quote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is de eerste keer dat je dat hoort?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
Nederland v. Slowakije 3-1 3
Brazilie v. Chili 2-0 4
Dan komt het goedquote:
Zal ik dan toch gaan veranderen? Shit, shit, ik weet het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
lol idd, ben bang voor cee dat ze morgen zakt idd
yeah, mar de kans dat nl wint is gewoon groter dan dat we verliezen. de gok is dus groter en de beloning in je winst ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik dan toch gaan veranderen? Shit, shit, ik weet het niet.
a) Als ik dit zo laat, en Slowakije wint, dan schiet ik omhoog.
b) Als ik weer verander naar een uitslag dat de meesten hier zullen hebben (dus dat NL wint), en NL wint, zullen de verschillen minder zijn en zal ik dus niet zo veel omhoog schieten dan wanneer ik a) zou doen. Maar ik zal in ieder geval niet zakken.
c) Als ik weer verander naar een uitslag dat de meeste hier zullen hebben (dus dat NL wint), en NL verliest, dan stijg ik niet maar zak ik ook niet zo veel als wanneer ik a) zou doen en NL wint.
Hmm.
Slaap lekker Kittykatquote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar bed, ben moe!.. morgen weer vroeg eruit.. want ik moet morgen een toets inhalen, en dinsdag een herkansing doen..
DOeii
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar bed, ben moe!.. morgen weer vroeg eruit.. want ik moet morgen een toets inhalen, en dinsdag een herkansing doen..
DOeii
Trustequote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
DOeii
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
DOeii
trusten patriquequote:Op zondag 27 juni 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
DOeii
precies, we kennen t woord verliezen niet, wij kennen slecht de winstquote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn nog ongeslagen, dus het makkelijkst is gewoon in die lijn door te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |