Die ligt de rest van zn leven aan een lening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gaat heel vaak naar de hoeren. Terwijl hij het zich echt niet kan veroorloven.![]()
En dan nog studie/uni-ontwijkend gedrag, waardoor hij nog meer schulden verwacht. Tja...
Ik snap jouw frustratie nu al een stuk beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij gaat heel vaak naar de hoeren. Terwijl hij het zich echt niet kan veroorloven.![]()
En dan nog studie/uni-ontwijkend gedrag, waardoor hij nog meer schulden verwacht. Tja...
Of als uitkeringstrekker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Clap het volgende:
[..]
Die ligt de rest van zn leven aan een lening.
Doe normaal man. Verander dat eerst eens. Ga eens LEVEN. Van 50 euro per maand rondkomen terwijl je honderden euros aan hoeren uitgeeft? Je bent niet goed snik. Dat gaat er bij mij in een week doorheen en ik moet het ook maar doen van een studenteninkomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
hee! jij weet me inkomsten niet.
nok daar nou eens mee
ik heb/had het supergoed als student.
ik heb hier eerder beloofd 6-700 euro per maand voor te gaan besteden. wat ik nog steeds kan nakomen, als ik dat wil.
moet ik wel alleen voor 50 euro per maand eten, en leven. maar daar ben ik goed in.
alleen momenteel zijn me ouders gierig bezig, omdat ze denken dat ik toch niets nodig heb, omdat ik thuis bij hun zit nu in de vakantie.
Mij PMen met zelfmoordgedachtes en dan NOG geen hulp denken nodig te hebben, is ook nogal wat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik snap jouw frustratie nu al een stuk beter.
Als ie niet uitkijkt is z'n leven geëindigd voor het echt begonnen is.
ja nu wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef Clap het volgende:
[..]
Die ligt de rest van zn leven aan een lening.
Je staat rood, dus wat boeien die inkomsten dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
hee! jij weet me inkomsten niet.
nok daar nou eens mee
ik heb/had het supergoed als student.
ik heb hier eerder beloofd 6-700 euro per maand voor te gaan besteden. wat ik nog steeds kan nakomen, als ik dat wil.
moet ik wel alleen voor 50 euro per maand eten, en leven. maar daar ben ik goed in.
alleen momenteel zijn me ouders gierig bezig, omdat ze denken dat ik toch niets nodig heb, omdat ik thuis bij hun zit nu in de vakantie.
En dit vind je allemaal prima?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja ongeloofelijk he, dat ik toch na vwo te hebben gehaald nu zo slecht typ. maar 5 jaar als halve hikki leven, en niets doen, alleen maar tv kijken, en gedachteloos posttraumatisch stress achtig voor me uit zitten staren. heeft me hersens, waaronder me spellingsvermogen, en mooi-verhaal schrijf vermogens, redelijk aangetast
Na je 27e kan je fluiten naar je geld, en zodra je stopt met je studie kan je gelijk al dat geld in termijnen gaan terugbetalen. Daar gaat je 50 euro per maand die je normaliter aan eten uitgeeft, gek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nu wel ja.
of ik weet het eigenlijk niet, ik ontvang alleen basis uitwonende beurs a 255
moet je dan binnen 10 jaar afstuderen ofzo?
ik weet het niet eens, ik durf het nieteens meer op te zoeken.
komt allemaal door die 6duizendeuro faal
Als ik mijn studie sociologie niet haal, met studiebeurs en een lening van 100 euro per maand, heb ik meer dan 30 duizend euro terug te betalen. Dus je zou er verstandig aan doen het van jezelf eens uit te zoeken, want je kan na die 5 jaar verspilling nog eens voor een onprettige verrassing komen te staan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nu wel ja.
of ik weet het eigenlijk niet, ik ontvang alleen basis uitwonende beurs a 255
moet je dan binnen 10 jaar afstuderen ofzo?
ik weet het niet eens, ik durf het nieteens meer op te zoeken.
komt allemaal door die 6duizendeuro faal
Ik wist niet dat zoiets als spelling en zinsopbouw makkelijk af te leren is. Het is toch net als fietsen. En jij als VWO-er moet dat toch prima weer goed op kunnen pakken? Je post hier nu al redelijk lang. Misschien dat mensen je dan ook beter advies kunnen geven, als ze je posts beter leren begrijpen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja ongeloofelijk he, dat ik toch na vwo te hebben gehaald nu zo slecht typ. maar 5 jaar als halve hikki leven, en niets doen, alleen maar tv kijken, en gedachteloos posttraumatisch stress achtig voor me uit zitten staren. heeft me hersens, waaronder me spellingsvermogen, en mooi-verhaal schrijf vermogens, redelijk aangetast
Je weet niet waar je aan begint, loop alsjeblieft maar weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Clap het volgende:
-Gelukkig- eindigt niet élke autist zo, jeetje zeg.
*doet diep adem halen* Beste kerel, als je wil, stuur me een PM, ik weet zeker dat ik er wat verstand in kan gaan praten.
Ah, het is alsof ik terug in de tijd kijk en mezelf een paar weken terug zie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Clap het volgende:
-Gelukkig- eindigt niet élke autist zo, jeetje zeg.
*doet diep adem halen* Beste kerel, als je wil, stuur me een PM, ik weet zeker dat ik er wat verstand in kan praten.
Dat gaat hij dus niet meer redden. Succes met het terugbetalen van de beurs....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Na je 27e kan je fluiten naar je geld, en zodra je stopt met je studie kan je gelijk al dat geld in termijnen gaan terugbetalen. Daar gaat je 50 euro per maand die je normaliter aan eten uitgeeft, gek.
Dat is inderdaad het ergste van alles, dat ie zich blijkbaar niet realiseert hoeveel moeite andere mensen voor 'm (bereid zijn te) doen, terwijl hij de andere kant op kijkt en zich verder de nesten in werkt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begint, loop alsjeblieft maar weg.![]()
Het gaat de ene oor in en de andere oor uit. Je beseft hoop ik wel dat Strawberry al weken / maanden met hem bezig is. Vrijwillig of niet, dat weet ik dan weer niet.
Ach, tvalt te proberen, ook wel mensen van zelfmoord afgepraat. Who knows.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat het* ene oor in en de andere oor uit. Je beseft hoop ik wel dat Strawberry al weken / maanden met hem bezig is. Vrijwillig of niet, dat weet ik dan weer niet.
Ik ben gestopt met te reageren op zijn PMs. Maar een forumdiscussie vind ik nog wel boeiend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat de ene oor in en de andere oor uit. Je beseft hoop ik wel dat Strawberry al weken / maanden met hem bezig is. Vrijwillig of niet, dat weet ik dan weer niet.
Ja ik ook, zo'n drie keer, maar dat is anders, want echt dood willen ze niet echt. Maar mensen zoals hem zijn redelijk hopeloos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:27 schreef Clap het volgende:
[..]
Ach, tvalt te proberen, ook wel mensen van zelfmoord afgepraat. Who knows.
Kan me moeilijk voorstellen dat dit een troll is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Ijscodude het volgende:
Hoe meer ik lees, hoe meer er een stemmetje in mijn hoofd spreekt: "Don't feed the troll!"
De poging was zeer nobel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met te reageren op zijn PMs. Maar een forumdiscussie vind ik nog wel boeiend.![]()
En het was vrijwillig omdat ik echt dacht/denk dat hij hulp nodig had, maar als hij dan uiteindelijk niets doet met adviezen en ook niet wil inzien dat zijn situatie niet 'nog wel meevalt' en het op die manier alleen maar erger kan worden, heb ik er ook geen zin meer in.
Sowieso werd het me iets te heftig af en toe.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |