil
hoezo? omdat je meer dan enkel studeren doet?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch heb ik t idee dat ik nog steeds een van de dommeren ben op de opleiding..
ja idd hoezo? en dan mag je je helemaal trots voelen dat je als 'dommerd' het maar mooi ook gehaald hebtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoezo? omdat je meer dan enkel studeren doet?
same here, al was ik al blij dat me ouders niet gingen rellen bij de uitreikingquote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook vrij normaal toen ik afgestudeerd was, maar mijn ouders waren toen wel echt oprecht trots op me. Dat vond ik best bijzonder.
Ik heb vooral het idee dat je eens een beetje aan je zelfvertrouwen moet werkenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel intelligent genoeg.. en trouwens, heb je als je werkt echt geen last van hoor. niet zo naar anderen kijken. jij hebt het gehaald, jij mag trots zijn.. klaarquote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee gewoon, ik ben van mening dat ik ng steeds niet tussen de andere studenten pas qua intelligentie enzo
hoezo dat?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
same here, al was ik al blij dat me ouders niet gingen rellen bij de uitreiking
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens op je vak concentreren als je er bent![]()
(wel een beetje een schande trouwens, in daglicht nog onscherpe foto's schieten)
Het was gewoon te makkelijk voor jequote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk weet het
Maar het is net werk he
Je hebt dingen die je liggen en dingen die je niet liggen
Dit was duidelijk zo'n voorbeeldje van iets wat me niet lag
bij mijn uitreiking kreeg ik nog een dubbele fles la chouffequote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mn diploma afhalen, geen zin in uitreiking, tussen al die hoge piefjes en kijkend naar andere afgestudeerden die ik niet ken, bovendien moet ik dan wachten tot oktober en daar heb ik geen zin in
Ik geef je gelijk, vond er ook weinig aan verder.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga mn diploma afhalen, geen zin in uitreiking, tussen al die hoge piefjes en kijkend naar andere afgestudeerden die ik niet ken, bovendien moet ik dan wachten tot oktober en daar heb ik geen zin in
Neequote:
Ik vind concerten bij daglicht sowieso niet inspirerend om foto's te schieten. Vooral omdat het licht zo saai is.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeHet was totaal niet inspirerend
Geen mooi licht, hoog podium tov bijna op grond niveau staan om te fotograferen dus veel PA systemen in beeld, geen toffe artiesten (soms heb je wel dat de muziek je pakt en dat je daardoor getriggerd wordt), veeeeeeeeeeel te veel ruimte op het podium dus geen mooie samen-muziek-maken-foto's etc.
zei ik tochquote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Mama net op msn dus even verteld werd meteen gebeldhelemaal trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je buurmanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet niet waar (of vooral met wie) ik voetbal moet kijken
je bent altijd welkom hoor... daarna sushi?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet niet waar (of vooral met wie) ik voetbal moet kijken
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je bent altijd welkom hoor... daarna sushi?
ga ik speciaal voor jou gewoon uurtje eerder weg... (als je met de trein komt.. station bijlmer en dan klein stukje met de metro, maar zelf kom ik ook langs bijlmer dus dan kan ik je daar vast wel vinden)quote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar moet ik zijn dan? en moet je niet werken?
over 2 weken echte sushiquote:Op maandag 28 juni 2010 12:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je bent altijd welkom hoor... daarna sushi?
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga ik speciaal voor jou gewoon uurtje eerder weg... (als je met de trein komt.. station bijlmer en dan klein stukje met de metro, maar zelf kom ik ook langs bijlmer dus dan kan ik je daar vast wel vinden)
Maar we hebben jou dan niet meer gezienquote:Op maandag 28 juni 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En ik liep er gewoon de hele dag rond
moet jij deze week nog in Duitsland zijn? Zal wel een vrolijke stemming heersen.. alhoewel als nederland verliest heute abond, dan zal je wel worden uitgelachenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en toch lijkt t me niet zo gezelligbel nog wat mensen hier op
Ownee, denk dat ik eerst ga kijken of flatboy er is.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef Laydina het volgende:
Owja ergens voetbal kijken.. eens bellen naar vriend.
Moet er trouwens wel een uur verlof voor inschieten
denk vandaag nietquote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een hotelbar is rond 16uur s middags vast uitgestorven
morgenochtend zit ik weer in het vliegtuigquote:Op maandag 28 juni 2010 12:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet jij deze week nog in Duitsland zijn? Zal wel een vrolijke stemming heersen.. alhoewel als nederland verliest heute abond, dan zal je wel worden uitgelachen
wie gaat het worden?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ownee, denk dat ik eerst ga kijken of flatboy er is.
Ownee, die was dan nog terug van z'n werk. toch maar even bellen dan naar vriend.
ja maar.....ja maar.... Jij hoeft t veld toch niet op? ...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik ben toch weer een beetje zenuwachtig aan het worden. Neem me al jaren voor me niet zo druk te maken om een voetbalwedstrijdje, maar het lukt nog niet helemaal.
Dat werd toch wel duidelijk uit het verhaal?quote:
Daarom juistquote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja maar.....ja maar.... Jij hoeft t veld toch niet op? ...
Damnquote:Op maandag 28 juni 2010 12:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar we hebben jou dan niet meer gezien![]()
It's sad, i knowquote:
Na al die wedstrijden ben k eigenlijk niet anders gewend van jou en Golferquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EEN 5.5
BACHELOR IN THE POCKET....
Haha nee, dat is allemaal verleden tijd nuquote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnIk had langs moeten komen
Kunnen we dat niet alsnog even doen?
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeHet was totaal niet inspirerend
Geen mooi licht, hoog podium tov bijna op grond niveau staan om te fotograferen dus veel PA systemen in beeld, geen toffe artiesten (soms heb je wel dat de muziek je pakt en dat je daardoor getriggerd wordt), veeeeeeeeeeel te veel ruimte op het podium dus geen mooie samen-muziek-maken-foto's etc.
Je wil me gewoon niet hequote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha nee, dat is allemaal verleden tijd nu
quote:
ach een uur verlof is niksquote:Op maandag 28 juni 2010 12:54 schreef Laydina het volgende:
Owja ergens voetbal kijken.. eens bellen naar vriend.
Moet er trouwens wel een uur verlof voor inschieten
Maar als je mij in je leven hebt, heb je gewoon geen andere man meer nodig hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is het niet, ben gewoon niet toe aan nog een man in mijn leven
Die duitse vriendin ken jij helemaal niet .. dat is een andere dan die lekkere chickquote:Op maandag 28 juni 2010 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar als je mij in je leven hebt, heb je gewoon geen andere man meer nodig hoorEn je duitse vriendin kan gewoon meedoen
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bij jou heb ik iig je hele optreden uitgediend
Bij de andere artiesten niet
ben waarschijnlijk te druk met werken om te kijken. moet morgen weer naar Duitslandquote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat werd toch wel duidelijk uit het verhaal?Maar vriend neemt niet op, dus heb ik weer niks aan
en flatboy had al gezegd tegen een maat van hem dat hij dan nog onderweg zou zijn![]()
Hoezo, toen je bij ons was zat ik relaxter te kijken dan ooit eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na al die wedstrijden ben k eigenlijk niet anders gewend van jou en Golfer
je bent gewoon nog erger dan Braam jijquote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is het niet, ben gewoon niet toe aan nog een man in mijn leven
moet je nagaan hoe erg je anders bent danquote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo, toen je bij ons was zat ik relaxter te kijken dan ooit eigenlijk.
Oh...okquote:Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die duitse vriendin ken jij helemaal niet .. dat is een andere dan die lekkere chick
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
diploma aangevraagdniet alle resultaten hoeven daarvoor al verwerkt te zijn dus ja
Ik heb mijn broer als referentiekader, dus ik vind het bij mij reuze meevallenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe erg je anders bent dan
Ik lees ook de SC af en toe hequote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo, toen je bij ons was zat ik relaxter te kijken dan ooit eigenlijk.
wat ben jij wild bezig zegquote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...okNou die lekkere chick mag ook mee doen
Hoezo ben ik erg dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je bent gewoon nog erger dan Braam jij
Zonnesteek opgelopen gisteren, gewoon een beetje negeren lijkt me het bestequote:
quote:
Ik ben niet ergquote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hoezo ben ik erg dan?P is nog erger dan Braam.. ik niet
Wil jij wel eens je commentaar voor je houdenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen gisteren, gewoon een beetje negeren lijkt me het beste
P gaat helemaal los.quote:
Ik heb een keer een zonnesteek opgelopen, daar werd ik bepaald niet wild vanquote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zonnesteek opgelopen gisteren, gewoon een beetje negeren lijkt me het beste
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een zonnesteek opgelopen, daar werd ik bepaald niet wild van![]()
Mijn god, ben nog nooit zo beroerd geweest volgens mij.
Maar dat is het beste moment om te stokenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat is het beste moment om te stoken.
schattig?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ook de breakdance area was schattig. van die jochies van ca 10 aan het breakdancen
begin bijna richting uw leeftijd te gaan, mevrouw. Hoe bevalt het eigenlijk om de pensioengerechtige leeftijd te hebben?quote:
Stiekem ga je golfer vanavond die azijn voeren hequote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij gebruikt een bepaald soort balsamico-azijn.... ik heb zo mijn twijfels.......
Ik zie geen smileys in T.O. maar het moet zoiets zijn :quote:Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Stiekem ga je golfer vanavond die azijn voeren heGeef het nou maar gewoon toe
Als ik het niet dachtquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie geen smileys in T.O. maar het moet zoiets zijn :
wij zijn niet leuk genoeg voor DHquote:Op maandag 28 juni 2010 14:16 schreef Aure het volgende:
DH! Jij was gewoon op parkpop! En dan kom je niet even gezellig kletsen met ons
Hoorde ik hier ook al, ik moet zo naar buiten en ga volgens mij een enorm klap voor mijn harses krijgen als ik de hitte inloop.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
ben ik weer.. damn wat is het warrum!!
Kon er ff niet vandoor (en lag uitgeteld op mijn kleedjequote:Op maandag 28 juni 2010 14:16 schreef Aure het volgende:
DH! Jij was gewoon op parkpop! En dan kom je niet even gezellig kletsen met ons
dat zal het zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wij zijn niet leuk genoeg voor DH
When hell freezes over D_H, when hell freezes over.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
When hell freezes over D_H, when hell freezes over.
Robben op links? Is dat handig, als hij het hele seizoen op rechts heeft gespeeld? Of gaan ze af en toe wisselen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
Steek, vdWIel, Sjonnie, Mathijsen, Gio, De Jong, Bommel, Robben, Wes, Dirkie en Persie dus.
ik ben er niet zo creatief mee hoor, maar vind dit altijd lekker er door:quote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:
Liebchens, even zwischen durch: iemand een lekker recept voor couscoussalade?
volgens zo'n apparaat ben ik 1 Kg aangekomen.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb mezelf op een nieuwe weegschaal getrakteerd.![]()
[ afbeelding ]
Incl. onbetrouwbare body fat / body water / muscle mass meter.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef borisz het volgende:
Kuyt op links, Robben op rechts aldus de televaag.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef z80 het volgende:
[..]
volgens zo'n apparaat ben ik 1 Kg aangekomen.
maar is het vet% ruim 1% gedaald, wat volgens mijn broeksriem wel kan kloppen.
sterktequote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef z80 het volgende:
zin in een water ijsje.
worden die krengen in Nederland niet meer los verkocht.![]()
straks thuis in Duitsland even langs een supermarkt.
en ik wil een tropenrooster, het is hier niet te harden.
het is al over de 30 Graden, en het wordt nog warmer.
een WEEGSCHAAL als CADEAU voor jezelf?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
JAzeker. Heb hem niet in cadeaupapier laten inpakken heur.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een WEEGSCHAAL als CADEAU voor jezelf?
Die 1 kg eraf is waarschijnlijk water die je eruit verdampt / gezweet hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit altijd tussen 2 gewichten die 4 kg verschillen haha. na 10 maanden niet gedanst te hebben 2 kg erbij, na vrijdag 1 optreden gelijk 1 kg eraf
Wij hebben dat ookquote:Op maandag 28 juni 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
ah ja kan best. heb alleen veel bijgedronken, vooral gister en het is er nog steeds vanaf. ik vind dat altijd zo gek; van water afvallen..quote:Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die 1 kg eraf is waarschijnlijk water die je eruit verdampt / gezweet hebt.Bij normaal drinken vul je dat weer bij.
meer zout eten, houdt vocht vastquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
ze zeggen toch dat mensen voor 70% uit water bestaan? Volgens de meting vanmorgen is dat bij mij een kleine 50%
yeps, van het weekend weer 400gr minder dan vorige keer op de weegschaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik het wel mee eens, het gaat me idd meer om relatieve veranderingen van het cijfer dan dat ik echt geloof dat ik in absolute waarden 18% lichaamsvet heb ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben dat ookMaar ik denk dat het vetpercentage wel betrouwbaar onbetrouwbaar is, dus dat als deze weegschaal duidelijk laat zien dat het een aantal procentpunten is gedaald, dat er dan ook wel daadwerkelijk iets gebeurd is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Body_waterquote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
ze zeggen toch dat mensen voor 70% uit water bestaan? Volgens de meting vanmorgen is dat bij mij een kleine 50%
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
zo ik begin nu mn slaaptekort te voelen. lig gewoon met mn hoofd op het bureau![]()
trouwens als lunch een Johma panini uit de super gehaald met gesmolten kaas, kipfilet en pesto.. was echt lekker
Ow dan is het wel oke dus. Dat mens zei: beetje hoog, dus meer gaan drinkenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
50-60% is een betere schattingMaar ik hoor die 70% wel vaker ja. Schijnt voor babies te kloppen.
Weer terug naar de 8% lichaamsvetquote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, het gaat me idd meer om relatieve veranderingen van het cijfer dan dat ik echt geloof dat ik in absolute waarden 18% lichaamsvet heb ofzo.De relatieve veranderingen lijken wel consequent te verlopen met wat de spiegel zegt, heb ik de indruk uit reviews.
Volgens mij kan het, als je een beetje normaal drinkt en eet, nooit meer dan 2 kg +/- schelen met de dag ervoor. Stel dat je 60 kg weegt, dan is dat 3%. Dus een dagelijkse fluctuatie binnen 3% +/- lijkt me redelijk om vanuit te gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow dan is het wel oke dus. Dat mens zei: beetje hoog, dus meer gaan drinkenIk dacht: laat maar zitten
En mijn vet% is wel gedaald, maar niet zo heel veel ivm eerder. Achja we zullen zien. Tis nog steeds veels te hoog
Uit betrouwbare bron heb ik eerder vernomen dat je een aardig bierbuikje had / hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weer terug naar de 8% lichaamsvet
gaat alleen nog wel ff duren
Ja, ik denk dat alle normale Chinese afhaal/restaurants gewoon vetsin gebruiken. Ik heb ook een potje thuis staan, en soms als ik gasten krijg mep ik er een scheut van in welk hartig gerecht ik ook aan het maken ben. Complimentenvanger.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; zit er vetsin in de Chinese bami en nasi?
Uhm waarom vertel je dit?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij kan het, als je een beetje normaal drinkt en eet, nooit meer dan 2 kg +/- schelen met de dag ervoor. Stel dat je 60 kg weegt, dan is dat 3%. Dus een dagelijkse fluctuatie binnen 3% +/- lijkt me redelijk om vanuit te gaan.
Ik weet niet of het onlogisch is, dat je lichaam meer vocht probeert vast te houden in periode van droogte.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Uhm waarom vertel je dit?
Ze zegt onlogica ivm dat het te hoog is en dat ik dus maar meer moet drinken![]()
Verder niks over dagelijks haalbaar of niet
onlaogisch omdat ze zegt: het is te hoog de waardequote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onlogisch is, dat je lichaam meer vocht probeert vast te houden in periode van droogte.
Daarbij kan zal het dus dagelijks fluctureren.
Nee, niet indien je lichaam bij periode van te weinig drinken juist al het vocht uit voedsel/drank zoveel mogelijk probeert op te slaan en vast te houden, en dus je percentage lichaamswater verhoogt.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
onlaogisch omdat ze zegt: het is te hoog de waarde
Maar ik moet wel meer drinken.. neem aan dat meer drinken de waarde juist verhoogd
Ik moet echt af van dagelijks wegen, want ik snap er idd geen bal vanquote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet of het onlogisch is, dat je lichaam meer vocht probeert vast te houden in periode van droogte.
Daarbij kan zal het dus dagelijks fluctureren.
Ja, da's dus voornamelijk waterquote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet echt af van dagelijks wegen, want ik snap er idd geen bal vanDan weer 89,1 dan 's avonds weer 90, dan de dag erop weer 91,1 en de derde dag weer 89.5
Ik hou voor het gemak nu maar die eerste aan
Bij mij fluctueert het ook binnen een bandbreedte van zo'n 2 kilo.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet echt af van dagelijks wegen, want ik snap er idd geen bal vanDan weer 89,1 dan 's avonds weer 90, dan de dag erop weer 91,1 en de derde dag weer 89.5
Je mot er ook niet iedere dag op de weegschaal staanquote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik je aansmeer hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en P! Die filters zijn kicken!!Ga zo even met het speelgoed naar het natuurgebiedje. Sam ff laten plonzen en zelf ff spelen met het spul
Leuk, wie speelt er?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
Dag liefjes!
Ik ben lekker vroeg van het werk vertrokken en dus mooi op tijd thuis voor de wedstrijd.
Sam Querrey tegen Andy Murray.quote:
Cool, ben toch thuis, ga ook maar even kijken danquote:
Ze moeten het hoofdkwartier in Noord Korea plaatsenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
FIFA schrapt doelpunt uit samenvatting
Kansloos, Fifa
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze moeten het hoofdkwartier in Noord Korea plaatsen
Don't mension the Russiansquote:Op maandag 28 juni 2010 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, hopen dat we beter spelen dan tegen de Russen twee jaar geleden
Rechts. Gaat dus net als Robben naar binnen.quote:
En hoe vind milou het zandquote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker naar het strand met Milou om daar te eten. Wat is het stil op straat
valt mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik eerder vernomen dat je een aardig bierbuikje had / hebt.![]()
memo heeft dus haar tentamen gehaaldquote:Op maandag 28 juni 2010 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook zin om even lekker naar buiten te gaan of zo, strand klinkt perfect, SoL!
MeMo! <3 Gefeliciteerd meidOf je nu trots op jezelf bent of niet, wij zijn dat wel
En er moet toch een last van je afglijden dat je dit binnen hebt!
drie weeeeeken?!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
memo heeft dus haar tentamen gehaaldDat is veel leuker dan voetbal
Isa, we gaan morgen weer en woensdag naar de waterspeeltuin
Donderdag weer naar de zee en vrijdag ga ik Milou heel erg missen voor 3 weken, ze is er nieteens met mijn verjaardag volgende week
Leukquote:Op maandag 28 juni 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
lekker naar het strand met Milou om daar te eten. Wat is het stil op straat
3 weken is erg lang ja!quote:Op maandag 28 juni 2010 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
drie weeeeeken?!Och arme, ik heb nu al medelijden met je
Da's lang man! (maar erm, dat hoef ik er niet in te wrijven, dat weet je zelf ook wel)
Waterspeeltuin: geef!Klinkt zalig.
quote:
En Van der Wiel is vandaag ook dramatisch. Zet Boula daar maar weer neer.quote:
Als er ruimte komt kun je beter Wiel hebben, die idd tot nu toe niet best is vandaag, tegen Brazilië vind ik Boulah wel een optie.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En Van der Wiel is vandaag ook dramatisch. Zet Boula daar maar weer neer.
ik snap echt niet wat je in Van Persie ziet. Hij is gewoon geen spits. Staat niet waar hij moet staan en hij schiet te vaak compleet naast. Hij kan beter iets erachter gezet worden en Huntelaar op zijn plek. Die heeft laten zien dat hij wel n echte spits is en op t juiste moment op de juiste plek staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Want? Heeft geen zin zolang er geen ballen voorkomen. Wachten tot laatste 20 minuten, dan Huntelaar.
Let maar eens wat beter op v Persie, dan snap je het wel. Hij duikt steeds erg goed in de ruimtes, alleen de aanvoer is dramatisch en de buitenspelers nemen te weinig zijn postie over.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat je in Van Persie ziet. Hij is gewoon geen spits. Staat niet waar hij moet staan en hij schiet te vaak compleet naast. Hij kan beter iets erachter gezet worden en Huntelaar op zijn plek. Die heeft laten zien dat hij wel n echte spits is en op t juiste moment op de juiste plek staat.
Als Samsung daar geen schil voor heeft gebouwd, is dat lastig ja...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:38 schreef LieLie het volgende:
steertje? ik kan op mijn telefoon heel slecht mijn verbindingen beheren. ik kan alleen de telefoon uitzetten, en bluetooth en wifi. bij telefoon is er geen onderscheid tussen bellen en internet. dat vind ik op vakantie zo lastig. is daar iets voor te vinden?
Nja, het is ook niet helemaal vergelijkbaar, een revalidatie op het intensieve niveau waarop een topsporter dat doet is voor een normaal mens niet haalbaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
PI voetballetjes
Oh, Steer, ik ben het overigens helemaal met je eens dat ik ook niet begrijp hoe voetballers zo snel weer kunnen spelen (laten we het maar geen herstellen noemen) na een ernstige blessureGeen arts zou dat aanraden met oog op grote problemen in de toekomst, maar voetballers doen het en masse.
Zou die arts (is het een arts? Ik bedoel die 70-jarige kwakzalver die Robben behandeld heeftquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
PI voetballetjes
Oh, Steer, ik ben het overigens helemaal met je eens dat ik ook niet begrijp hoe voetballers zo snel weer kunnen spelen (laten we het maar geen herstellen noemen) na een ernstige blessureGeen arts zou dat aanraden met oog op grote problemen in de toekomst, maar voetballers doen het en masse.
Ja, maar bij een niet topsporter niet, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar bij Robben werkt het blijkbaar - al zie je wel dat hij echt niet op 100% speelt.
Samsung is wel meer dingen vergetenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Samsung daar geen schil voor heeft gebouwd, is dat lastig ja...
Je kunt het programma'tje NoData.cab gebruiken:
http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/
http://www.4shared.com/file/34306709/f45622d6/NoData.html (zonder registratie downloaden)
.cab-bestandje via Activesync naar je toestel kopieren, dan via Verkenner op je toestel het .cab-bestandje aanklikken. Dan installeert het. Vervolgens naar dat programma gaan en aangeven welke dataverbinding je wilt uitschakelen.
Maar da's het punt juist: hij herstelt op basis van dat *extra* belasting het herstel voorspoedigt, wat indruist tegen de algemene notie dat je rust moet houden. Aangezien het blijkbaar werkt, moet de wetenschap op dat gebied wellicht nog meer bekijken hoe het precies zit.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, het is ook niet helemaal vergelijkbaar, een revalidatie op het intensieve niveau waarop een topsporter dat doet is voor een normaal mens niet haalbaar.
succes! t zal warm zijn erin.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik ga kijken of ik een trein kan vinden
appeltje, eitje, werkt, danku.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als Samsung daar geen schil voor heeft gebouwd, is dat lastig ja...
Je kunt het programma'tje NoData.cab gebruiken:
http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/
http://www.4shared.com/file/34306709/f45622d6/NoData.html (zonder registratie downloaden)
.cab-bestandje via Activesync naar je toestel kopieren, dan via Verkenner op je toestel het .cab-bestandje aanklikken. Dan installeert het. Vervolgens naar dat programma gaan en aangeven welke dataverbinding je wilt uitschakelen.
strandtent lijkt me heerlijk met zo'n groot schermquote:Op maandag 28 juni 2010 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
scheveningen is echt meer dan rustigBehalve de strandtenten dan, wij zijn echt bijna de enigen zonder voetballeven
oh ja, is makkelijker natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
appeltje, eitje, werkt, danku.
heb m trouwens gewoon naar m'n telefoon gedownload? vraagt ie meteen openen of opslaan en gaat ie installeren.
Pfoe. Dat was close.quote:
ben je echt niet zo slim?quote:Op maandag 28 juni 2010 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
strandtent lijkt me heerlijk met zo'n groot scherm
BH uitdoenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n meisjes hebben t ook warmarme beestjes
als deze wissel van Robben maar niet dezelfde consequenties krijgt als toen onder dick advocaat hahaquote:
idd ik ben heel dom en was vroeger blond. Nu tevree? Ik weet dat je er niet van houdt, ik zei alleen dat ik dat wel leuk vindquote:
jaaa tof he?quote:
Terechte wissel. Persie raakt niks.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa tof he?Van Persie boos dat ie eruit moet. Volgens bedreigt hij de coaches ofzo hehe
Daar zijn ze idd te groot voorquote:Op maandag 28 juni 2010 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik noem mn tieten toch geen beestjes
u zei??quote:Op maandag 28 juni 2010 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat we heel blij mogen zijn met 1-0
Man of teh match deze keer maar Robben of Steek, alhoewel Bommel weer de beste man was.
Goede assist van Dirkie. Ik denk dat deze goal voor Gertrude isquote:
hehe spoiled the surprisequote:Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Via www.nos.nl loopt de wedstrijd wat achter, dus ik hoorde eerst de buurt juichen en toen pas de goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |