Dat is natuurlijk niet perse zo het geval. Maar het wordt gepresenteerd als een of andere doorbraak terwijl een distributiedeal echt niks boeiends is, tenzij er een bepaalde levering aan vast, wat volgens mij niet het geval is (maar het niet al die persberichten gelezen)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
dat wil nog niets zeggen nee, maar zonder deze deals weet je zeker dat er geen omzet komt!
lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef jaco het volgende:
De kwartaalcijfers zijn binnen !! http://biz.yahoo.com/e/100823/mcln.ob10-q.html
De omzet viel helaas wat tegen: Total revenue for the quarter ended June 30, 2010 was $131,758 compared with $354,755 for the same period in 2009, a decrease of $222,997 or 63%.
Maar het uiteindelijke verlies werd wel ingeperkt: Net loss for the three month period ended June 30, 2010, was $1,081,609, compared to $2,668,159 for the same period in 2009. Misschien dat het tij dan toch keert.
Ik vind 9 dollar uitgeven om 1 dollar te verdienen, nog wat aan de hoge kant en ik wacht nog even met instappen.
Volgens mij is Jaco sarcastischquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurd
ahquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaco sarcastisch![]()
Excuses. Ik was inderdaad sarcastisch en daar is geen bijbehorende smiley voor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaco sarcastisch![]()
De koers is momenteel $0.0040 (dus 0,4 dollarcent)quote:"We are poised and ready for a break out results in 2011 and beyond,"
Ergens kun je die gasten geen ongelijk geven zolang mensen er voor blijven betalen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Dalliance het volgende:
Het is gewoon zakkenvullen door het uitgeven van nieuwe aandelen.
haha ook leuk om te zien dat RT sindsdien nooit meer op dat niveau geweest is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik moet zelf vaak terug denken aan een oude discussie (begint na 5 postings) waarin een zekere user Matjong blind overtuigd is van de waarde van het aandeel Rood Testhouse.
Ook daar is het Drive-r en een user Macondo die proberen om hem tot zinnen te brengen. Maar hoeveel feitenmateriaal ze ook aandragen, de user Matjong wordt alleen maar fanatieker in zijn dwaling en graaft zich dieper in.
Achteraf gezien had die Matjong zijn aandelen op de hoogste koers ooit gekocht. Hij heeft sindsdien nooit meer gepost. Geruchten gaan dat hij het aandeel Rood Testhouse nog steeds loopt te promoten onder bruggen en in daklozencentra.
Beide discussies zijn een goede herinnering dat het bij beleggen belangrijk is om enthousiaste verwachtingen van het management en analisten te verifieren met feiten en historische cijfers.
je moet voor de grap een virtuele portfolio aanhouden van pennystocks en over een jaar terugkijken. Zul je zien dat de helft van de bedrijven is verdwenen of hun prijs begint met 0,000.... Of van Ticker veranderd. Dat is een goede manier om te verhullen dat ze hun enige geld verdienen met uitgeven van aandelen. Vergelijkbare nederlandse pennystocks zijn antonov, pharming en homburg die keer op keer aandelen uitgeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:34 schreef jaco het volgende:
Ik besloot het aandeel MedClean Technologies weer eens te checken en schrok me rot: de koers is nu USD 0,0021, oftewel 0,21 dollarcent hetgeen een halvering van de novemberkoers betekent.
http://finance.yahoo.com/q?s=MCLN.OB
Het gekke is dat het enige nieuws in de laatste 2 maanden positief was. Er werd een kontrakt ter waarde van $700,000 afgesloten.
Weet iemand toevallig wat de minimale ticksize van het systeem van OTCBB is ? Het aandeel kan nog 4 keer halveren, maar daarna zakt het onder de 0.0001
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |