abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83382478
Is het zo dat (als je ongesteld moet worden) eerst je vagina zich vult met afscheidingsprodukten uit de baarmoeder, en pas als dit erg veel is/ erg heftig wordt, deze afscheidingsprodukten naar buiten worden geduwd en je het dus in je onderbroek aantreft en denkt 'hee, nu ben ik ongesteld'?

Ik had vandaag namelijk voor het eerst tampons ingedaan omdat we zouden gaan zwemmen, en nou zat er aan die tampons elke keer wel bloed (beetje, niet doordrenkt of zo), maar in mijn broekje/ maandverband wat ik na die tampons maar weer gebruikte (vanaf 18u tot nu) zit nog steeds niks.
Net naar de WC geweest en nu zat er voor t eerst ff heel licht zo'n bloed-water spoortje aan het wc papier, altijd een teken dat ik ongesteld ben/ wordt (vanmorgen ook ff een vies klontje aan het wc papier gehad, heb ik normaal nooit, maar verder nog geen bloed of niks). Sorry for the details

Maar vraag me dus af of het normaal is dat het zich eerst ophoopt in je vagina en het er pas een dag later uitkomt (dus eigenlijk, als je een meisje neukt wat ongesteld moet worden maar zegt dat ze het nog niet is, kan het wel zijn dat je al in haar meuk loopt te roeren ?)
pi_83382528
ik had niet moeten klikken
pi_83382530
Mijn vriendin zegt altijd dat het loskomt na een potje flink neuken .
Als we dus neuken net voor ze ongesteld moet worden komt het denk ik wel los .
Sorry voor de details
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:22:26 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83382544
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Winner_Taco het volgende:
Mijn vriendin zegt altijd dat het loskomt na een potje flink neuken .
Als we dus neuken net voor ze ongesteld moet worden komt het denk ik wel los .
Sorry voor de details
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:23:34 #5
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_83382593
Ik vind ongeveer niks geur en erg, ook geen pics van zwaarverminkte mensen. Maar moest die beschrijving er echt bij?
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_83382630
gatverdamme, kan hier geen apart subforum voor komen ofzo?
  maandag 28 juni 2010 @ 00:24:48 #7
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83382651
Note-topic

Maar het zou best kunnen, ik heb altijd eerst 1 of 2 dagen wit spul.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Admin maandag 28 juni 2010 @ 00:25:40 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83382688
Moet dit?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_83382751
Ik dacht alles bespreekbaar was op dit forum . Opeens is iedereen geshockeerd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:27:48 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83382778
Misschien moet je je vagina eens wassen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 28 juni 2010 @ 00:29:32 #11
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83382859
ik heb opeens vet honger gekregen
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 28 juni 2010 @ 00:29:52 #12
65918 IBAZ
broeinest
pi_83382874
Ik heb de eerste maanden geen zin meer.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:30:46 #13
65918 IBAZ
broeinest
pi_83382912
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Note-topic

Maar het zou best kunnen, ik heb altijd eerst 1 of 2 dagen wit spul.
En prop je dat er eerst in, of produceer je dat zelf
pi_83383007
TS meer info graag, ik zou je graag willen helpen maar ik weet niet precies wat je bedoeld. Misschien als je het verhaal nog een keer verteld en nu met nog meer sappige details
Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 00:33:24 #15
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_83383021
Waarom klik ik hier op
:')
  maandag 28 juni 2010 @ 00:36:26 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83383124
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:30 schreef IBAZ het volgende:

[..]

En prop je dat er eerst in, of produceer je dat zelf
Ik wilde alleen maar een ontopic opmerking eronder zetten, en niet verder erop ingaan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83383155
Ik schrok trouwens ff, had dus preventief een tampon ingedaan (normaal gebruik ik nooit tampons), terwijl ik dus nog niet zichtbaar ongesteld was en ik kreeg het toch ff benauwd, dat ding was niet van zn plaats te krijgen toen ik m eruit wou halen toch maar doorgetrokken, ook al had ik het gevoel dat ik mn hele vaginawand mee naar buiten zou trekken, en toen wou ie uiteindelijk wel, maar was toch een bang dat ik mezelf helemaal kapot zou scheuren daar binnen. Is het normaal dat dit zo stroef gaat, aangezien ik nog niet echt ongesteld ben en dus nog wat 'droger' van binnen? (maarja was dus vanbinnen al wel ongesteld aangezien er bloed aanzat, of ik heb me gewoon ernstig verminkt en verwondt nu vanbinnen )
Ik zat echt te denken van 'Nou, jezus, als het altijd zo stroef gaat als er nog niet veel inzit, dan kan ik maar beter nooit aan tampons beginnen, tenzij op hele zware dagen of zo'
pi_83383287
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:37 schreef bulbjes het volgende:
Ik schrok trouwens ff, had dus preventief een tampon ingedaan (normaal gebruik ik nooit tampons), terwijl ik dus nog niet zichtbaar ongesteld was en ik kreeg het toch ff benauwd, dat ding was niet van zn plaats te krijgen toen ik m eruit wou halen toch maar doorgetrokken, ook al had ik het gevoel dat ik mn hele vaginawand mee naar buiten zou trekken, en toen wou ie uiteindelijk wel, maar was toch een bang dat ik mezelf helemaal kapot zou scheuren daar binnen. Is het normaal dat dit zo stroef gaat, aangezien ik nog niet echt ongesteld ben en dus nog wat 'droger' van binnen? (maarja was dus vanbinnen al wel ongesteld aangezien er bloed aanzat, of ik heb me gewoon ernstig verminkt en verwondt nu vanbinnen )
Ik zat echt te denken van 'Nou, jezus, als het altijd zo stroef gaat als er nog niet veel inzit, dan kan ik maar beter nooit aan tampons beginnen, tenzij op hele zware dagen of zo'
TS ik wil je bedanken voor de verdere informatie, ik zal dit mee naar achteren nemen (hihi ik zei achteren en nemen)
  maandag 28 juni 2010 @ 00:41:34 #19
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_83383321
quote:
Ik moest lachen.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_83383363
quote:
Dit gaat een gouden topic worden in de reeks, 100-redenen-waarom-je-blij-mag-zijn-als-man.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:43:06 #21
65918 IBAZ
broeinest
pi_83383375
quote:
Toen ik dit las viel ik even flauw, ik ben net weer bijgekomen.
Kun je dit soort mededelingen even onder een spoiler zetten?
pi_83383397
Ik word opgewonden van dit topic. Ga zo door, bulbjes.
pi_83383428
Damn spijt dat ik klikte gewoon
pi_83383472
quote:
Overigens pas tampons gebruiken als het zo erg is:

pi_83383505
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik had niet moeten klikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')