quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn nog ongeslagen, dus het makkelijkst is gewoon in die lijn door te gaan
Huh? Owquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over die uitslagen die we hadden ingevuld in de pool
d en ik dachten gewoon beetje groots meteenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over die uitslagen die we hadden ingevuld in de pool
maar goed.. hier kan ik me ook wel in vinden
zij het niet, dat we ook zo tegen Rusland zouden voetballen... wat toen 1 enorme faalwedstrijd was
Daar was mijn verandering ook op gebaseerd, we dachten 'ahh Rusland, mooiquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
zij het niet, dat we ook zo tegen Rusland zouden voetballen... wat toen 1 enorme faalwedstrijd was
ben wel benieuwd waar je morgen uiteindelijk voor kiestquote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was mijn verandering ook op gebaseerd, we dachten 'ahh Rusland, mooi' en toen ging het mis.
Ja precies, maar Benny is nog jong, dus die moet dat nog lerenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
d en ik dachten gewoon beetje groots meteen
true true,quote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja precies, maar Benny is nog jong, dus die moet dat nog leren
lol i know. maar ik gebruik amper hoofdletters op foraquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef D. het volgende:
Over groots gesproken, D. is met een hoofdletter he
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was mijn verandering ook op gebaseerd, we dachten 'ahh Rusland, mooi' en toen ging het mis.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol i know. maar ik gebruik amper hoofdletters op fora
voor jou en CA maak ik vaak nog een uitzondering, maar niet altijd
hmm dan moet ik die uitzondering maar niet meer maken hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
en dat terwijl haar naam volledig in kleine letters is 'geschreven'
Ik heb het alweer veranderd, het wordt 1-0 voor Nederland. Wel een zwaarbevochten 1-0. Een dubieuze penalty. Stroef voetbal. Onnodige kaarten. En een vervelende blessure.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je morgen uiteindelijk voor kiest
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het alweer veranderd, het wordt 1-0 voor Nederland. Wel een zwaarbevochten 1-0. Een dubieuze penalty. Stroef voetbal. Onnodige kaarten. En een vervelende blessure.
Cee, het Voetbalmedium.
trusten d en de rest hier gelijk. ik ga zo ook sluitenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Welterusten
Ik ben er trouwens ook vandoor
Welterusten allen
Jij komt expres pas als ik afsluitquote:
Maak me gek.quote:
Ik zit ff in talquote:Op maandag 28 juni 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
ligt iedereen hier ook al in zijn mandje
Ik zit ook in TAL, maar duik er zo in denk ikquote:Op maandag 28 juni 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
ligt iedereen hier ook al in zijn mandje
Told you so D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 28-06-2010 12:41:53 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mogge Kallyquote:
Zou verboden moeten worden hequote:Werken
Moge Vaduzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |