Dit.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dan hebben ze het nog goed gedaan. Doelstelling is kwartfinale en die is behaald. Alles wat nu nog komt is extra.
Wat was er zo slecht dan? Slecht vind ik veel balverlies, constant onder druk staan, totaal geen kansen creëren. Een briljante goal scoren en eenvoudig winnen past niet in dat rijtje. Maar goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Als ze zo spelen in de kwart finale is het natuurlijk helemaal klaar.
Slecht is een understatement.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dan hebben ze het nog goed gedaan. Doelstelling is kwartfinale en die is behaald. Alles wat nu nog komt is extra.
Typisch Nederlands, lelijk voetbal met slecht voetbal verwarren.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Slecht spelen en dan nog zoveel kansen creëren dat je na 50 minuten nog met 3 a 4-0 voor had moeten staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Mijn quote geldt ook nog steeds.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Desunoto het volgende:
Dan... boeiend? Dat zoiets mensen chagrijnig kan maken, daar sta ik van te kijken.![]()
Oké, behalve voor de Nederlanders in Zuid Afrika dan... voor hen is het lullig. Voor de rest maakt het toch geen zak uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |