En om een beetje on topic te blijven:
Het hangt er ook een beetje van af (een paar eerder genoemde zielige gevallen buitengesloten) hoe je bent.
Ik heb altijd wel een probleem gehad om zeker bij vrouwen over te komen. Mijn probleem is dan meer hoe ik "goed"over moet komen om een kans te maken. Oftewel supernerveus. Sociaal (buiten mijn werk om) ben ik redelijk introvert en weet ik nooit goed wat ik moet. Zeer apart aangezien ik lezingen voor de universiteit gegeven heb, en geen blad voor mijn mond heb op mijn werk.
Wat ook niet echt helpt is dat ik na een huwelijk van 8 jaar met een zeer aandacht eisend persoon (die er uiteindelijk met mijn collega vandoor gegaan is!!!!), mezelf helemaal weggecijferd heb en geen vrienden heb overgehouden. En ik heb nog wel een hekel aan om in de kroeg te hangen (althans ik beleef er geen lol aan).
Ben ik huilie? Nee niet echt. Ik werk er hard aan om de klappen die ik de afgelopen jaren gehad heb te verwerken.
Mijn enige probleem is: hoe verzamel ik een beetje moed om, gezien mijn heerlijke sociale leven op dit moment, er weer op uit te kunnen trekken en wat leuke afspraakjes te hebben (en er niet als een saaie drol zonder iets te zeggen te hebben bij zit?)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!