Mogge flesquote:Op maandag 28 juni 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen zootje buitenspelgevalletjes
Ja hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ben je der klaar voor
[ [url=http://i255.photobucket.com/albums/hh153/mazaru_2008/hollandyell.gif]afbeelding ] Nederland - Slowakije [ afbeelding ] [/url]
Ciaoquote:
Dat zou D. doenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:31 schreef crv het volgende:
Zijn de voorspellingen nergens meer verzameld
Ik hoop hetquote:Op maandag 28 juni 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe gek met Brazilie
Nederland v. Slowakije 2-0 5 kaarten Nederland wint!
Brazilie v. Chili 1-1 5 kaarten Chili wint!
quote:
Ah, dan kan ik in de tussentijd nog wat nuttigs doenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef Symphonic het volgende:
3 uur en 3 minuten
Doe dat maar eens jaquote:
Ja, daar doelde ik ook opquote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dat maar eens jaMET de voorspellingen
En wat is jouw voorspelling of durf je nog nietquote:
Ik heb de mijne allang gepostquote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef crv het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 juni 2010 12:59 schreef D. het volgende:
Ik zal zo het volgende deeltje openen
En wat is jouw voorspelling of durf je nog niet
Natuurlijk was Italie kut, maar ze werden kinderlijk eenvoudig van de mat gespeeld door Slowakije. Ik ben nog steeds bang voor onderschatting.quote:
waar waar, jullie hebben zoveel lopen posten de afgelopen 24 uur dat ik de weg kwijt benquote:
Kinderlijk eenvoudigquote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk was Italie kut, maar ze werden kinderlijk eenvoudig van de mat gespeeld door Slowakije. Ik ben nog steeds bang voor onderschatting.
Netjes na de laatste wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef crv het volgende:
[..]
waar waar, jullie hebben zoveel lopen posten de afgelopen 24 uur dat ik de weg kwijt ben
de westrijd duurde iets alnger dat de conditie van de Slowaken, dat welquote:Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kinderlijk eenvoudigdie 3-3 hing in de lucht, het was alleen een beetje ongeloofwaardig geweest om 10 minuten bij te trekken, maar dan was ie zeker gevallen
quote:
LAPO hunterquote:
Das kostet Knachen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef crv het volgende:
[..]hoef ik niet te doen. Doet de pub voor me
I don't care, heb de vaat ook nietquote:
Maar ik hoef ze ook niet op te ruimen en alles wordt gebrachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |