Goed dieet hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis en voorzien van etenNet nog evn met mijn collega fotograaf de shoarmaboer overvallen en een halve turkse pizza en een portie gebakken aardappeltjes gegeten
![]()
Ja. Mijn dieet is dit weekend ff hopeloos zeg maarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dieet hoor.
Nog bedankt voor het lekkere flesje in het pakket van B.
Nenaquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
Nena is een grote fail zeg. Lijkt te playbacken en toen de fotografen weg moesten na 1 nummer kwam er een zeer hatelijk ciao uit. Zo'n jaren 80 muts en dan zulke sterallures
de Nena?quote:
Heerlijk hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Yeah!! Stevie!! Geniaal nummer nu, Higer Ground.. die zit ik nog ff uit voor ik ga slapen
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh Boris.. waar heb je die foto van mij opgeduikeld??![]()
Ah, de 99 luftballons dame. Nou ja, wie weet heeft ze heel erg slechte ervaring met fotografen.quote:
Ik ben de hele dag binnen gebleven.quote:
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegquote:
Ik moet altijd wel een beetje gniffelen om sterallures. Alsof je beter bent dan iemand anders omdat je wat kan zingen en een hitje hebt gehadquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegPlaybacken en dan nog hatelijk zijn richting de fotografen en vervolgens, hoor ik later, maken haar mensen nog stennis met de beveiliging omdat het fotovak niet helemaal leeg is. Ik begreep dat daar nog mensen stonden te kijken zonder cam, maar dat mocht ook niet van mevrouw.
Het typische voorbeeld van een retro-b-artiest uit de jaren 80 met een grote portie sterallures.
Kanquote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, de 99 luftballons dame. Nou ja, wie weet heeft ze heel erg slechte ervaring met fotografen.
was ze zelf ook vergaande glorie ala patricia paay?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegPlaybacken en dan nog hatelijk zijn richting de fotografen en vervolgens, hoor ik later, maken haar mensen nog stennis met de beveiliging omdat het fotovak niet helemaal leeg is. Ik begreep dat daar nog mensen stonden te kijken zonder cam, maar dat mocht ook niet van mevrouw.
Het typische voorbeeld van een retro-b-artiest uit de jaren 80 met een grote portie sterallures.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit, wel in pyamaatje en gewassen natte haartjes voor de buis hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
neee!! dit is te leuk wat hij nu doet!!
![]()
Ja omaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou vooruit, wel in pyamaatje en gewassen natte haartjes voor de buis he
Goeie band ook
Google Deutschland pagina 3.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh Boris.. waar heb je die foto van mij opgeduikeld??![]()
Toen had ze nog grote tietuh.quote:
Volgens mij is dat vooral optische illusie door het design van de bhquote:
Yup! Duidelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
was ze zelf ook vergaande glorie ala patricia paay?
Wat een kinderlijk flut bh'tjequote:
Mijn onderbroekjes hebben helegaar geen strikjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft ooit verzonnen dat bh's en onderbroekjes allemaal strikjes moeten hebbenEcht zo idioot!
Ik knip ze er altijd afquote:Op zondag 27 juni 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft ooit verzonnen dat bh's allemaal strikjes moeten hebbenEcht zo idioot!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij heeft MD niet eens deze maat
Ja, ik ook! Maar waarom zitten de op bh's duidelijk bedoeld voor volwassen vrouwen?quote:
Dat ben ik zeker met je eens.... volgens mij is dat mens ook overleden aan een dubbel geklapte rugquote:
Oh ja. Moet nog even zien hoe we dat op ons werk gaan regelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef borisz het volgende:
Poging doen tot slapen
Dat het vandaag maar een mooie sportdag mag worden.
ik was allang wakker, tskquote:Op maandag 28 juni 2010 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
IS hier nou potverdikkie niemand wakkerTsk
Dan ga ik wel koffie halen
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Duderella het volgende:
Ik zit al vanaf half vijf nakijkwerk te doen.
Whut has cume over meeeeeeeeeeee!!!
Arty was vanacht om drie drie thuis na een dagje op een festival in Nijmegen. De arme moet zo werken, maar ik vind het zo sneu om hem wakker te maken.
Migrainetje?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Duderella het volgende:
Ik zit al vanaf half vijf nakijkwerk te doen.
Whut has cume over meeeeeeeeeeee!!!
Arty was vanacht om drie drie thuis na een dagje op een festival in Nijmegen. De arme moet zo werken, maar ik vind het zo sneu om hem wakker te maken.
Jeejquote:Op maandag 28 juni 2010 07:29 schreef LieLie het volgende:
ik! morgen! ik heb nog een vergadering, joepie joepie, en nog leren.
Maar niet online hequote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was allang wakker, tskzo kind in taxi zetten en dan even huishouden hier
Pearl Jamquote:Op maandag 28 juni 2010 08:07 schreef Duderella het volgende:
O dat is hij hoor. Volgens mij heeft hij zich in zijn hele werkzame leven twee dagen ziek gemeld, en toen was hij half dood.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
pfft 's avonds een vent, 's morgens een vent
ik zou geloof ik ook voor de douche kiezen maar ontbijt op bed is altijd zo lekker wakker wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is hij hoor. Volgens mij heeft hij zich in zijn hele werkzame leven twee dagen ziek gemeld, en toen was hij half dood.
Maar het zal best wel even gapen worden at the office.![]()
SOL: De mister is door de week een functioneel ontbijter. Die staat liever wat langer onder de douche, dan dat hij uitgebreid een eitje tikt.![]()
Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Wat een bickel die B.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:30 schreef Duderella het volgende:
O dat is hij hoor. Volgens mij heeft hij zich in zijn hele werkzame leven twee dagen ziek gemeld, en toen was hij half dood.
Maar het zal best wel even gapen worden at the office.![]()
Wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
Wij hebben ook PeeVeeDee'squote:Op maandag 28 juni 2010 08:28 schreef PdeHoog het volgende:
JeejHoi hoi hoi
Jouw DVD's komen er trouwens asap aan hoor
![]()
in het goffertpark? dat verklaart het mega podium naast het festivalterrein in het park waar wij zaterdag warenquote:
Ja daar!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
in het goffertpark? dat verklaart het mega podium naast het festivalterrein in het park waar wij zaterdag waren
Huishouden komt wel, ik zou ff lekker de tram nemen!!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou geloof ik ook voor de douche kiezen maar ontbijt op bed is altijd zo lekker wakker wordenEn ik ga huishouden, alhoewel ik een beetje twijfel om zo de tram richting strand te pakken
Ahwell, eerste was draait al
Werkenquote:
Ik ben benieuwd wat je van die Feasting on Asphalt vindquote:Op maandag 28 juni 2010 08:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook PeeVeeDee'sNá het vbl hebben we dan een fijne serie om te kijken
Geweldigquote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef Duderella het volgende:
Dat halve kantoor zit straks dus te suffen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja daar!
Hij kon graties mee met collega's. Kaartje over.![]()
Dat halve kantoor zit straks dus te suffen.
ik twijfelquote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huishouden komt wel, ik zou ff lekker de tram nemen!!
Het zag er heel leuk uit met doorskippen & of ie het deed bij onsquote:Op maandag 28 juni 2010 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van die Feasting on Asphalt vindIk vind Alton Brown echt wel een geweldig leuke presentator
Een van de weinige leuke amerikanen
Jij ook alquote:
Mooi zoquote:Op maandag 28 juni 2010 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Het zag er heel leuk uit met doorskippen & of ie het deed bij ons
en bedankt dat je mij ook zo'n leuke chick vondquote:Op maandag 28 juni 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
Jij ook alGoeiemorgen
Leuke chick had je trouwens bij je
Ja lekkerrrrrquote:Op maandag 28 juni 2010 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi zoEnneh...veel plezier met de balsamico
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik krijg verdikkeme de kindveilige dop van de korrelontstopper niet open
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:14 schreef TAV74 het volgende:
LOL Son, niet steeds hetzelfde posten
Als ik op een maandag vrij zou zijn en de keus zou hebben tussen huishouden & strand......quote:Op maandag 28 juni 2010 08:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik twijfelHet is hier zoals Milou zou zeggen: rommel!
Beter nu ruimen en poetsen en dan de rest van de week met een schoon geweten met mijn gat op het strand? Keuzes,keuzes en nog eens keuzes
dan weet ik het ook wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op een maandag vrij zou zijn en de keus zou hebben tussen huishouden & strand......
gelukkig ben ik niet voor één gat te vangen en heb gewoon de bovenkant er vanaf gesnedenquote:
denk het wel. succesquote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, koffie is op, sportschoenen aan.. ik ga me eens uitleven op de crosstrainer.. Hopen dat ik niet binnen 2 minuten wegdrijf van het zweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jamaar jullie werken gewoon. Dan heb je dat ook verdiendquote:Op maandag 28 juni 2010 09:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op een maandag vrij zou zijn en de keus zou hebben tussen huishouden & strand......
Dat ben je toch ookquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
is er nou een topic geopend over of ik te eten ben??
altijd stoppen voor eendjes! ik lig hier altijd in een deuk om de kudde ganzen die het liefste oversteken als het ontzettend druk is op de wegquote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
P, maak je niet druk!je zult toch zien dat ik er pas als we terug zijn van vakantie aan toe kom om iets te kijken
ik zag net moedereend met haar vijf kindjes een zekere dood inlopen op de snelweg...
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef flying-dutchman het volgende:
ben blij dat ik straks in Amsterdam ben, maar 25 graden ipv de 31 in Deventeroh ja en gewoon door bikkelen nu, tshirt, overhemd, colbert
jee zeg, wat heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel airco??
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Thuis nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jee zeg, wat heetwel airco??
niet als er iemand vlak achter je zit en iemand naast je.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
altijd stoppen voor eendjes! ik lig hier altijd in een deuk om de kudde ganzen die het liefste oversteken als het ontzettend druk is op de weg
nah, tot 18.15u. jij?quote:
dat is gek idd.. prijzen gaan toch altijd omhoog?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Treinkaartje was vandaag 20 cent minder dan voorheen
tot half negen ongeveer. En was rond 00.45 een keer thuis. gelukkig wel net aansluiting gehad met de trein (moesten sprintenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah, tot 18.15u. jij?
ik was er al om 11.45u dus best een tijdje volgehouden.
en niet eens verbrand!!
jah bij jou ook al, ik heb gistr ook 40 C minder betaald dan normaal....quote:Op maandag 28 juni 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Treinkaartje was vandaag 20 cent minder dan voorheen
jee zeg... was het echt heel druk in de tram toen? bij mij ging het wel. en het hele pad tot aan de tram overal yoghurt op de grondquote:Op maandag 28 juni 2010 09:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
tot half negen ongeveer. En was rond 00.45 een keer thuis. gelukkig wel net aansluiting gehad met de trein (moesten sprinten)
oeh nice! nee ik ook niet
Blij dat ik daarvoor al vertrokken was dusquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
handigquote:Op maandag 28 juni 2010 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jee zeg... was het echt heel druk in de tram toen? bij mij ging het wel. en het hele pad tot aan de tram overal yoghurt op de grond
Wat kost Deventer - duivendrecht volgens die site?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:51 schreef Laydina het volgende:
Meest voorkomende kaartje hier is niet goedkoper geworden volgens de site.
Kleine snackquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef FutureFairytale het volgende:
is er nou een topic geopend over of ik te eten ben??
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef flying-dutchman het volgende:
ben blij dat ik straks in Amsterdam ben, maar 25 graden ipv de 31 in Deventeroh ja en gewoon door bikkelen nu, tshirt, overhemd, colbert
Cyber, linnen pakken uit ItalieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PdH....zijn er al foto's van gisteren?
mijn kaartje gisteren was ook goedkoper dan die van vrijdag heurquote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Wat kost Deventer - duivendrecht volgens die site?
Heb voor katoen gekozen omdat net iets minder snel kreukt.... Heb (nog) geen pers staan thuisquote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Cyber, linnen pakken uit Italie
PdH....zijn er al foto's van gisteren?
was er maar gesteggel over, dan gebeurde er nog watquote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Duderella het volgende:
Gaat je opleiding nog wel door SOL? Of is daar nou weer gesteggel over?
jaloersquote:
Een saaie 2-0quote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaloers![]()
ik werd weer wakkergemaakt door mn 2e wekker om 07.45u![]()
maar goed; 15.45u nach Hause![]()
wat denken jullie wat de uitslag wordt: NL - Slowakije?
spannend MeMo!!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben beetje zenuwachtig vandaag uitslag van tentamendat ze maar opschieten
spannend!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Same here maar dan van wat financieele zakenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
spannend! is dat de laatste?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
als Robben er een maakt is het wel tof. er staat zoveel druk op die jongen.. iedereen prees em de hemel in toen ie geblesseerd was. nu moet ie het hopelijk kunnen waarmaken.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Rust 1-0 voor slowakije
Eind 2-1 voor Nederland waarvan 1 door Robben denk ik
en dan vakantie.... pfffquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik hoog genoeg heb gehaald wel
ik ga nog harder voor je duimenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik hoog genoeg heb gehaald wel
Robben is wel wat gewend, er wordt het hele seizoen al alleen naar hem gekeken. Als hij er staat laat hij het wel zien. Zal wel geen basisplaats zijn, ik gok dat v Marwijk begint met Afellay op links en Kuyt op rechts.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als Robben er een maakt is het wel tof. er staat zoveel druk op die jongen.. iedereen prees em de hemel in toen ie geblesseerd was. nu moet ie het hopelijk kunnen waarmaken.
Als je een energieboost hebt, moet je léuke dingen gaan doen! Schoonmaken kan ook wel met een rothumeur.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was er maar gesteggel over, dan gebeurde er nog watdat zegt al genoeg lijkt me
Ben al een tijdje moedeloos en na het overlijden van mijn oma en de kritieke toestand van mijn neefje heb ik alles maar gewoon laten gaan
Maar na afgelopen weekend bij truttebosje en familie met Milou heb ik dus weer een enorme energieboost gekregen. Vandaar dat ik nu niet op het strand lig en lekker in huis bezig ben
Jij klaar met nakijken inmiddels?
vind ik ook niet slecht Afellay en Kuytquote:Op maandag 28 juni 2010 10:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Robben is wel wat gewend, er wordt het hele seizoen al alleen naar hem gekeken. Als hij er staat laat hij het wel zien. Zal wel geen basisplaats zijn, ik gok dat v Marwijk begint met Afellay op links en Kuyt op rechts.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
en bedankt dat je mij ook zo'n leuke chick vond
Beetje beter opletten hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook niet slecht Afellay en Kuyt![]()
dus Sneijder eruit? en vd Vaart nog steeds in het midden?
Yakkesquote:Op maandag 28 juni 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
ik zag net moedereend met haar vijf kindjes een zekere dood inlopen op de snelweg...
Heb een keer bijna een zwaan aangereden op de A1quote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YakkesIk had er pas geleden ook eentje rondlopen op de A20
Ik heb er net omheen weten te manouvreren
Ik heb wat gemaild maar het was vannacht half 1 toen ik uberhaupt klaar was met uitzoeken en ik moest echt om half 6 opstaan dus bewerken heb ik niet gedaan.quote:
oja de trainingen hou ik niet bijquote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje beter opletten hoor![]()
vd Vaart is waarschijnlijk niet inzetbaar ivm kuitblessure. Dus Afellay voor hem in de plaats, rest ongewijzigd. Ander alternatief is Elia.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb een keer bijna een zwaan aangereden op de A1Die werd aan de baan in de andere richting geraakt door een vrachtwagen, vloog nog verder en landde vervolgens recht voor me
Gelukkig kijk ik altijd behoorlijk veel spiegels en wist ik al dat ik naar links kon uitwijken, ging maar net op tijd. Had een mooi klap gegeven denk ik.
Jij wilt graag uitgeschakeld worden zie ik?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja de trainingen hou ik niet bij![]()
jammer zeg dat vd Vaart er niet bij is (ahum)
van mij mag Sneijder eruit, Elia erin
En Huntelaar ipv Persie
Ik vind jullie allemaal lekkerquote:
Verklaarbaar: veel grote bedrijven zijn gaan snoeien in de subsidiëring van het basispakket wat de cateraar moet verzorgen. Het is wel kut maar ja, zelf budgeteer ik dat ik er vijf EUR per dag aan spendeerquote:Op maandag 28 juni 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
De prijzen van eenvoudige lunchproducten in bedrijfskantines stegen tussen mei 2007 en mei 2010 met 24 procent.
gelukkig haal ik mijn eten bij de Hoogvliet, maar wat slecht zeg van bedrijfskantines... is nog meer gestegen dan de horeca (11%)
hou je even een beetje in wil je, het is maandagochtendquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal lekkerLeuke babes hebben we hier in de SC
Owja.. nu voel ik mij speciaalquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
heb jij ff gelukquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
niet echt gezien. sorry nog dat ik mij niet had voorgesteld aan haarquote:Op maandag 28 juni 2010 10:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owja.. nu voel ik mij speciaal
Haha
En idd die vriendin van mij is lekker
jamaar, als ik morgen met mijn gat op het strand heb gelegen kom ik in een opgeruimd huis thuis! Hoe fijn is dat?! Ik vind voor mezelf nu al dat ik bloemen heb verdiend dus die ga ik morgen ook halen. (eerst markt en dan strand dusquote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je een energieboost hebt, moet je léuke dingen gaan doen! Schoonmaken kan ook wel met een rothumeur.![]()
Nou, hopelijk valt alles op zijn plek voor je, binnenkort. Lijkt me goed om concreet naar iets te kunnen uitzien.
Nee joh.....geloof me...ik ben druk bezig mezelf wakker te houden en de mentale beelden van de drie dames helpen daar erg goed bijquote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hou je even een beetje in wil je, het is maandagochtend
Dat maakt niet uit hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt gezien. sorry nog dat ik mij niet had voorgesteld aan haar
Dan maar goed dat je niet mee was met FF, want toen had ik mijn shirt uitquote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh.....geloof me...ik ben druk bezig mezelf wakker te houden en de mentale beelden van de drie dames helpen daar erg goed bij
ok, ok.....die 4 bakken wiener beginnen nu te werken geloof ik![]()
* PdeHoog gaat nog even doorstuiteren
Niet alleen bij bedrijfskantines, ook bij de VU zijn de prijzen flink omhoog gegaan. Dan zijn vooral de gezonde producten erg veel duurder geworden. De kroketten etc niet eens zo heel erg veel. Dat is nog het ergste.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
De prijzen van eenvoudige lunchproducten in bedrijfskantines stegen tussen mei 2007 en mei 2010 met 24 procent.
gelukkig haal ik mijn eten bij de Hoogvliet, maar wat slecht zeg van bedrijfskantines... is nog meer gestegen dan de horeca (11%)
Ze was idd errug stilquote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
Ze is zelf niet de sociaalste als het om vreemden gaat. Dus daar ben je niks kwijt aan
Dat is koud!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me net een eskimo.
baas heeft airco weer op keihard gezet, en de afstandsbediening verstopt![]()
wie lust er straks een Koreaans ijsje?
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan maar goed dat je niet mee was met FF, want toen had ik mijn shirt uit
Ik zou er flink van gaan dagdromenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh.....geloof me...ik ben druk bezig mezelf wakker te houden en de mentale beelden van de drie dames helpen daar erg goed bij
ok, ok.....die 4 bakken wiener beginnen nu te werken geloof ik![]()
* PdeHoog gaat nog even doorstuiteren
ok gelukkigquote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor![]()
Ze is zelf niet de sociaalste als het om vreemden gaat. Dus daar ben je niks kwijt aan
Pee de BabeMagnetquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja P. potverdrie... je liep rond toen en je zag ontblote Lay niet!!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan maar goed dat je niet mee was met FF, want toen had ik mijn shirt uit
ik dacht dat de overheid gezonde dingen aanmoedigdequote:Op maandag 28 juni 2010 10:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alleen bij bedrijfskantines, ook bij de VU zijn de prijzen flink omhoog gegaan. Dan zijn vooral de gezonde producten erg veel duurder geworden. De kroketten etc niet eens zo heel erg veel. Dat is nog het ergste.
Het schijnt dat er wel iemand die voor ons zat stiekem foto's van ons (denk enkel van die vriendin) heeft gemaakt. Die zat er wel heel sneaky met een camera op z'n schoot op ons gerichtquote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb stiekem foto's van je gemaakt hoor
Nu hebben we het zwart op witquote:Op maandag 28 juni 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:Jij bent ook een harstikke lekkere leuke chick
![]()
![]()
alleen vond ik dat wat minder gepast om hier in de SC te roepen
![]()
![]()
Ik liep niet rondquote:Op maandag 28 juni 2010 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja P. potverdrie... je liep rond toen en je zag ontblote Lay niet!!
Niet zo negatiefquote:
Dat is niet negatief, dat is gewoon (bijna) een feitquote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Niet zo negatiefIk heb je nu gezien en ik vind je een hele leuke meid
Niets mis mee ja
Douchen heeft altijd zinquote:Op maandag 28 juni 2010 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Mozes kriebel wat een gezweet zeg..ik ben lek!
Hoop dat het nog zin gaat hebben om te douchen vandaag
ruilen?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel me net een eskimo.
baas heeft airco weer op keihard gezet, en de afstandsbediening verstopt![]()
wie lust er straks een Koreaans ijsje?
Neequote:Op maandag 28 juni 2010 11:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is niet negatief, dat is gewoon (bijna) een feit
je ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
en bedankt dat je mij ook zo'n leuke chick vond
Ik wil wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
al dat gemeet, wordt er ook nog gescharreld her en der of is dat niet meer iets van de culsc tegenwoordig?
Niet als ik maar door blijf zweten.. ik wacht liever tot dat over is. Maar of dat binnen afzienbare tijd zal zijn betwijfel ikquote:
Van welke vrouw in deze SC zou je dat niet doen?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeNee
Nee
Ik zou zo foto's van je maken
Zeker zonder T-shirt
Vreselijk lijkt me dat. Hier gewoon een luchtcirculatiesysteem, stuk prettiger dan de ouderwetse Airco, graadje of 20-22 max hier binnen schat ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ruilen?
zit hier een in hok van een paar 2m zonder airco
en met 15 werkende computers.
niet te harde die hitte.
Nou, als je zo aan het zweten bent, kun je beter even wachten tot je klaar bent met zweten. Anders blijf je doorgaan daarnaquote:
onder de douche verdwijnt dat toch wel? Of het moet zoooo warm in huis zijn .. dan is het anders natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet als ik maar door blijf zweten.. ik wacht liever tot dat over is. Maar of dat binnen afzienbare tijd zal zijn betwijfel ik
nee joh gekkiequote:Op maandag 28 juni 2010 11:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is niet negatief, dat is gewoon (bijna) een feit
Nou ik weet niet, maar als ik net gesport heb en ik ben nog bezig met zweten stopt dat niet van douchen. Daarom wacht ik altijd tot het over is. Maar het ging net zo hard dat ik me afvroeg of er nog een einde aan zou komen. Lijkt nu wel zo te zijn gelukkigquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
onder de douche verdwijnt dat toch wel? Of het moet zoooo warm in huis zijn .. dan is het anders natuurlijk
En dan lekker een frisse douche nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar als ik net gesport heb en ik ben nog bezig met zweten stopt dat niet van douchen. Daarom wacht ik altijd tot het over is. Maar het ging net zo hard dat ik me afvroeg of er nog een einde aan zou komen. Lijkt nu wel zo te zijn gelukkig
uitzweten en dan warm douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar als ik net gesport heb en ik ben nog bezig met zweten stopt dat niet van douchen. Daarom wacht ik altijd tot het over is. Maar het ging net zo hard dat ik me afvroeg of er nog een einde aan zou komen. Lijkt nu wel zo te zijn gelukkig
hmm klinkt aantrekkelijk maar nee dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ruilen?
zit hier een in hok van een paar 2m zonder airco
en met 15 werkende computers.
niet te harde die hitte.
Ik ben de laatste tijd flink aan het scharrelenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
al dat gemeet, wordt er ook nog gescharreld her en der of is dat niet meer iets van de culsc tegenwoordig?
Oh Myquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd flink aan het scharrelen
Als ik mijn statistieken moet geloven zit ik nu ergens rond de 2500 aangesproken dames/vrouwen/meiden
*evil grin*
Hahahahahaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Van welke vrouw in deze SC zou je dat niet doen?
en nee, ik zeg niet dat ze lelijk zijn nueerder dat jij dat tegenover iedereen zegt
![]()
Ja hallo....sinds wanneer trekken mensen zich DAAR wat van aan?quote:
Aangesproken is wat anders dan gescharreld he?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als ik mijn statistieken moet geloven zit ik nu ergens rond de 2500 aangesproken dames/vrouwen/meiden
*evil grin*
En hoeveel daar van hebben daadwerkelijk iets terug gezegd??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*evil grin*
euhm geen idee maar ik ben zo iemand die doet wat ze beloofd, echt een annoying karaktertrekje is datquote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo....sinds wanneer trekken mensen zich DAAR wat van aan?![]()
![]()
wat ben jij ouderwetsquote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm geen idee maar ik ben zo iemand die doet wat ze beloofd, echt een annoying karaktertrekje is dat
FF heeft heel goed door wat ik bedoelquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aangesproken is wat anders dan gescharreld he?Eigenlijk is DE op zoek naar leuke roddels
dus je score staat op 2,5?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FF heeft heel goed door wat ik bedoel
het is allemaal een kwestie van statistieken P, als je er 1000 aanspreekt zit er vast 1 score! tussenga daar maar vanuit
Helemaal niets mis meequote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
euhm geen idee maar ik ben zo iemand die doet wat ze beloofd, echt een annoying karaktertrekje is dat
pfff stuk of veel..... 90% ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En hoeveel daar van hebben daadwerkelijk iets terug gezegd??
Ik heb geen tijd om 1000 vrouwen aan te sprekenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
FF heeft heel goed door wat ik bedoel
het is allemaal een kwestie van statistieken P, als je er 1000 aanspreekt zit er vast 1 score! tussenga daar maar vanuit
smoes! je moet tijd makenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 1000 vrouwen aan te spreken
Tegen 1000 vrouwen ' hoi' zeggen als je over straat loopt. Moet geen probleem zijn denk ik zoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 1000 vrouwen aan te spreken
Zo fijn is dat, ben altijd zo blij dat ik oud, monogaam en gesettled ben als ik hier soms de verhalen leesquote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh zo. dan flirt ik de hele dag doorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tegen 1000 vrouwen ' hoi' zeggen als je over straat loopt. Moet geen probleem zijn denk ik zo
vind jij jezelf oud?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo fijn is dat, ben altijd zo blij dat ik oud, monogaam en gesettled ben als ik hier soms de verhalen lees
snap ik en ken t gevoelquote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo fijn is dat, ben altijd zo blij dat ik oud, monogaam en gesettled ben als ik hier soms de verhalen lees
ik mezelf welquote:
quote:
geeft niks tochquote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik mezelf wel(nee hoor geintje, t valt wel mee , ben nog niet belegen maar piep ben ik ook allang niet meer)
lekker geslapen? nog lang gebleven? is je rug niet verbrand?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef Aure het volgende:
Zoo ik ben weer bijgekomen van gisterEn lay, jij ziet er echt wel leuk uit
Zal ik de mannen hier nog even jaloers maken? Ik heb mn rug in laten smeren door FF
Hallo....je bent niet oudquote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
beetje in de context zien zo'n opmerkingquote:
Da's idd geen probleem, maar ik vind het leuker om dat bij dames te doen die ik een tikkie kenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tegen 1000 vrouwen ' hoi' zeggen als je over straat loopt. Moet geen probleem zijn denk ik zo
met je katjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo....je bent niet oudEn anders kan ik hetzelfde zeggen hoor
Ik ben hartstikke gesettled
Nope niet verbrand hahaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker geslapen? nog lang gebleven? is je rug niet verbrand?
Ja halloquote:
gelukkig maar, ik dacht al.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
beetje in de context zien zo'n opmerking
Checkquote:
ah dus ik heb goed gesmeerd, mooi zoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Nope niet verbrand hahaBen niet tot het einde gebleven, we zijn om 7 uur naar huis gegaan
Jij?
wow wij vallen gewoon op onder de 300.000 man. 3 op 300.000.... nu voelen wij ons speciaalquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja halloConcerten / Festivals fotograferen gaat niet samen met 1000 vrouwen aanspreken....hoewel er wel een hoop leuke meiden rondliepen
Lay, Aure,jij
Heb ik er toch wel 3 gehad op Parkpop
stuur haar een smsje met de vraag of je dat een keer mag bewijzenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEen beetje de eeuwige vrijgezel zeg maar
En nou gelooft Lay ook niet dat ik haar best een lekker ding vind
t maakt oo niets uit vind ik. vind ouder worden helemaal niet erg. Er oud uitzien, dat is wel ergquote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niks tochje voelt jezelf niet oud, dat is goed
We zijn ook gewoon heel leukquote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow wij vallen gewoon op onder de 300.000 man. 3 op 300.000.... nu voelen wij ons speciaal![]()
Knijnenberg? is dat een parkje met meertje ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, gedouched.. ga zo eens naar Konijnenberg.. hopen dat het niet al te druk is
250.000 man hequote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow wij vallen gewoon op onder de 300.000 man. 3 op 300.000.... nu voelen wij ons speciaal![]()
Wat keek dat andere meisje chagrijnigquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik dacht al.![]()
ik voel mezelf soms oud maar als ik naar dat filmpje kijk wat ik gister gepost heb en ik weet dat ik 10 jaar ouder ben dan dat meisje naast me voel ik me nog heel jong
Al besloten welk setje je gaat halen?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, gedouched.. ga zo eens naar Konijnenberg.. hopen dat het niet al te druk is
Fotozaakquote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Knijnenberg? is dat een parkje met meertje ofzo?
Echt welquote:
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEen beetje de eeuwige vrijgezel zeg maar
En nou gelooft Lay ook niet dat ik haar best een lekker ding vind
quote:
je had een 2.8 nodig toch? dus dit is prima!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EEN 5.5
SUPER!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
BACHELOR IN THE POCKET....
quote:
wiener melangequote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Komt puur van de suiker vanmorgen ben ik bang
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je had een 2.8 nodig toch? dus dit is prima!
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om te mogen herkansen een 4.9 om het vak te halen. Mn bachelor is binnen officiele cijfer van scriptie nog nioet terug maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Kind dat is echt niet te zien hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig maar, ik dacht al.![]()
ik voel mezelf soms oud maar als ik naar dat filmpje kijk wat ik gister gepost heb en ik weet dat ik 10 jaar ouder ben dan dat meisje naast me voel ik me nog heel jong
oh ja dat las ik van tevoren ofzo dat ze zoveel verwachtten. ik wist niet wat het uiteindelijke aantal was, maar toch nog veel zegquote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
250.000 man heWel de juiste nummertjes gebruiken hoor
Wil je misschien een pepermuntje van Bluezzquote:
Ja, die gradueel filters in 3 sterktes en een setje grijsfliters denk ik.. Even kijken hoe druk het is of ik het gewoon zo uit het schap ga pakken of dat ik er wat uitleg bij ga vragenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al besloten welk setje je gaat halen?
Neequote:
Ik vond de tmf awards met Billy the Klit stukken leuker dan het hele Parkpop gebeuren. Maar heb me wel vermaakt. M'n duitse vriendin vond Nena wel erg leukquote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Feli MeMo.
Wat vonden de andere Parkpoppers het leukste optreden? Nena zeker niet
Chauvinistquote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
M'n duitse vriendin vond Nena wel erg leuk
ik heb maar heel weinig meegekregen, maar The popopopops waren leeuheeukquote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Feli MeMo.
Die heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Aure het volgende:
[..]
ik heb maar heel weinig meegekregen, maar The popopopops waren leeuheeuk
Ik vond er dit jaar echt helemaal niets uitspatten eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Feli MeMo.
Ja. Vooral de zanger hequote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Aure het volgende:
[..]
heten ze echt zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Je hebt geen fotoreportage "de overenthousiaste fan" gemaakt?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vooral de zanger hezat ik naast haar, zat Aure dus telkens door de hekken te gluren naar de zanger...zo jammer weer
oja hahahahaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vooral de zanger hezat ik naast haar, zat Aure dus telkens door de hekken te gluren naar de zanger...zo jammer weer
Geen smaak, die duitsersquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die vond het helemaal geweldig dat ze die luftbalons "live" hoorde
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik was zo verbaasd om die bleke gothics met veels te lange broeken en compleet in het zwart. hoe houden ze het volquote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef Laydina het volgende:
Op een gegeven moment hadden vriendin en ik besloten dat als we een superlekker ding zouden zien, we op hem af zouden stappen Maar zijn niks tegen gekomen
haah wat een leuke site!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
KIJK nou!! http://www.petarts.nl/klant/Sam.html Wat een onwijs lief logo!! Ik moet alleen nog een van de 3 kiezen (achtergrondjes verschillen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |