Goed dieet hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis en voorzien van etenNet nog evn met mijn collega fotograaf de shoarmaboer overvallen en een halve turkse pizza en een portie gebakken aardappeltjes gegeten
![]()
Ja. Mijn dieet is dit weekend ff hopeloos zeg maarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dieet hoor.
Nog bedankt voor het lekkere flesje in het pakket van B.
Nenaquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
Nena is een grote fail zeg. Lijkt te playbacken en toen de fotografen weg moesten na 1 nummer kwam er een zeer hatelijk ciao uit. Zo'n jaren 80 muts en dan zulke sterallures
de Nena?quote:
Heerlijk hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Yeah!! Stevie!! Geniaal nummer nu, Higer Ground.. die zit ik nog ff uit voor ik ga slapen
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh Boris.. waar heb je die foto van mij opgeduikeld??![]()
Ah, de 99 luftballons dame. Nou ja, wie weet heeft ze heel erg slechte ervaring met fotografen.quote:
Ik ben de hele dag binnen gebleven.quote:
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegquote:
Ik moet altijd wel een beetje gniffelen om sterallures. Alsof je beter bent dan iemand anders omdat je wat kan zingen en een hitje hebt gehadquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegPlaybacken en dan nog hatelijk zijn richting de fotografen en vervolgens, hoor ik later, maken haar mensen nog stennis met de beveiliging omdat het fotovak niet helemaal leeg is. Ik begreep dat daar nog mensen stonden te kijken zonder cam, maar dat mocht ook niet van mevrouw.
Het typische voorbeeld van een retro-b-artiest uit de jaren 80 met een grote portie sterallures.
Kanquote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, de 99 luftballons dame. Nou ja, wie weet heeft ze heel erg slechte ervaring met fotografen.
was ze zelf ook vergaande glorie ala patricia paay?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Wat een beroerde artiest is dat zegPlaybacken en dan nog hatelijk zijn richting de fotografen en vervolgens, hoor ik later, maken haar mensen nog stennis met de beveiliging omdat het fotovak niet helemaal leeg is. Ik begreep dat daar nog mensen stonden te kijken zonder cam, maar dat mocht ook niet van mevrouw.
Het typische voorbeeld van een retro-b-artiest uit de jaren 80 met een grote portie sterallures.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou vooruit, wel in pyamaatje en gewassen natte haartjes voor de buis hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
neee!! dit is te leuk wat hij nu doet!!
![]()
Ja omaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou vooruit, wel in pyamaatje en gewassen natte haartjes voor de buis he
Goeie band ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |