abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84990296
Waar gaat dit over. :')

En voordat je me een PM stuurt met uitleg, Mylifeisgrey, want so sociaal gestoord ben je dan wel weer, het was een semi-sarcastische vraag.
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:43:31 #177
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84990347
quote:
Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was gister in het park op een festival met bandjes en gare muziek. Dus na lang eenzaam rond te zwerven (want me vrienden waren nergens te bekennen), stapte ik af op een meisje dat ik wel vaker had gezien. Ze had mooie ogen en dat wilde ik altijd al een keer zeggen. Dus ik erachteraan want ze verliet het terein/
Dus ik tik haar aan en zeg: hey jij hebt hele mooie ogen weetje dat dat wilde ik altijd al een keertje zeggen, mag ik daarvoor (dat compliment) mischien je naam weten? zij: "neej ik ben niet geinteresseerd ". En ze liep weg. Nou dat was duidelijk, damn..

Bij een andere meisje met precies dezelfde ogen en bijna hetzelfde gezicht (wat goed dat ik ze nu op dezelfde dag zag want nu kan ik ze uit mekaar houden) ik: hey heet jij bla bla bla (zoals dat andere meisje heet want ik kende dr naam eigenlijk al), zij: nee (ik dacht duhh dat weet ik ook wel..) ik: nee? oh sorry dan heb ik me vergist. maar je hebt wel hele mooie ogen weet je dat. Zij: "nou das dan mooi meegenomen". Ik heb verder niet doorgevraagd "hoe heet je dan wel".

Ik voel me niet afgewezen trouwens, maar het speelde wel dor mn hoofd en ik vind meisjes afentoe heel aftands. dat verbaasde mij. Ik heb meisjes raardere dingen gevraagd en dan waren ze altijd aardig.

Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
Ooit komt het wel goed schemnkie Lekker scroen
pi_84990366
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kijk strawberry.
hier heb jij dus geen recht van spreken. Want het vrouwelijk geslacht(jij behoort daar toe), die krijgt meer kansen zoals dit.
vrouwen, die worden vaker benadert, en niet zo erg als ze een paar keer 'verkloten'

als man gebeurd dat gewoon bijna nooit. Laat het mij maar nog 10X gebeuren. dan doe ik tegen haar(die me aanspreekt) dan ook wel leuk terug, omdat ik het dan durf.
Ja bla bla, vrouwen hebben het zo makkelijk en arme Mylifeisgrey heeft het zo zwaar. :O In plaats van te zeuren op het vrouwelijk geslacht, kan je ook hulp zoeken. Dan pas kan je beweren dat je werkelijk alles geprobeerd hebt.

En aangesproken worden is één ding, het vervolg is weer heel andere koek. En eerlijk gezegd wordt ik ook niet vaak aangesproken hoor, vrijwel nooit. Misschien omdat ik me nooit in bars bevindt en ik wel doorheb dat de mensen die wel een praatje maken dit niet altijd met een romantische intentie doen?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:44:20 #179
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84990379
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kijk strawberry.
hier heb jij dus geen recht van spreken. Want het vrouwelijk geslacht(jij behoort daar toe), die krijgt meer kansen zoals dit.
vrouwen, die worden vaker benadert, en niet zo erg als ze een paar keer 'verkloten'

als man gebeurd dat gewoon bijna nooit. Laat het mij maar nog 10X gebeuren. dan doe ik tegen haar(die me aanspreekt) dan ook wel leuk terug, omdat ik het dan durf.
Je moet jezelf niet wentelen in zelfmedelijden. Weet je hoe erg dat mensen afstoot? Zie alleen al de reactie van Supersoep.

Zoek de oorzaak bij jezelf, het is jouw leven, jij moet er wat van maken. :)
pi_84990517
Ik krijg het idee dat je een heel laag self-esteem hebt. Daardoor ga je rare dingen doen. En dat willen we natuurlijk niet.

Ik zal je eerlijk zeggen. Vroeger was ik ook een iel, lelijk (niet dat ik nu knap ben :')) en zo onzelfverzekerd als de pest. Ik had een laag beeld over mezelf en durfde niet eens aan de telefoon met anderen te praten omdat ik bang was wat andere personen van me dachten.

Ik ben over mijn angsten gekomen door te doen waar ik bang voor was: praten. Ik had mezelf expres in de situatie gedrukt waardoor ik op mijn toenmalige stageadres dagelijks aan de telefoon met klanten zat. En dat heeft me heel erg geholpen met mijn telefoonangst.

Met vrouwen was ik vroeger erg onhandig en dat heeft ook veel tijd gekost om te verhelpen. Ik heb gewoon lekker gedaan wat ik leuk vond, de hobby's gedaan die ik altijd al wou willen doen waar ik nog steeds mee bezig ben. Zorg dat je doet wat je leuk vind, in elke hobby kan je nieuwe contacten vinden en onder die contacten zitten vast een paar dames.

Gewoon lekker gaan dansen in een discotheek, ook al kan je het niet. Ik heb niet de beste moves maar gewoon dansen alsof het je niets kan schelen. Vrouwen vinden het vaak grappig en zien je misschien als een extravert persoon.

Nu vind ik het leuk om voor grote groepen te presenteren en mijn visie ergens over te geven. Ik ben van telefoonangst naar presentator gegaan. Zo snel kan het gaan..

En wanneer je in gesprek gaat met een dame doe net of het een kennis of vriendin van je is. Lekker dom lullen, serieus doen komt later wel!
pi_84990586
Ik hoop juist, no offence, dat hij geen meid aan de haak slaat. Kan nooit goed gaan, gebaseerd op wat ik al van hem weet. Hij is niet echt in de positie om een vriendin te hebben en kan beter zijn prioriteiten wat anders indelen. Bijvoorbeeld school, financieën, geestelijke problemen en andere dingen in het leven verbeteren. Zo dat je dus niet compleet afhankelijk wordt van een vriendin en je wereld niet helemaal instort zonder haar.

Komt nog eens bij dat je haar in al je problemen zal meetrekken, geen goeie basis voor een relatie.
pi_84990672
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop juist, no offence, dat hij geen meid aan de haak slaat.
Kan nooit goed gaan, gebaseerd op wat ik al van hem weet.
Ik weet dat hij niet zo'n leuke reactie gaf op je post (ook al wil je hem helpen) denk ik dat we niet moeten opgeven. Want we weten toch wel dat zijn huidige denkwijze niet klopt.. :Y
pi_84990685
quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat veel onzekerheid bij mensen weg gaat als ze een partner hebben ;)
Partner, wat een woord xD
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:52:24 #184
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84990692
quote:
Is zn piemeltke te lkein
pi_84990738
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Ik weet dat hij niet zo'n leuke reactie gaf op je post (ook al wil je hem helpen) denk ik dat we niet moeten opgeven. Want we weten toch wel dat zijn huidige denkwijze niet klopt.. :Y
Weet je, hij erkent zijn eigen problemen niet en denkt dat een vriendin de oplossing is voor alles.
pi_84990750
Waarom zijn jullie te snel voor mijn ninja-edit. :'(
pi_84990780
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:52 schreef Clap het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat veel onzekerheid bij mensen weg gaat als ze een partner hebben ;)
Partner, wat een woord xD
Heb jij de afgelopen weken posts van hem gelezen?
En daar komen nog PMs bij in mijn geval. Echt, onzekerheid is het minste probleem. Ik ben ook onzeker.
pi_84990817
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn jullie te snel voor mijn ninja-edit. :'(
Je bent hier niet de enige ninja op Fok! :7
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:58:41 #189
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84990910
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je, hij erkent zijn eigen problemen niet en denkt dat een vriendin de oplossing is voor alles.
Dit geloof ik ook.

Hij zal eerst wat zelfreflectie moeten doen en een invulling aan z'n leven gaan geven, daarna kan ie op zoek naar een soulmate.

Ter verdediging voor zijn positie, het is nooit leuk om zo met jezelf geconfronteerd te worden, dus ik hoop dat ie door die zure appel heen kan bijten. ^O^
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:58:45 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84990914
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

mijn denkwijze klopt niet?? ik zie alles zeer goed in denk ik zelf hoor.
behalve dat ik nog steeds beetje gevoel heb, dat eenmaal met een partner' alles is opgelost'
maar weet zelf ook wel dat dat niet klopt.

waarom dan 'me huidige denkwijze' klopt niet?
want al die dingetjes die ik daarna heb geschreven. van omdraaien en weglopen, als iemand me telefoonnummer vraagt om eens uit te gaan. (weet dat dat niet de goede taktiek is:P (extreem voorbeeld))
of aardbeien beledigen(ik probeer aardbei niet te verleiden,dus hoef niet hier aardig te zijn tegen vrouwen van dat andere geslacht toch)

maar ik weet het vast wel, en probeer het wat beter te doen he.

samenvatting:
ik poste 2 paginas terug alleen dat ik denk dat het beter werkt, voor meisjes, om je daadwerkelijk zelfverzekerd te voelen dan om zelfverzekerd gedrag te gaan acteren.

en toen 2 paginas lang *huil huil -mijn leven
pi_84991041
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef Lekiamh het volgende:

Ter verdediging voor zijn positie, het is nooit leuk om zo met jezelf geconfronteerd te worden, dus ik hoop dat ie door die zure appel heen kan bijten. ^O^
Dit is niet de eerste keer dat ik hem dit vertel. De aardige, meelevende aanpak heb ik al lang laten varen.... :@
pi_84991105
Mylifeisgrey, confronterende vraag, waarom zijn je verhalen altijd zo verwarrend? Je kent toch wel normale zinsopbouw en leestekens? Ik vraag het me serieus af, want het doet me altijd denken aan de schrijfstijl van Tinoz.

En uhh, ik heb nog geen belediging gehoord van je hoor. :+ Behalve dan dat ik geen recht van spreken hebt, maar daar kan ik nauwelijks aanstoot aan nemen. Want je weet niet waar je het over hebt met je tunnelvisie waarin mannen het zo zwaar hebben en vrouwen alles aangewaaid krijgen.
pi_84991134
Oké je geeft zelf nu toe dat je leven een beetje huil huil is.

Maar ben je ook bereid om te gaan veranderen en je huidige zelfbeeld uit het raam te gooien om er zo beter op te worden? Want als je wilt veranderen moet je het wel echt willen.

Je zegt nu wel dat je niet kan veranderen omdat je zo niet in elkaar steekt, maar dat is helemaal niet waar. Je geeft op deze manier van tevoren al op.

Ik dacht zelf ook dat ik nooit uit mijn zielige schulpje kon kruipen; maar nu, 3 jaar later denk ik er een stuk anders over..

ps: je spelling en zinsopbouw is kut! :Y
pi_84991241
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Ijscodude het volgende:

Maar ben je ook bereid om te gaan veranderen en je huidige zelfbeeld uit het raam te gooien om er zo beter op te worden? Want als je wilt veranderen moet je het wel echt willen.

Je zegt nu wel dat je niet kan veranderen omdat je zo niet in elkaar steekt, maar dat is helemaal niet waar. Je geeft op deze manier van tevoren al op.

Ik dacht zelf ook dat ik nooit uit mijn zielige schulpje kon kruipen; maar nu, 3 jaar later denk ik er een stuk anders over..

Dat zei ik ook al tegen m :Y :s)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:08:48 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84991307
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Ijscodude het volgende:

ik ben heus wel bezig, met me leven beetje proberen beter te maken, en te plannen.
paar maanden terug schreef ik:
quote:
of ik advies aan het opvolgen ben.... redelijk, het is allemaal wel goed advies enzo, maar ik heb problemen.

denk dat ik maar me leven ga beteren... en dingen voor mezelf gaan doen.
beter me best doen op opleiding.
nieuwe vrienden maken, waaronder enkele vrouwen hopelijk, omdat dat goed is voor mezelf.
en regel wel voor me lusten, jaloezie, frustratie en dergelijke die er de komende tijd er nog zullen zijn, wel een prostituee die lekker vrijen is, en zoent, en met me neukt zonder condoom
beste girlfriend-sex die ik voorlopig kan hebben, want echte vriendin zit er realistisch gezien toch niet op korte termijn in.
maar misschien dat ik wel weer van gedachte verander, maar denk het niet.
ik zie wel hoe het loopt

van de vakant misschien werken
en in begin augustus soa test voor seks
bron: Seks voor Geld

geld nog steeds, ookal is er van het werken in de vakantie niets gekomen door huil huil, en sta ik -140 euro op me bankrekening en 10 euro in me portomonee.

en soa test, zei de half gepensioneerde huisarts:" ja , dat kan je beter niet bij mij doen, want dat weet ik niet zo goed, en vergeet ik vast dingen aan te kruizen"

en als school weer begint, alles goed gaan doen :D
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:08:52 #196
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84991309
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer dat ik hem dit vertel. De aardige, meelevende aanpak heb ik al lang laten varen.... :@
Ik kom gelukkig niet zo vaak in R&P.

In ieder geval zal eens het kwartje moeten vallen, dus hoe vaker hij het te horen krijgt hoe beter. Voor zowel jou, het R&P publiek als hijzelf. 8-)
pi_84991380
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey, confronterende vraag, waarom zijn je verhalen altijd zo verwarrend? Je kent toch wel normale zinsopbouw en leestekens? Ik vraag het me serieus af, want het doet me altijd denken aan de schrijfstijl van Tinoz.

En uhh, ik heb nog geen belediging gehoord van je hoor. :+ Behalve dan dat ik geen recht van spreken hebt, maar daar kan ik nauwelijks aanstoot aan nemen. Want je weet niet waar je het over hebt met je tunnelvisie waarin mannen het zo zwaar hebben en vrouwen alles aangewaaid krijgen.
Goh, dat dacht ik nog bij mezelf daarnet. Het is altijd leuk om te lezen, zoals bij Schenkstroop, alleen kom ik bij Mylifeisgrey niet verder dan de eerste twee zinnen want m'n ogen raken in de war van de hele opbouw van z'n tekst.
Ron Paul 2012
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:11:00 #198
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_84991389
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben heus wel bezig, met me leven beetje proberen beter te maken, en te plannen.
paar maanden terug schreef ik:
[..]

bron: Seks voor Geld

geld nog steeds, ookal is er van het werken in de vakantie niets gekomen door huil huil, en sta ik -140 euro op me bankrekening en 10 euro in me portomonee.
Je gaat naar de hoeren voor voldoening? En nu is je geld op? :+

Dat is niet 'een invulling geven aan je leven'. Dat is weglopen voor je problemen en het verdoezelen met lapmiddelen.
pi_84991466
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Je gaat naar de hoeren voor voldoening? En nu is je geld op? :+

Dat is niet 'een invulling geven aan je leven'. Dat is weglopen voor je problemen en het verdoezelen met lapmiddelen.
Hij gaat heel vaak naar de hoeren. Terwijl hij het zich echt niet kan veroorloven. :|W

En dan nog studie/uni-ontwijkend gedrag, waardoor hij nog meer schulden verwacht. Tja...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:14:24 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84991533
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goh, dat dacht ik nog bij mezelf daarnet. Het is altijd leuk om te lezen, zoals bij Schenkstroop, alleen kom ik bij Mylifeisgrey niet verder dan de eerste twee zinnen want m'n ogen raken in de war van de hele opbouw van z'n tekst.
Ja ongeloofelijk he, dat ik toch na vwo te hebben gehaald nu zo slecht typ. maar 5 jaar als halve hikki leven, en niets doen, alleen maar tv kijken, en gedachteloos posttraumatisch stress achtig voor me uit zitten staren. heeft me hersens, waaronder me spellingsvermogen, en mooi-verhaal schrijf vermogens, redelijk aangetast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')